p-stylez schreef:
Zowel Frontliner, The Prophet, Max Enforcer, Zany, Slimshore of The Pitcher ws niet in de lineup.. dus wat is je punt?
Op knockout werd het inqontrol athem ook als eerste gedraaid door Hhz vs the Prophet
ja, klopt en wie zegt dat die het anthem gemaakt hebben? in ieder geval niet die artiesten zelf..
over in qontrol anthem heb je geloof ik niet gelijk.. dacht dat die het eerst door frontliner werd gedraaid in een locale discotheek. wel werd het defqon anthem het eerst gedraaid op knock out (door hhz & the prophet). wildstylez was zelf wel aanwezig als ik mc da syndrome tijdens het feest mag geloven. hhz en the prophet zijn natuurlijk wel de beste vriendjes van wildstylez en de artiesten die jij noemt zijn dat zeker niet dus ik verwacht dat die artiesten het dus zeker niet zijn.
Het was inderdaad het Defqon Athem, maar volgens mij was ook die avond Inqontrol athem voor het eerst echt te horen (buiten dat lokale feestje).. Laat ik het er op houden dat je DUIDELIJK geen Wildstylez/NC sound erin hoort, laat dat duidelijk zijn..

.. Aangezien het door Wildstylez werd gedraaid (toen nog Scantraxx:P).. zal het wel door The Prophet of Frontliner gemaakt zijn.. Maar misschien heeft de Producer wel gewoon aan Wildstylez gevraagd om het te draaien..
Hoop stiekem dat hij door The Prophet is gemaakt

tsja maar wat klinkt tegenwoordig wel typisch wildstylez. die jongen is lekker aan het experimenteren. Tussen huh?, feedback en lost in music zitten werelden van verschil dus het zou me niks verbazen als Wildstylez wel gewoon dat anthem heeft gemaakt