Nee.JEFSKIII wrote:Snappen jullie waarom ze bij mij op 1 staan?
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
T
-
J
Flauwe jonge die je bent.wesskeej wrote:Nee.JEFSKIII wrote:Snappen jullie waarom ze bij mij op 1 staan?
Dit.SchizeQ wrote:AWESOME!!! _O_
Toch wel de lekkerste nieuwe plaat die gedraaid is op Qlimax volgens mij.
Omdat je je nog niet verdiept hebt?JEFSKIII wrote:Snappen jullie waarom ze bij mij op 1 staan?
Ik sluit me aan met wat Lyst zei: leuke plaat maar pakt me niet en ik krijg het gevoel dat ik dit al een paar keer eerder heb gehoord.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat een lekkere sounds (:
Heel hardtraxx zit te zeure dat ze weer eens een duistere qlimax willen. Krijgen ze dit voorgeschoteld en dan is er weer andere huilie huilie :')
Fijn nummertje
Fijn nummertje
1 harder nummertje in een set is niet wat de meesten bedoelen denk ikmrazura wrote:Heel hardtraxx zit te zeure dat ze weer eens een duistere qlimax willen. Krijgen ze dit voorgeschoteld en dan is er weer andere huilie huilie :')
Fijn nummertje
yes.. ben benieuwd hoe die live isKepro wrote:Dit lijkt me live echt een hele vette plaat. Krijg er nu al energie van. (al komt dat voor een heel groot deel door de gekopierde melodie)
Wat een fucking onzin. Er zijn volgens mij meer positieve dan negatieve reacties in dit topic.mrazura wrote:Heel hardtraxx zit te zeure dat ze weer eens een duistere qlimax willen. Krijgen ze dit voorgeschoteld en dan is er weer andere huilie huilie :')
Fijn nummertje
Van dit soort plaatjes mogen de Noisecontrollers er wel meer maken!
Dit klinkt als een erg toffe plaat 
Dacht ik ook gelijk aan haha, vond vroeger de hardcore versie heel vet maar vind nu deze veel vetterKepro wrote:edit:Kepro wrote:Noisecontrollers & Alpha2 - TBA is gewoon een hardcore nummer in een hardstyle jasje. Volgens mij stond deze HC plaat op de CD Face2Face.,
vanaf 2.14 ongeveer en dan even 2 minuten luisteren.
View on YouTube
Woow ik hoor deze nu pas goed, wat een dikke plaat zeg! Sfeertje 
-
THardtraxxer
- 80 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
ja doe maar 
Super nice nummer dit, die screech vind ik echt heerlijk! 
-
JHardtraxxer
- 64 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
gvd een dikke track
-
JHardtraxxer
- 64 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Noem jij eens 5 platen die jij wel vet vond in 2011?Lyst wrote:Omdat je je nog niet verdiept hebt?JEFSKIII wrote:Snappen jullie waarom ze bij mij op 1 staan?![]()
Het waren der 2!Daveytl wrote:1 harder nummertje in een set is niet wat de meesten bedoelen denk ikmrazura wrote:Heel hardtraxx zit te zeure dat ze weer eens een duistere qlimax willen. Krijgen ze dit voorgeschoteld en dan is er weer andere huilie huilie :')
Fijn nummertje
https://hardtraxx.com/search.ph ... mit=ZoekenJ.orisss wrote:Noem jij eens 5 platen die jij wel vet vond in 2011?Lyst wrote:Omdat je je nog niet verdiept hebt?JEFSKIII wrote:Snappen jullie waarom ze bij mij op 1 staan?![]()
-
D
Daar staan toch redelijk wat top 5-jes.