Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 11:42 

Ik weet niet wat ik moet denken. :/ Het klinkt opzich niet slecht, zit een lekkere drive in maar door die kicks lijkt het zo amateuristisch afgewerkt! Ik ben iig bang dat dit zo gaat blijven bij audiofreq, maar ik hoop het niet want hij kan het wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 13:15 

Artiest

Gedoe over afmix is wat voorbarig gezien de kwaliteit en bovendien vind ik de kicks totaal niet te hard staan vergeleken met de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 13:26 

Hardtraxx Addict

Ik vond het origineel al niet zo veel aan en voor deze remix geldt precies hetzelfde. De melodie trekt me niet, de mid intro vind ik ook niet veel aan. Het enige wat ik dan nog leuk vind is de reverse bass. Maar daarmee is het wat bij betreft ook gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 14:04 

Artiest

Wat een kut intro maar wat een climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 17:07 

Hardtraxx Addict

ik vind deze plaat hoe vaker ik hem luister alleen maar beter en beter worden! heel erg vet, vooral de 2e climax! Heel erg gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 17:12 

Hardtraxx Veteran

Er zit echt zoveel meer drive in deze dan in het origineel. Ik kan niet wachten tot ik hem live kan horen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:41 

Hardtraxx Veteran

verloor men interesse al bij de eerste hapering van de intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:49 

Hardtraxxer

Snap niet dat iedereen hier zo zit t zeiken over Audiofreq, hele energieke stijl, goeie reverse kicks, en die pitchende kicks moet je van houden, verder toffe melodie. Zie dat album van m helemaal zitten.. En degene die zegt, ''klinkt als een remix van een amateur'', meen je dit serieus!!? omg dude, verdiep je eerst eens wat meer in de hardstyle. En mensen, koop betere speakers, want het is vrij logisch als de kick op je kleine computer boxjes er niet goed doorheen komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:29 

Hardtraxx Newbie

lol trolling
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 23:27 

Hardtraxx Addict

Vind dit ook wel heel erg tegenvallen, eigenlijk valt Audiofreq me in zijn geheel behoorlijk tegen, erg matig allemaal. En deze man wou graag in z'n eentje verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 12:24 

Aan het typen...

Reverse kicks, zoiets klinkt als een miereneter die een vliegend hert opzuigt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 12:52 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Reverse kicks, zoiets klinkt als een miereneter die een vliegend hert opzuigt. xd

:lol: om jou kan ik altijd lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 12:56 

Hardtraxx Veteran

ik weet het niet het heeft mij niet overtuigd maar het is ook niet super lelijk als zijn andere tracks.
De climax is wel aardig al is de intro lelijk. als de kick miss wat minder overheersen klinkt het waarschijnlijk al een stuk beter :) al met al een goede track voor audiofreq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 13:00 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Jonguh, verdiep je eens wat meer in hardstyle en koop goede boxen met die harde bassss, je hoort toch dat het reverse kicks zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 13:06 

Hardtraxx Veteran

MelodicArtDJ schreef:
Snap niet dat iedereen hier zo zit t zeiken over Audiofreq, hele energieke stijl, goeie reverse kicks, en die pitchende kicks moet je van houden, verder toffe melodie. Zie dat album van m helemaal zitten.. En degene die zegt, ''klinkt als een remix van een amateur'', meen je dit serieus!!? omg dude, verdiep je eerst eens wat meer in de hardstyle. En mensen, koop betere speakers, want het is vrij logisch als de kick op je kleine computer boxjes er niet goed doorheen komt..

Volgens mij moet jij je in hardstyle verdiepen :whistle: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 13:20 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
MelodicArtDJ schreef:

volgensmij heeft die gewoon gelijk hoor, al helemaal over dat ''klinkt als een remix van een amateur'' gedoe. Een amateur krijgt die dingen nooit zo voorelkaar , zijn melodieen vind ik ook tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 14:31 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:06 

Hardtraxx Elite

Wat een dramatische remix. Audiofreq vind ik tot nu toe ook dramatische tracks produceren, wat een ellende maakt die beste man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:15 

Hardtraxx Veteran

nee orgineel was leuk voor de tijd dat hij uitkwam maar deze remix is echt zwak, kicks klinken niet lekker.
nee dit is hem gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:47 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
G1LL schreef:
MelodicArtDJ schreef:

volgensmij heeft die gewoon gelijk hoor, al helemaal over dat ''klinkt als een remix van een amateur'' gedoe. Een amateur krijgt die dingen nooit zo voorelkaar , zijn melodieen vind ik ook tof.

Omg leer 's lezen zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
ik weet het niet het heeft mij niet overtuigd maar het is ook niet super lelijk als zijn andere tracks.
De climax is wel aardig al is de intro lelijk. als de kick miss wat minder overheersen klinkt het waarschijnlijk al een stuk beter :) al met al een goede track voor audiofreq.

Interessante beredenering. Je vind het een goede track VOOR audiofreq.
Dan ga ik nu een ultraraw remuxx maken van NC - Gimme Love , dan vind ik dat ook een goede remix VOOR mij.
Feit blijft dat Audiofreq weinig toevoegt aan de scene, behalve instortingsgevaar van de locaties waar hij mag gaan draaien, ivm met huizenhoge pitchkicks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 15:58 

Donateur

The Indicator schreef:
Wat een dramatische remix. Audiofreq vind ik tot nu toe ook dramatische tracks produceren, wat een ellende maakt die beste man..

Inderdaad, wat een regelrecht drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:21 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Wout1997 schreef:

Interessante beredenering. Je vind het een goede track VOOR audiofreq.
Dan ga ik nu een ultraraw remuxx maken van NC - Gimme Love , dan vind ik dat ook een goede remix VOOR mij.
Feit blijft dat Audiofreq weinig toevoegt aan de scene, behalve instortingsgevaar van de locaties waar hij mag gaan draaien, ivm met huizenhoge pitchkicks :thumbup:

Ik vind het geen goed nummer. Voor audiofreq zijn doen is dit een van zijn betere of miss wel de beste.
Verder wil ik ook niks met deze plaat te maken hebben. maar hij wordt wel ietjes beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

Voor 5 geld ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:12 

Hardtraxx Newbie

orgineel is beter. remix van astral :/
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks