Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 15:12 

Artiest

JolleNL schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
frontliner... een anthem voor loudness?! lijkt me heeeeel sterk
sowieso vind ik de naam frontliner OP loudness al apart, laat staan dat hij dan de anthem gaat maken xd

Hij kan denk ik best beuktracks draaien en op zo'n feest moet hij wel hard draaien anders wordt hem dat niet in dank afgenomen denk ik. :P

met alle respect, maar frontliner wel op loudness, terwijl er geen Max enforcer, Beholder, Zany, DR ofzo staat... die keuze snap ik echt niet, same geldt voor zatox btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 15:14 

Hardtraxx Veteran

Frontliner kan prima hard draaien anders. En voor beiden geldt: dit zijn voor de minder bekende mensen de publiekstrekkers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 15:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Frontliner kan prima hard draaien anders. En voor beiden geldt: dit zijn voor de minder bekende mensen de publiekstrekkers..

Hij kan 't vast wel, maar doet 't bijna nooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:19 

Hardtraxx Elite

Qre8ive schreef:
Dus alle feesten die betrekking hebben op 'loudness', 'raw hardstyle' enz moeten altijd maar dezelfde personen boeken? Artiesten als Zatox maken wel degelijk harde platen, alleen trekt het mainstream publiek het meer omdat sommige melodieën richting mainstream hardstyle gaan. Dat betekend echter niet dat het niet hard is en niet geschikt voor Loudness.

Mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:24 

Artiest

Qre8ive schreef:
Dus alle feesten die betrekking hebben op 'loudness', 'raw hardstyle' enz moeten altijd maar dezelfde personen boeken? Artiesten als Zatox maken wel degelijk harde platen, alleen trekt het mainstream publiek het meer omdat sommige melodieën richting mainstream hardstyle gaan. Dat betekend echter niet dat het niet hard is en niet geschikt voor Loudness.

hoezo altijd... dit is de eerste keer voor Loudness dus een beetje apart.
Wat ik zeg is, heet het Loudness en dan haal je wel artiesten als frontliner en zatox, maar geen artiesten als beholder, max enforcer, zany?! Dat is toch niet logisch, ongeacht of ze harde tracks maken of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:29 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:

hoezo altijd... dit is de eerste keer voor Loudness dus een beetje apart.
Wat ik zeg is, heet het Loudness en dan haal je wel artiesten als frontliner en zatox, maar geen artiesten als beholder, max enforcer, zany?! Dat is toch niet logisch, ongeacht of ze harde tracks maken of niet.

Waarom niet logisch? Je kunt wel het allerhardste van het allerhardste neer gaan zetten, maar dan zou je ook geen opbouw in je avond hebben, en die is toch zeker wel nodig. Continu dezelfde sounds gaat vervelen, daarom hebben ze het wat mij betreft juist zo goed gesplit qua labels en dergelijke, zodat je toch nog genoeg variatie in je sets hebt terwijl je toch een hardere line-up hebt dan gebruikelijk.

En nogmaals: Frontliner & Zatox moeten publiek trekken, want het zal niet makkelijk worden om dit vol te krijgen als je kijkt buiten de grotere sites om. Als je ziet dat NC @ Outland, DBSTF @ Outland ook niet 100% uitverkopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:36 

Artiest

Khadber schreef:
Waarom niet logisch? Je kunt wel het allerhardste van het allerhardste neer gaan zetten, maar dan zou je ook geen opbouw in je avond hebben, en die is toch zeker wel nodig. Continu dezelfde sounds gaat vervelen, daarom hebben ze het wat mij betreft juist zo goed gesplit qua labels en dergelijke, zodat je toch nog genoeg variatie in je sets hebt terwijl je toch een hardere line-up hebt dan gebruikelijk.

En nogmaals: Frontliner & Zatox moeten publiek trekken, want het zal niet makkelijk worden om dit vol te krijgen als je kijkt buiten de grotere sites om. Als je ziet dat NC @ Outland, DBSTF @ Outland ook niet 100% uitverkopen..

Hoezo geen opbouw? alsof main stream zoveel opbouwe verschil in zit en ruigere shit allemaal hetzelfde is?! :/
Ik bedoel te zeggen, wil je het hardste feest, wil je mensen trekken met echte ruige dingen, haal dan ook een beholder minimaal erbij, als iemand wel ruige hardstyle maakt is hij het wel. Ik snap dat frontliner er staat en zatox, maar dat die er wel staan en iemand als beholder dan weer niet die logica snap ik niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:50 

Artiest

Qre8ive schreef:
http://partyflock.nl/party/126219:Loudness.html :)

Verder kun je NIET iedereen boeken waarvan iemand denkt dat diegene er hoort te staan. Wellicht was The Beholder nog niet eens beschikbaar voor die avond...

Daarnaast moeten er ook kaarten verkocht worden, waar je in de hardstyle met een Zatox of Frontliner momenteel beter verkoopt dan een Beholder of Max Enforcer.

feit blijft, heb je minimaal 3 mensen die ruigere dingen maken dan zatox en frontliner over het algemeen en alle 3 zouden dan niet kunnen.... Als je een feest genaamd Loudness doet en dan vervolgens zegt ja... niet TE loud... dat slaat dan toch nergens op, doe het dan ook loud, mensen die echt van ruige dingen houden gaan eerder naar beholder dan frontliner kan ik je zeggen, puur omdat Beholder op dat gebied een veel sterkere/grotere naam is dan Frontliner... die eiegenlijk alleen maar raw dingen heeft samen met B-front... rest vind ik niet eens in de buurt komen van een titan, een zany, beholder, max enforcer, DR dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:53 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij snap je het principe niet helemaal van het feest.

Loudness staat voor de HARDERE kant van hardstyle en niet voor alleen maar het allerhardste. Zatox & Frontliner passen prima in die catogorie.

Maar goed, we gaan afdwalen. Ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:58 

Artiest

Khadber schreef:

Loudness staat voor de HARDERE kant van hardstyle en niet voor alleen maar het allerhardste. Zatox & Frontliner passen prima in die catogorie.

haha dus je hebt RAW hardstyle en RAW RAW hardstyle?! :') er moet toch iemand zijn die snapt dat als je een feets geeft met raw hardstyle je mensen als Zany en Beholder toch niet gewoon thuis ken laten zitten xd
Zeker Beholder, dat is een icoon op t gebied van ruigere shit...
maargoed

http://www.youtube.com/watch?v=c8WoUKbiuJY
wat vinden mensen nou van zoiets... vraag ik me af
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:59 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

maargoed

http://www.youtube.com/watch?v=c8WoUKbiuJY
wat vinden mensen nou van zoiets... vraag ik me af

Wasted Pinquin Wannabe
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:18 

Hardtraxx Veteran

Zo rauw vind ik Max Enforcer ook niet, Fade to Black en Loudness zijn mischien klappers maar hij komt nu zelfs met een sublabel aanzetten voor Melodieuze tracks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:23 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Zo rauw vind ik Max Enforcer ook niet, Fade to Black en Loudness zijn mischien klappers maar hij komt nu zelfs met een sublabel aanzetten voor Melodieuze tracks :/

Er is een afspraak bij tillt: In tracks maken ben je helemaal vrij, maar er moet minimaal 1 rauwe plaat op zitten! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:23 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:

Spul van TILLTGOLD is nog steeds harder dan de gemmidelde mainstream hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:55 

Artiest

Dakpan schreef:
JolleNL schreef:

Spul van TILLTGOLD is nog steeds harder dan de gemmidelde mainstream hoor..

hij komt toevallig met 2 knallers van gold release met Epic en Gold, beide nog altijd idd wat dakpan zegt ruiger dan gem mainstream, maar kijk vooral naar z'n roots en verleden.
Roots liggen in HC en andere tracks
Loudness, Be Amazed, 2008 Hardbass anthem of iig trailer song, Ride With Uz remix, stage is our home etc.
maar melodieus is niet meteen geen RAW, zeker als frontliner en zatox ook algemeen geaccepteerd worden als RAW, kun je zo iemand niet bestempelen als mainstream
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:15 

Hardtraxx Veteran

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:20 

Hardtraxx Veteran

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:22 

Hardtraxx Crew

Zal het op de dansvloer vast goed doen, maar ik vind het niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:28 

Hardtraxx Addict

waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:30 

Artiest

vind het wel een geslaagde plaat wat ik ervan kan horen, mooie passende bassline
en Showtek toch meester van sounds, heerlijke sounds altijd in tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:30 

Hardtraxx Veteran

Geen Showtek bashen hoor! Anders komen de moraalridders van Hardtraxx weer zeggen dat het niet mag. Noem het liever evolutie en uitbreiding van hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:33 

Hardtraxx Veteran

vond showtek juist weer wat beter worden de laatste tijd met hun eigen sound, maar deze remix is inderdaad uitgekookt en waardeloos :/ heel jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:37 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Geen Showtek bashen hoor! Anders komen de moraalridders van Hardtraxx weer zeggen dat het niet mag. Noem het liever evolutie en uitbreiding van hardstyle.

Haha altijd commentaar jij he! :P

Over de track: NEE dankje! Ben zowieso al niet voor dit soort van Remixen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:49 

Artiest

Qre8ive schreef:
hij komt toevallig met 2 knallers van gold release met Epic en Gold, beide nog altijd idd wat dakpan zegt ruiger dan gem mainstream, maar kijk vooral naar z'n roots en verleden.
Roots liggen in HC en andere tracks
Loudness, Be Amazed, 2008 Hardbass anthem of iig trailer song, Ride With Uz remix, stage is our home etc.
maar melodieus is niet meteen geen RAW, zeker als frontliner en zatox ook algemeen geaccepteerd worden als RAW, kun je zo iemand niet bestempelen als mainstream

Niemand bestempeld Max Enforcer als mainstream... jij zegt echter dat hij wel op een feest als Loudness thuis hoort maar Zatox of Frontliner niet... terwijl ze allemaal wel tracks maken die ook melodieus zijn.

nee... ik heb nooit gezegd dat die er niet thuis horen, maar ik zeg wel, dat als je een feest als loudness doet en die 2 staan er wel en Beholder en Max Enforcer of Zany niet... vind ik dat die 2 posities op zo'n feest eerder door die lui opgevuld had kunnen worden. Ik vind sowieso dat een feest met RAW hardstyle dat zichzelf Loudness noemt, MOET Beholder staan, dat kan niet anders...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:05 

Artiest

Qre8ive schreef:
nee... ik heb nooit gezegd dat die er niet thuis horen, maar ik zeg wel, dat als je een feest als loudness doet en die 2 staan er wel en Beholder en Max Enforcer of Zany niet... vind ik dat die 2 posities op zo'n feest eerder door die lui opgevuld had kunnen worden. Ik vind sowieso dat een feest met RAW hardstyle dat zichzelf Loudness noemt, MOET Beholder staan, dat kan niet anders...

Waarom MOET dat? Waar baseer je het op dat Beholder er zoveel beter bij past?

Beholder is veel ruiger dan Frontliner of Zatox?! Je hoeft geen einstein te zijn om dat te snappen of te horen
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks