Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:13 

Artiest

Qre8ive schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Beholder is veel ruiger dan Frontliner of Zatox?! Je hoeft geen einstein te zijn om dat te snappen of te horen

Noem maar eens een recente ruige plaat van Beholder... en dan niet de Beholder vs Zany platen want dat is een co-op ;). Overigens respect voor Beholder hoor :P

oh dus als je niks recent heb gemaakt mag je niet op een feest draaien....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:14 

Hardtraxx Veteran

The Beholder zijn nieuwe nummer die hij volgens mij draaide op Tommorowland (of The Qontinent) was toch zo commercieel als de pest?

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=xKxqnrGgMj4
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:21 

Donateur

Beholder produceert nooit alleen haha.
De laatste solo-release zou zomaar uit 2001 (Frequency Attack/In My Brain) kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:21 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Beholder produceert nooit alleen haha.
De laatste solo-release zou zomaar uit 2001 (Frequency Attack/In My Brain) kunnen zijn.

zie hierboven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:22 

Artiest

Qre8ive schreef:

Noem maar een ruige plaat van Beholder dat GEEN co-op (dat is immers een act samen) en geen early-hardstyle is ;)

Dat betekend dus niet dat ie niet ruig is...
noem maar eens een solo plaat van frontliner die ook maar een beeeeetje in de buurt komt van echte raw style, die gast heeft alleen met B-front wat aparte dingen gemaakt... Beholder (co op of niet) maakt 10000 keer zulke ruige dingen als Frontliner, met z'n skippybal kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:24 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:

Noem maar een ruige plaat van Beholder dat GEEN co-op (dat is immers een act samen) en geen early-hardstyle is ;)

noem maar eens een solo plaat van frontliner die ook maar een beeeeetje in de buurt komt van echte raw style, die gast heeft alleen met B-front wat aparte dingen gemaakt... Beholder (co op of niet) maakt 10000 keer zulke ruige dingen als Frontliner, met z'n skippybal kicks...

Warphole 2010 Edit vind ik wel passen in dat Lijstje? :woot:

Enne.. Zijn nieuwe nummer, Loudnezz schijnt ook uber heerlijk te zijn, volgens een maatje.. ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:28 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:

noem maar eens een solo plaat van frontliner die ook maar een beeeeetje in de buurt komt van echte raw style, die gast heeft alleen met B-front wat aparte dingen gemaakt...

Greenhouse en Toxxxic
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:32 

Aan het typen...

Greenhouse is meer early dan raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:33 

Artiest

Dakpan schreef:

Greenhouse en Toxxxic

kunnen alsnog geen van beide tippen aan de dingen die Beholder heeft gemaakt :lol:
Ben ik dan de enige die zegt Raw hardstyle en geen beholder is toch geen logica... de rest vind beholder niet thuis horen op loudness?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:35 

Artiest

Lyst schreef:
Greenhouse is meer early dan raw

lol ben ik helemaal niet met je eens, early wordt toch niet meer gemaakt... hooguit iets wat er een beetje op lijkt.

we dwalen weer off topic :lol:
stel voor dat we discussie gewoon sluiten in dit topic en verder gaan waarvoor t bedoeld is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:39 

Aan het typen...

Dus omdat het early heet wordt t niet meer gemaakt, en over 10 jaar hoort nustyle ook bij early, naja zeg :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:42 

Artiest

Lyst schreef:
Dus omdat het early heet wordt t niet meer gemaakt, en over 10 jaar hoort nustyle ook bij early, naja zeg :mad:

zien we over 10 jaar wel weer he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 20:29 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps snapt het concept van meningen volgens mij niet helemaal. Ben gisteren nog bij een Frontliner set geweest, waar de eerste helft ongeveer wat tegenviel (tja, Twisted is nou geen Loudness :P), maar de tweede helft ongeveer toch aardig hard ging. Rebirth Of The Sun, The First Cut, Warphole 2010, Loudnezz, Greenhouse en zelfs Discorecord en On The Rise vind ik toch allemaal soloplaten waar je goed gas op kunt geven die hij nu in setjes stopt. On The Rise edit zit nog wat meer energie in, plus je hebt Rollin (Edit), Time, etc. nog. Haal de tekst weg uit Who I Am en zelfs die knalt nog wel. Daarbij komen nog de 5 samenwerkingen met B-Front en de samenwerking met Max Enforcer, alle 6 knallers.

En dat is dan alleen maar eigen werk... Best n kans dattie er ook wat hardere Scantraxx dingen opgooit. Tuurlijk is niet zo hard als Zany meestal is, maar waar zie jij staan dat Loudness zo hard mogelijk moet? De bedoeling is een gevarieerde lineup van hard naar heel hard. Je kunt er best Zany neerzetten, of The Beholder, maar dan moet je Chris One, Digital Punk of B-Front bijv. weer weghalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 20:39 

Hardtraxxer

Vanaf 2 min Nieuwes Psyko Punkz vs Coone Maby :$
Klinkt wel geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 20:55 

Donateur

First Cut en Warphole zijn ook aardig ruig.
Kortom, hij past er prima tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 21:00 

Artiest

ik zeg ook niet dat hij er niet tussen past, ik zeg alleen dat ik niet snap dat ze voor zulke namen gaan terwijl ze DJ's die als ruiger bekend staan er niet opzetten, als je dan ruig feest geeft, geef echt ruig dan ook voorrang, das alles wat ik zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 21:16 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:

Greenhouse en Toxxxic

kunnen alsnog geen van beide tippen aan de dingen die Beholder heeft gemaakt :lol:
Ben ik dan de enige die zegt Raw hardstyle en geen beholder is toch geen logica... de rest vind beholder niet thuis horen op loudness?!

nee eigenlijk komt het er gewoon op neer dat je aan het zeiken bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 21:18 

Artiest

RobertV schreef:
Dakpan schreef:

Greenhouse en Toxxxic

komt er op neer dat je een nutteloze comment achterlaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 21:20 

Hardtraxx Elite

RobertV schreef:

komt er op neer dat je een nutteloze comment achterlaat...

komt er op neer dat jij weinig anders doet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 21:22 

Artiest

RobertV schreef:

ik kom met een mening en een standpunt, jij komt met achterlijk comments, groot verschil vrind
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 21:23 

Hardtraxx Elite

Komt erop neer dat jullie in ieder geval niet doen waar dit topic voor bedoeld is.

OT:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 21:23 

Hardtraxx Elite

RobertV schreef:

ik kom met een mening en een standpunt, jij komt met achterlijk comments, groot verschil vrind

ben je vriend niet :aww: m'n vrienden kies ik zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 21:24 

Hardtraxx Veteran

ik zeg ook niet dat hij er niet tussen past, ik zeg alleen dat ik niet snap dat ze voor zulke namen gaan terwijl ze DJ's die als ruiger bekend staan er niet opzetten, als je dan ruig feest geeft, geef echt ruig dan ook voorrang, das alles wat ik zeg

Je weigert het ook gewoon te snappen he :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 21:25 

Artiest

RobertV schreef:
RobertV schreef:

wederom een achterlijke opmerking van uw kant, laten we verder gaan waar t topic voor bedoeld is, want mensen hier gaan alleen lopen zeiken nu om t feit dat ik een standpunt en mening naar buiten breng die sommige klaarblijkelijk niet met mij delen, dat kan...
laten we nu back on topic gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 21:30 

Hardtraxx Elite

RobertV schreef:

wederom een achterlijke opmerking van uw kant, laten we verder gaan waar t topic voor bedoeld is, want mensen hier gaan alleen lopen zeiken nu om t feit dat ik een standpunt en mening naar buiten breng die sommige klaarblijkelijk niet met mij delen, dat kan...
laten we nu back on topic gaan

mening ja precies nu zeg je het goede woord.. er is geen defenitie van raw. of je iets raw vindt dat is een mening. waarom ga je dan zo'n nutteloze discussie houden waarin toch niemand z'n gelijk gaat halen?
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks