Deze wil ik absoluut hebben
ze mogen wel vaker zulke platen maken
Album word
Album word
Echt gruwelijk vet iddKwisniks wrote:Van dat kleine stukje in HQ wat je hoorde kreeg ik toch echt kippenvel zeg, wat een bazentrack ook
Zo bizar vet iddKwisniks wrote:Van dat kleine stukje in HQ wat je hoorde kreeg ik toch echt kippenvel zeg, wat een bazentrack ook
Hier kan ik me wel in vindenRiianne -- wrote:Ge-wel-dig !![]()
hij zegt gewoon noisecontrollers hoorVincent_ wrote:Ruffian zegt op 036 precies: Donkey Rollers !! :p
Even langs Schoonbergen, raad ik je aanTienus wrote:hij zegt gewoon noisecontrollers hoorVincent_ wrote:Ruffian zegt op 036 precies: Donkey Rollers !! :p
Heerlijke energieke plaat als je het mij vraagt! Hoop dat iedere DJ hier mee gaat openen, dan wordt het een pracht feest
Donkey rollers :oXtD wrote:Hij zegt gewoon noisecontrollers hoor
roberttt wrote:
Donkey rollers :o
Doe je mee?Gangsterdwerg wrote:roberttt wrote:Donkey rollers :oXtD wrote:Hij zegt gewoon noisecontrollers hooravatar
Zie jij mij aan voor Intervention of Darkestsymphony?Dakpan wrote:Doe je mee?Gangsterdwerg wrote:roberttt wrote:
Donkey rollers :oavatar
weiiinigDakpan wrote:Intervention/Darkestsymphony jij/Nazale. 1 pot nat.
kan ik die nog ergens zien? heb m toen gemist.Dakpan wrote:Z'n clip ja. Heeft een dagje online gestaan op iemand z'n tube die hem geript had van A-Lusion z'n kanaal.