dawasiknie schreef:
Waardeloze track, echt waar. Die nieuwe kick van m is niet meer dan een slap bassje, 0,0 diepgang (ook niet in die reversed bass)
Dit + Shreek-remix belooft iig niet veel goeds als dat de nieuwe hhz-sound moet zijn.
Ben het wel deels met je eens, maar de track is opzich gewoon lekker.
Afgezien van of het nou echte Hardstyle is of niet.
Bij Scantraxx artiesten gaat het er tegenwoordig om of de track goed in elkaar zit.
Niet meteen om het maar met de grond gelijk te maken omdat het toch maar van Scantraxx komt.
Plus dat ik denk dat als een aantal grotere namen van Hardtraxx ergens een mening over hebben er 10 kleinere zijn die meelullen! Niet persee bij deze track, dat zal vast nog wel komen, maar gewoon in het algemeen!
Als ik alleen al kijk hierboven, met alle respect voor Thera hoor, want luister graag naar z'n muziek, maar dan geef ik toch Headhunterz alleen al mijn voorkeur om zijn passie en kwaliteiten als producer.
Volgens mij is het tegenwoordig niet meer zo dat we naar de track kijken maar naar de naam. Dit geld niet voor iedereen hoor, maar velen doen dit echter wel.
Als 2 architecten een huis ontwerpen kijken we tegenwoordig alleen maar naar de architect die ons aanstaat. Niet kijkende naar het huis wat is ontworpen!