Vind het eigenlijk best een dikke plaat, niet verwacht!
De kicks zijn wel te beroerd voor woorden, dus helaas is het denk ik niet iets wat ik vaker op zal zetten.
DITNrgizer wrote:Grozny wrote:Nee, gewoon nee. Astral is een track absoluut die niet geremixt hoeft te worden.
Is toch een happy plaatjeJurheinen wrote:Godverdomme, wat een poep weer zeg. Serieus ik vraag me echt af wanneer hij een keer met een leuke track komt, de laatste tijd produceert hij echt een gigantische hoop stront bij elkaar. Nee deze man moet echt met heel wat komen wil hij mijn interesse weer wekken, wat een draak.
Hij maakt echt tracks die een amateur kunnen maken, en dan heb ik 't niet alleen over de kicks. Snap echt niet wat mensen in Audiofreq zien..Spablauw wrote:Is toch een happy plaatjeJurheinen wrote:Godverdomme, wat een poep weer zeg. Serieus ik vraag me echt af wanneer hij een keer met een leuke track komt, de laatste tijd produceert hij echt een gigantische hoop stront bij elkaar. Nee deze man moet echt met heel wat komen wil hij mijn interesse weer wekken, wat een draak.? Of vindt jij dat happy plaatjes hier niet horen en het RawTraxx moet zijn
?
Dit, en dan nog. Als je mijn reacties leest bij andere "happy" plaatjes dan zie je echt wel dat ik het ook kan waarderen, ik geef toch gewoon mijn mening over het nummer en Audiofreq zelf? Die opmerking slaat gewoon nergens op.G1LL wrote:Hij maakt echt tracks die een amateur kunnen maken, en dan heb ik 't niet alleen over de kicks. Snap echt niet wat mensen in Audiofreq zien..Spablauw wrote:Is toch een happy plaatjeJurheinen wrote:Godverdomme, wat een poep weer zeg. Serieus ik vraag me echt af wanneer hij een keer met een leuke track komt, de laatste tijd produceert hij echt een gigantische hoop stront bij elkaar. Nee deze man moet echt met heel wat komen wil hij mijn interesse weer wekken, wat een draak.? Of vindt jij dat happy plaatjes hier niet horen en het RawTraxx moet zijn
?
dit is echt onzin,sorryG1LL wrote:Hij maakt echt tracks die een amateur kunnen maken, en dan heb ik 't niet alleen over de kicks. Snap echt niet wat mensen in Audiofreq zien..Spablauw wrote:Is toch een happy plaatjeJurheinen wrote:Godverdomme, wat een poep weer zeg. Serieus ik vraag me echt af wanneer hij een keer met een leuke track komt, de laatste tijd produceert hij echt een gigantische hoop stront bij elkaar. Nee deze man moet echt met heel wat komen wil hij mijn interesse weer wekken, wat een draak.? Of vindt jij dat happy plaatjes hier niet horen en het RawTraxx moet zijn
?
absoluut niet mee eens, er zijn weinig amateurs die dit kunnen maken.. Een sterke euforische plaat maken blijft nog altijd 100x lastiger dan zon rauwe bonk distortie voor 5 minuten..G1LL wrote:Hij maakt echt tracks die een amateur kunnen maken, en dan heb ik 't niet alleen over de kicks. Snap echt niet wat mensen in Audiofreq zien..Spablauw wrote:Is toch een happy plaatjeJurheinen wrote:Godverdomme, wat een poep weer zeg. Serieus ik vraag me echt af wanneer hij een keer met een leuke track komt, de laatste tijd produceert hij echt een gigantische hoop stront bij elkaar. Nee deze man moet echt met heel wat komen wil hij mijn interesse weer wekken, wat een draak.? Of vindt jij dat happy plaatjes hier niet horen en het RawTraxx moet zijn
?
Je breekt gewoon te hard af naar mijn mening, kan zijn dat je hem amateuristisch vindt produceren. Maar onderbouw je kritiek en breek niet gewoon heel de track af... Is niet aangenaam om te lezen en zeker niet interessantJurheinen wrote:
Dit, en dan nog. Als je mijn reacties leest bij andere "happy" plaatjes dan zie je echt wel dat ik het ook kan waarderen, ik geef toch gewoon mijn mening over het nummer en Audiofreq zelf? Die opmerking slaat gewoon nergens op.
over die melodieën heb je absoluut gelijkG1LL wrote:Je moet mijn uitspraak over dat een amateur nog beter kan natuurlijk met een korreltje zout nemen, maar ik vind echt dat ik er niet ver naast zit.Hoe kun je dit kwaliteit noemen als je dit vergelijkt met een doorsnee Noisecontrollers nummer, een Wildstylez nummer of zelfs een D-Block & S-Te-Fan nummer. Ik spreek hier echt niet over smaak, maar gewoon kwaliteit. Het enige goede hier is de reverse in de intro, die is nog wel aardig maar verder is het gewoon meuk wat dit is. De sounds zijn zoo standaard, zit totaal geen energie of wat ook in en deze melodie? Wat is er zo speciaal aan deze melodie, de melodie lijkt niet eens op Astral en het is gewoon een standaard 13 in een dozijn melodie.
Nasty Boyz - Angel, So High, Push Your Feeling, Epic, Pounding Senses etc etc, dat zijn pas melodieën. Dit is alles behalve een sterke melodie.
Jullie mogen 't mooi vinden hoor, ik ben al klaar met Audiofreq..