Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:38 

Hardtraxxer

JolleNL schreef:
Panna schreef:
De nieuwe headhunterz en noisecontrollers ;)

Wat mij betreft weer te commercieel en te soft maar luistert wel lekker weg -.-

Doe mij maar de Club Bizarre Remix, al is deze ook wel te doen.

Ik vind het wel een goeie samenwerking tussen deze heren. Leuke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:50 

Hardtraxxer

Hoppa Brennan Heart anthem Van qlimax :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:58 

Hardtraxx Elite

Ricardo1991 schreef:
Hoppa Brennan Heart anthem Van qlimax :clap:

Precies zoals je vader zei...:P Maar denk dat meerendeels van Nederland wel kon raden dat ie van BH's afkomst zou zijn. Vind het maar crap tot nu toe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 14:06 

Hardtraxxer

Ja daar heb je gelijk in,
Maarja hij is niet zo bijzonder,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 14:16 

Hardtraxx Veteran

Mijn vader werkt bij Q-Dance en zei dat Noisecontrollers het Defqon anthem gingen maken, let maar op. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 14:19 

Hardtraxx Veteran

Qlimax anthem: Vind het niet zo heel bijzonder
FL & ME - TBA: Wat een heerlijke sfeer in die plaat! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 14:36 

Hardtraxx Veteran

Qlimax anthem is echt een giller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 14:40 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Backstab schreef:
AFCA schreef:

Doet me denken aan Face the Enemy.

Ongleofelijk. Ik ga het gewoon nog een keer zeggen: Face The Enemy is gewoon een standaard akkoordenschema. Dat word in 200000 tracks gebruikt.

Ik moet zeggen dat Brennan Heart er nog heel wat van heeft weten te maken! Ik vind het echt helemaal niet zo slecht.

Die nieuwe Frequencerz is tof!

Jij vind ook werkelijk waar echt alles tof is het niet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 14:44 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:

x2,

Mag best wat kritiek uiten als Mod hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 14:45 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Piaaa schreef:

x2,

Mag best wat kritiek uiten als Mod hoor...

Ik verbaas me telkens weer, er is altijd wel wat goed of sterk, nooit iets minder goed of zelfs slecht ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 14:58 

Hardtraxxer

Hij heeft gewoon een hele brede kijk op de scene, het is toch een kwestie van smaak dat bij iedereen anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 15:00 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Hij heeft gewoon een hele brede kijk op de scene, het is toch een kwestie van smaak dat bij iedereen anders is.

Tlijkt mij sterk dat je ALLES goed kan vinden ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 15:05 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Struikrover schreef:

Het feit is dat ik bij tracks die ik minder vind niet iets post. Dat zouden meer mensen moeten doen ;).

Bovendien heb ik een bredere kijk op hardstyle dan alleen maar b-front en consorten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 15:07 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Piaaa schreef:
Struikrover schreef:

Het feit is dat ik bij tracks die ik minder vind niet iets post. Dat zouden meer mensen moeten doen ;).

dan krijg je een heel verdraaid beeld van de werkelijkheid!
als iedereen die een track niks vind ook niets post dan lijkt het net of alle tracks goed zijn omdat ze alleen maar positieve reacties hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 15:08 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Piaaa schreef:
Struikrover schreef:

Bovendien heb ik een bredere kijk op hardstyle dan alleen maar b-front en consorten.

Als mensen alleen posten bij tracks die ze wel leuk vinden wordt dit maar een saai forumpje. Onder ieder nummer reacties als: Vet, Sterk! Heel Goed! Dat verveelt ook snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 15:10 

Hardtraxx Veteran

Het feit blijft dat ik liever opbouwende kritiek geef op positief commentaar geef dan alleen maar dingen de grond in stamp ;).

Ik vind de mensen hier af en toe te veel doorslaan naar negatieve kritiek etcetera. Waarom zou ik daar dan aan meewerken? Maar goed, dat is een discussie die we ergens anders moeten voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 15:14 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Dakpan schreef:
Als mensen alleen posten bij tracks die ze wel leuk vinden wordt dit maar een saai forumpje. Onder ieder nummer reacties als: Vet, Sterk! Heel Goed! Dat verveelt ook snel.

Onder ieder nummer reacties als: Kut, Slecht!, Erg matig! verveelt anders net zo snel ;)

Bijv. met de Qlimax Anthem, mensen roepen maar "Niet duister genoeg", "Niet Qlimax waardig", etc... maar ze kunnen niet uitleggen hoe het wel zou moeten.

Hoe bedoel je? Ze geven toch aan niet duister genoeg, dan moet het dus duidsterder in hun ogen. Tenminste dat neem ik aan. Als je het technisch bedoeld zou het natuurlijk oneerlijk zijn, want we zijn hier geen producers..
Ik vindt het qlimax anthem opzich nog wel aardig, het is mijn stijltje gewoon niet maargoed, ieder zijn smaak..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 15:16 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Dakpan schreef:

Onder ieder nummer reacties als: Kut, Slecht!, Erg matig! verveelt anders net zo snel ;)

Bijv. met de Qlimax Anthem, mensen roepen maar "Niet duister genoeg", "Niet Qlimax waardig", etc... maar ze kunnen niet uitleggen hoe het wel zou moeten.

Nee want men gaat sneller in op negatieve reacties om hun positieve reacties te verdedigen, dan krijg je dus een discussie en dat maakt forums leuk. Maar over Qlimax anthem, zit geen gevoel in niks, gewoon een standaard BH melodietje met standaard BH synthje, pitchkicks en een standaard nustyle break. Als je wilt weten hoe het wel moet zet je Dark Side of The Prophecy maar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 15:18 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Het feit blijft dat ik liever opbouwende kritiek geef op positief commentaar geef dan alleen maar dingen de grond in stamp ;).

Ik vind de mensen hier af en toe te veel doorslaan naar negatieve kritiek etcetera. Waarom zou ik daar dan aan meewerken? Maar goed, dat is een discussie die we ergens anders moeten voeren.

Waar dan ?
Er is hier dus nog steeds geen duidelijk topic voor ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:41 

Hardtraxx Addict

Maar waarom krijgt Brennan Heart nou de eer om het Qlimax anthem te maken, ik gun het die man totaal niet. Er zijn gewoon zat producers die een kans verdienen en BH heeft dit jaar al een anthem verzorgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:42 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
Maar waarom krijgt Brennan Heart nou de eer om het Qlimax anthem te maken, ik gun het die man totaal niet. Er zijn gewoon zat producers die een kans verdienen en BH heeft dit jaar al een anthem verzorgt.

1. vriendjespolitiek
2. commercialiteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:44 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:

Had je het niet verwacht dan? Qlimax heeft nou eenmaal een anthem nodig met een lange break en een die ontzettend toegankelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:55 

Donateur

Dakpan schreef:
Qre8ive schreef:
Dakpan schreef:

Nee want men gaat sneller in op negatieve reacties om hun positieve reacties te verdedigen, dan krijg je dus een discussie en dat maakt forums leuk. Maar over Qlimax anthem, zit geen gevoel in niks, gewoon een standaard BH melodietje met standaard BH synthje, pitchkicks en een standaard nustyle break. Als je wilt weten hoe het wel moet zet je Dark Side of The Prophecy maar op.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:11 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand dat 3e nummer? Jezus zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:13 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Qre8ive schreef:
Dakpan schreef:

Tsja het overgrote deel van de huidige hardstyle is gebaseerd op de elementen die jij net noemt. Zo is het genre nu eenmaal. Ook rauwe tracks hebben dezelfde soort opbouw met een midintro, break, climax en outro. Dus wat dat betreft kan een producer al niet heel veel variƫren. Je moet de track dus niet beoordelen op basis van deze opbouw. Tuurlijk worden er ook zat tracks gemaakt die wel op 1 of meerdere punten afwijken hiervan. Maar als je het over een qlimax anthem hebt dan zal dat niet snel gebeuren omdat het gewoon een mainstream feest is met dus een mainstream anthem. Wat mij betreft niks mis met mainstream hardstyle. Dus moet je naar de uitvoering kijken en het anthem daar op beoordelen. De melodie is pakkend en houdt het middn tussen face THE enemy en power of THE mind. Ik vind hem zeker niet lelijk. De synth is anders dan bij de Meeste BH tracks (minder hoog zeg maar). En dus automatisch iets minder blij. Daarnaast vin ik de nieuwe kick van BH echt dik. Bv de kick van till u believe of light THE fire. Daardoor vind ik het echt geen slecht anthem.natuurlijk is de plaat verre van origineel en zal je hem over een half jaar Nie meer horen. Ik hou sowieso niet van anthems want na het feest boeien ze me echt niet meer. Maar afgezien van enkele legendarische oude platen zijn de meeste anthems vergankelijk. Maar dat betekent niet dat ze slecht zijn.
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks