Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstyles & Noisecontrollers - A different stort.. Wat een magische plaat, als het dan mainstream moet zijn, dan dit. Moeder lief, wat een top plaat, hoop dat hun label een succes wordt en dat ze nog vaak platen als Huh en feedback maken. :drool:

De plaat die een paar posts boven staat is geloof ik niet a different story.. Die filmpjes van Stanley 3x00 zijn redelijk betrouwbaar.. En daar hoor ik een andere versie dan die van hierboven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
:love:



Parallel mix intro :drool: ...climax ook zeker lekker
orgineel mix minder maar toch geen verkeerde track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:


Wow! Nu snap ik waarom ze op hun eigen zijn gestart! Dikke Plaat! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marusha - Over The Rainbow (Brennan Heart Remix) begint goed met die belletjes enzo, maar de climax is gewoon bagger :thumbdown:

Naam van het origineel niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een geniale plaat is escape :bomb: :bomb:
Brennan Heart - Momento (Bioweapon Remix)

D-Block & S-te-fan - TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 18:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
DarkBeatz schreef:


Wow! Nu snap ik waarom ze op hun eigen zijn gestart! Dikke Plaat! :woot:

Ik denk eerder dat het de nieuwe headhunterz is :innocent:
Dit is trouwens a different story:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:25 
 

A Different Story = :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:30 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
DarkBeatz schreef:



Lijkt nogal hard op "The bottle". Niet dat dit slecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

modernization schreef:
BAMM!


Chris One wil Wilde Gullie Bass deel 2 maken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:49 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
modernization schreef:
BAMM!


Chris One wil Wilde Gullie Bass deel 2 maken? :P


Vette shit... Alleen deel 1 is not officieel uitgekomen... Tenminste heb ik nooit ergens kunnen vinden... Echt zo'n geniaal nummer dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god wat knalde die nieuwe van Zatox & Zany gister.. ik ben echt verliefd op die intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonge Wildstylez gaat hard, net zen nieuwe solo's en nu al die collabs met alpha twins en noisecontrollers, stuk voor stuk kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 01:19 
 
Artiest

Inno schreef:
Dj C-Mind schreef:
nieuwe Degos & Re-Done

http://www.twitvid.com/MUEAL

Die kerel kan ook nooit normaal doen :lol: Wat ik er van kan horen klinkt erg goed :D


haha sorry, ik kan me gewoon nooit gedragen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 01:21 
 
Artiest

KSwoosh schreef:
nieuwe Degos & Re-Done

http://www.twitvid.com/MUEAL

inderdaad, die wil ik wel es horen in HQ!


a.s. zaterdag @ Andromeda gaan we hem denk ik voor t eerst draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 10:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer een nieuwe DJ op HT! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz schreef:

:love:

heerlijke euforische track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Twitter DJ Isaac:
Citaat:
That's right! Don't take it too serious;) RT @kadetdj: @djisaac Funniest new track dude haha, nice work!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dePipoMadre schreef:


WTF? :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het maar een bagger. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:21 
 
Hardtraxxer

wat een slechte track van isaac :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Al mijn favoriete artiesten zijn vergeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb even een quote van Isaac zijn Twitter erbij gezet, om het allemaal even in perspectief te plaatsen ;) Dat bericht kwam trouwens pas nadat ik het nummer al hier had gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dePipoMadre schreef:


Twitter DJ Isaac:
Citaat:
That's right! Don't take it too serious;) RT @kadetdj: @djisaac Funniest new track dude haha, nice work!

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Walgelijk...
Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks