Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:23 

Aan het typen...

Tegenwoordig ja, vroeger zijn veel anthems als bijzondere platen danwel klassiekers de boeken in gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:24 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Weet iemand dat 3e nummer? Jezus zeg.

haha zo te zien deden ze een sitdown :P

Klinkt trouwens als Titan/Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:33 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Dakpan schreef:

Het is Digital Punk & The Beholder - A Dark Tomorrow
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:34 

Hardtraxx Veteran

Randleman schreef:

:worship:

Geen Frontliner & Max Enforcer dus, maar Max Enforcer & Waverider - Dilemma volgens iemand in het commentaar :)
On The Go (of iig, de track waarvan ik dacht dat het On The Go was) is ook een compleet ander soort plaatje

Vond de Beholder & Digital Punk plaat niet zo heel vet eigenlijk. Klonk een beetje als meer van hetzelfde (random dissonante noten/akkoorden met harde kick eronder). Vind Dark Symphony en Annihilating veel beter geslaagde uitvoeringen van dat soort track. Misschien dat het na een aantal keer luisteren vetter wordt, aangezien je vooral bij zulke tracks moet wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:37 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
p-stylez schreef:
Dakpan schreef:

Het is Digital Punk & The Beholder - A Dark Tomorrow

Nu je het zegt, duidelijk beholder sounds ja :P :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:51 

Hardtraxx Veteran

Echt een beest van een plaat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 18:19 

Hardtraxx Veteran

2e track: Time 2010 Edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 18:24 

Hardtraxx Crew

Frontliner :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 18:48 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Tegenwoordig ja, vroeger zijn veel anthems als bijzondere platen danwel klassiekers de boeken in gegaan.

Wordt volledig veroorzaakt door je perceptie. Mijn pa ging in de jaren 70 actie en bewust muziek luisteren en vindt dat nog steeds de mooiste muziek. Jij bent 8 jaar geleden gaan luisteren en vind dat de mooiste muziek. Ik luister nu een jaar of 2-3 en ik vind deze periode het mooist. Komt gewoon omdat de nummers bijzonderder zijn als je nog nooit iets soortgelijks hebt gehoord. En die nummers krijgen dan in jouw beleving iets legendarisch mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 18:55 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:

Wordt volledig veroorzaakt door je perceptie. Mijn pa ging in de jaren 70 actie en bewust muziek luisteren en vindt dat nog steeds de mooiste muziek. Jij bent 8 jaar geleden gaan luisteren en vind dat de mooiste muziek. Ik luister nu een jaar of 2-3 en ik vind deze periode het mooist. Komt gewoon omdat de nummers bijzonderder zijn als je nog nooit iets soortgelijks hebt gehoord. En die nummers krijgen dan in jouw beleving iets legendarisch mee.

Ik ben pas in 2006 helemaal hardstyle gaan luisteren, maar ik vind die early zooi ook helemaal te gek en zo niet beter af en toe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:23 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:

Ik ben pas in 2006 helemaal hardstyle gaan luisteren, maar ik vind die early zooi ook helemaal te gek en zo niet beter af en toe ^^

T zal ook niet voor iedereen gelden mar ik denk dat dit voor veel mensen onbewust meespeelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:25 

Aan het typen...

Veel oude anthems zijn echt uniek, en niet dertien in een dozijn tracks met de vocals van het feest erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:42 

Hardtraxx Veteran

Kan niet op de naam komen van dat eerste nummer in dat filmpje van Frontliner :D Wat een schande! Weet iemand dit toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:46 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Kan niet op de naam komen van dat eerste nummer in dat filmpje van Frontliner :D Wat een schande! Weet iemand dit toevallig?

Rebirth of the sun is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

lunatix schreef:
Daveytl schreef:

Rebirth of the sun is dat.

Thanks ;) Kon er even niet meer opkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:55 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:

*Lang verhaal van de vorige pagina*

Ben het niet volledig met je eens. Een track binnen hardstyle bestaat uit een intro, midintro etc. maar dat betekent niet dat een producer weinig kan variëren. Je kunt hier heel goed mee variëren, draai je track eens om zoals, a-lusion reversed order en je houdt nog altijd dezelfde opbouw. Flikker er een anti climax doorheen. Bouw een track op naar de climax bouw m af naar een outro en gooi weer een climax dr in. Pak ipv het welbekende zaagje eens een ander geluid voor je melo's. Of pak het nog weer anders aan en wijk er helemaal van af zoals technoboy met zn lento tracks heeft gedaan en zo zijn er nog talloze combinaties op te noemen. Iedere track heeft altijd de zelfde soort opbouw alleen niet altijd op dezelfde manier. Een artiest kan eindeloos variëren en ook met een mainstream track die gwn de standaard opbouw heeft kun je iets heel orgineels neer zetten.

Jammer genoeg krijg ik het idee als ik naar dit soort tracks luister dat veel mainstream artiesten niet echt meer de moeite nemen om dagen achtereen bezig zijn om iets echt origineels uit de kast te halen al is het maar voor een breakje of intro of wat dan ook. De ''standaard'' hardstyle tracks, om het zo maar ff te noemen zijn natuurlijk wel fijn om naar te horen, maar voor een anthem zou ik toch echt wel, en al helemaal als het voor een van de grootste hs feesten is, alles uit de kast halen en een track maken waarmee je laat zien dat de organisatie een goede keus heeft gemaakt jou te kiezen voor dat anthem.

Helaas lukt dat tegenwoordig niet meer altijd. Hoewel ik er ook aan twijfel tegenwoordig in hoeverre een organisatie invloed heeft op de track. Kan me in geval van Q dance wel voorstellen dat ze per se een zo main stream mogelijke track willen hebben voor hun grootste feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:34 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:36 

Hardtraxx Veteran

Memories, lekker.. heeft alleen een andere kick nodig.. God music is slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:57 

Hardtraxxer

shockerz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:58 

Hardtraxx Veteran

Vind God music leuker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:20 

Hardtraxxer

Van dumonde moeten ze afblijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:21 

Hardtraxx Veteran

Luxion schreef:
shockerz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:23 

Zo, onverwachts die Shockerz! Klinkt wel aardig trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:36 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Panna schreef:
De nieuwe headhunterz en noisecontrollers ;)

Wat mij betreft weer te commercieel en te soft maar luistert wel lekker weg -.-

Zo ontzettend soft is ie niet hoor.
Wel melodieus ontzettend sterk. Heerlijke track!

+1 :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:18 

Hardtraxx Addict

Shockerz zijn lekker bezig :)

Maar die 2e plaat lijkt echt veel op de climax van Frontliner - On The Rise, met dan de vocals van 2-Sidez - God :P
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks