Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:08 

Hardtraxxer

Vind het eigenlijk best een dikke plaat, niet verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

Afgezien van de kicks valt dit nog best mee ^^
De kicks zijn wel te beroerd voor woorden, dus helaas is het denk ik niet iets wat ik vaker op zal zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:31 

Hardtraxxer

Alsjeblieft het Original....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:47 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme, wat een poep weer zeg. Serieus ik vraag me echt af wanneer hij een keer met een leuke track komt, de laatste tijd produceert hij echt een gigantische hoop stront bij elkaar. Nee deze man moet echt met heel wat komen wil hij mijn interesse weer wekken, wat een draak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:26 

Hardtraxxer

Nrgizer schreef:
Grozny schreef:
Nee, gewoon nee. Astral is een track absoluut die niet geremixt hoeft te worden. :/

DIT
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:39 

Hardtraxx Addict

Hier hebben ze nou een prachtig woord voor uitgevonden:

Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

Vind het niet eens zo slecht, maar doe mij toch het origineel maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:53 

Hardtraxxer

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:18 

Jurheinen schreef:
Godverdomme, wat een poep weer zeg. Serieus ik vraag me echt af wanneer hij een keer met een leuke track komt, de laatste tijd produceert hij echt een gigantische hoop stront bij elkaar. Nee deze man moet echt met heel wat komen wil hij mijn interesse weer wekken, wat een draak.

Is toch een happy plaatje :D? Of vindt jij dat happy plaatjes hier niet horen en het RawTraxx moet zijn ;)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:42 

Hardtraxxer

vind het ook geen verkeerd plaatje.. afgezien van de kicks dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Jurheinen schreef:

Is toch een happy plaatje :D? Of vindt jij dat happy plaatjes hier niet horen en het RawTraxx moet zijn ;)?

Hij maakt echt tracks die een amateur kunnen maken, en dan heb ik 't niet alleen over de kicks. Snap echt niet wat mensen in Audiofreq zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

Als hij nou even een fatsoenlijke kick maakt en die niet 137 octaven laat pitchen... Qua melodie klinkt het best prima. Oh, en die vocal mag opbokken van mij. Origineel > Audiofreq Remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:59 

Hardtraxx Addict

Het idee is wel vet, vind de melo zo wel veel drive bevatten. de kick zelf valt op zich wel mee! jammer dat hij zo pitcht..

Het is gewoon allemaal niet goed genoeg uitgewerkt.. zonde, had toch wel potentie denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:06 

Hardtraxx Addict

mag er wezen hoor, lekkere drive richting de climax, de pitchkicks storen me niet echt! ja prima remix als je het mij vraagt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:09 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Spablauw schreef:
Jurheinen schreef:

Hij maakt echt tracks die een amateur kunnen maken, en dan heb ik 't niet alleen over de kicks. Snap echt niet wat mensen in Audiofreq zien..

Dit, en dan nog. Als je mijn reacties leest bij andere "happy" plaatjes dan zie je echt wel dat ik het ook kan waarderen, ik geef toch gewoon mijn mening over het nummer en Audiofreq zelf? Die opmerking slaat gewoon nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:27 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Spablauw schreef:
Jurheinen schreef:

dit is echt onzin,sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:44 

Hardtraxxer

Origineel > dit :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:46 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Spablauw schreef:
Jurheinen schreef:

absoluut niet mee eens, er zijn weinig amateurs die dit kunnen maken.. Een sterke euforische plaat maken blijft nog altijd 100x lastiger dan zon rauwe bonk distortie voor 5 minuten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Je moet mijn uitspraak over dat een amateur nog beter kan natuurlijk met een korreltje zout nemen, maar ik vind echt dat ik er niet ver naast zit. :P Hoe kun je dit kwaliteit noemen als je dit vergelijkt met een doorsnee Noisecontrollers nummer, een Wildstylez nummer of zelfs een D-Block & S-Te-Fan nummer. Ik spreek hier echt niet over smaak, maar gewoon kwaliteit. Het enige goede hier is de reverse in de intro, die is nog wel aardig maar verder is het gewoon meuk wat dit is. De sounds zijn zoo standaard, zit totaal geen energie of wat ook in en deze melodie? Wat is er zo speciaal aan deze melodie, de melodie lijkt niet eens op Astral en het is gewoon een standaard 13 in een dozijn melodie.

Nasty Boyz - Angel, So High, Push Your Feeling, Epic, Pounding Senses etc etc, dat zijn pas melodieën. Dit is alles behalve een sterke melodie.

Jullie mogen 't mooi vinden hoor, ik ben al klaar met Audiofreq.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:26 

Hardtraxxer

Toen Bioweapon uit elkaar ging was mijn verwachting dat Sam met sterkere tracks ging komen dan Corey
maar wat Sam tegenwoordig produceert tipt in de verste verte niet aan tracks van Corey, ook deze plaat
is schijt :/ ik ben normaal nogal ruim denkend over pitchkicks maar zelfs dit gaat me te ver en tracks als
Astral kan je niet anders dan verneuken als je er een remix van maakt omdat het origineel toch niet te overtreffen
is. Ik hoop snel dat Audiofreq me binnenkort terug wat kan boeien :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:44 

Hardtraxx Addict

Hm, net in een ander topic zijn synths afgebrand, maar hier vind er zowaar enig samenspel ervan plaats en klinkt het wel ok. Melodie lijkt ook nog wel ergens op, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij die niet van scratch heeft hoeven te verzinnen.

Maar die Donald Duck-kicks kan toch echt niet... ze gaan te hoog, maar ook op lage toonhoogte zijn ze te slap. En hoog klinken ze als een pratende Donald Duck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:58 

Hardtraxxer

de meningen zijn zeer verdeeld hier. ikzelf ben er nog niet helemaal weg van maar ik wacht nog even met mn oordeel na reverze (als hij hem draait natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:55 

Hardtraxx Addict

Heel heel erg zwak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 00:14 

Jurheinen schreef:

Dit, en dan nog. Als je mijn reacties leest bij andere "happy" plaatjes dan zie je echt wel dat ik het ook kan waarderen, ik geef toch gewoon mijn mening over het nummer en Audiofreq zelf? Die opmerking slaat gewoon nergens op.

Je breekt gewoon te hard af naar mijn mening, kan zijn dat je hem amateuristisch vindt produceren. Maar onderbouw je kritiek en breek niet gewoon heel de track af... Is niet aangenaam om te lezen en zeker niet interessant ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 00:16 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Je moet mijn uitspraak over dat een amateur nog beter kan natuurlijk met een korreltje zout nemen, maar ik vind echt dat ik er niet ver naast zit. :P Hoe kun je dit kwaliteit noemen als je dit vergelijkt met een doorsnee Noisecontrollers nummer, een Wildstylez nummer of zelfs een D-Block & S-Te-Fan nummer. Ik spreek hier echt niet over smaak, maar gewoon kwaliteit. Het enige goede hier is de reverse in de intro, die is nog wel aardig maar verder is het gewoon meuk wat dit is. De sounds zijn zoo standaard, zit totaal geen energie of wat ook in en deze melodie? Wat is er zo speciaal aan deze melodie, de melodie lijkt niet eens op Astral en het is gewoon een standaard 13 in een dozijn melodie.

Nasty Boyz - Angel, So High, Push Your Feeling, Epic, Pounding Senses etc etc, dat zijn pas melodieën. Dit is alles behalve een sterke melodie.

Jullie mogen 't mooi vinden hoor, ik ben al klaar met Audiofreq.. :sleep:

over die melodieën heb je absoluut gelijk :) Maargoed er zijn altijd een paar melodieën die er bovenuit steken natuurlijk. Ik vind wel dat deze melodie een heel sterk tempo heeft en lekker een euforisch gevoel meegeeft. Jammer dat de kwaliteit nog niet optimaal is van dit filmpje ik geloof best dat alles er straks beter uitkomt in goede kwaliteit. Ik vind trouwens wel onzin dat mensen zeggen dat je het origineel niet terughoort, ik hoor best veel elementen terug van het origineel. Origineel was natuurlijk ook heel erg sterk, en het was riskant hem te remixen :) Maar zeker niet onaardig gelukt lijkt mij, zit een goede twist aan
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks