Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 22:09 

die HHZ vind ik best meevallen..
de kick in de climax is opzich wel fijn..
en een heel zomers nummer maar na de zomer is die niks meer aan.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 22:13 

Hardtraxx Veteran

Mindblowing :love: tja het heeft iets,
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 23:06 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
Waardeloze track, echt waar. Die nieuwe kick van m is niet meer dan een slap bassje, 0,0 diepgang (ook niet in die reversed bass)

Dit + Shreek-remix belooft iig niet veel goeds als dat de nieuwe hhz-sound moet zijn.

x2

Waar-De-Loos. Dit valt niet eens meer onder Nu-Style.

jij kraakt ook alles af heh :D
ja het is niet veels niet hhz kan beter wat nieuws verzinnen
maarja wel lekker zomers nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 23:08 

Hardtraxx Addict

Pff, vind er eerlijk gezegd ook gene ene meuk aan! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 23:24 

Donateur

Voor de mensen op pagina 100 die de dame wel lekker vonden
dat was nog 1 van de mindere, als je erbij was kwam je bijna spontaan klaar van 3, die waren echt TE fijn :thumbsup:
maar ontopic:
HHZ heeft gewoon exact dezelfde synth als Wildstylez zn anthem hoe fucking wtf
wwtf
gebeurt
er
met
Scantraxx?
HHZ kicks nog erger als normaal, Wildstylez ook zo standaard draaien net als HHZ en allebei zelfde synth allebei slechte track
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 00:05 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
Sainen schreef:

Holy Shit! :love:

Idd vette track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 08:41 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Waardeloze track, echt waar. Die nieuwe kick van m is niet meer dan een slap bassje, 0,0 diepgang (ook niet in die reversed bass)

Dit + Shreek-remix belooft iig niet veel goeds als dat de nieuwe hhz-sound moet zijn.

Ben het wel deels met je eens, maar de track is opzich gewoon lekker.
Afgezien van of het nou echte Hardstyle is of niet.
Bij Scantraxx artiesten gaat het er tegenwoordig om of de track goed in elkaar zit.
Niet meteen om het maar met de grond gelijk te maken omdat het toch maar van Scantraxx komt.

Plus dat ik denk dat als een aantal grotere namen van Hardtraxx ergens een mening over hebben er 10 kleinere zijn die meelullen! Niet persee bij deze track, dat zal vast nog wel komen, maar gewoon in het algemeen!

Als ik alleen al kijk hierboven, met alle respect voor Thera hoor, want luister graag naar z'n muziek, maar dan geef ik toch Headhunterz alleen al mijn voorkeur om zijn passie en kwaliteiten als producer.

Volgens mij is het tegenwoordig niet meer zo dat we naar de track kijken maar naar de naam. Dit geld niet voor iedereen hoor, maar velen doen dit echter wel.
Als 2 architecten een huis ontwerpen kijken we tegenwoordig alleen maar naar de architect die ons aanstaat. Niet kijkende naar het huis wat is ontworpen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 08:58 

Hardtraxx Addict

Je kunt er niet omheen dat hhz zn sound is veranderd. Veel mensen, waaronder ik, vonden zn sound vroeger veel vetter. Als je het defqon anthem van m bekijkt en dat vergelijkt met zn anthem van qlimax, vind ik gwn duidelijk dat je bij power of the mind gwn direct kunt horen dat het van hhz is. Bij t Defqon anthem heb ik dat niet. Dat klinkt gwn net alsof het door iedereen gemaakt zou kunnen zijn. Als er bijv technoboy boven had gestaan had niemand het verschil gehoord. Dat is denk wat veel mensen hier proberen te zeggen. Je herkent zn tracks niet meer op basis van zn sound en dat is gwn jammer. Als je naar die track van Thera luistert heb ik dat wel. Vroeger had ik dat ook met headhunterz, maar nu niet meer. Dat waren toen gwn simpele elementen als bepaalde distortions, synths en vocals dat hoor je tegenwoordig niet meer bij m. Hij heeft nu gwn niet meer zn typerende sound. Ik zeg niet dat zn tracks slecht zijn maar de tracks zijn gwn niet meer de tracks van de hhz van vroeger ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 09:09 

Hardtraxx Veteran

Ik vind die Thera vs Geck-O een beetje apart klinken en de melodie vind ik niet geweldig maar hij blijft wel goed in je hoofd hangen. xd Kicks zijn wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 09:17 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Je kunt er niet omheen dat hhz zn sound is veranderd. Veel mensen, waaronder ik, vonden zn sound vroeger veel vetter. Als je het defqon anthem van m bekijkt en dat vergelijkt met zn anthem van qlimax, vind ik gwn duidelijk dat je bij power of the mind gwn direct kunt horen dat het van hhz is. Bij t Defqon anthem heb ik dat niet. Dat klinkt gwn net alsof het door iedereen gemaakt zou kunnen zijn. Als er bijv technoboy boven had gestaan had niemand het verschil gehoord. Dat is denk wat veel mensen hier proberen te zeggen. Je herkent zn tracks niet meer op basis van zn sound en dat is gwn jammer. Als je naar die track van Thera luistert heb ik dat wel. Vroeger had ik dat ook met headhunterz, maar nu niet meer. Dat waren toen gwn simpele elementen als bepaalde distortions, synths en vocals dat hoor je tegenwoordig niet meer bij m. Hij heeft nu gwn niet meer zn typerende sound. Ik zeg niet dat zn tracks slecht zijn maar de tracks zijn gwn niet meer de tracks van de hhz van vroeger ;)

Ik deel je mening over het feit dat HHZ veel vetter was in de tijd van Aiming for ur Brain, Vitctim of my Rage etc, etc,....

Maar ik bedoel het gewoon over het algemeen ;) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 10:51 

Hardtraxx Elite

Vind het echt wel een lekker nummer hoor!
Heerlijk voor de zomer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 12:55 

SoundTunerZ schreef:

Idd, Power Of The Mind, Blame It On The Music, Project 1 (de track dus), Aiming For Your Brain, End Of My Excistence, Sacrifice enz. breng maar weer zulke tracks uit :D
Maar wat een poep is dit zeg, zelfde gejengel als Musikal Revolution :sick:
En waarom ga je je nieuwe kick een naam noemen en dat als vocal in een track stoppen? :') Heeft ie weer met drugs zitten expirimenteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 13:23 

Hardtraxx Addict

Ik vind het wel een lekker zomers nummertje! ^^ (nu de kick veranderd is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 13:29 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
En waarom ga je je nieuwe kick een naam noemen en dat als vocal in een track stoppen? :') Heeft ie weer met drugs zitten expirimenteren

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 17:39 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 18:09 

Hardtraxx Addict

freddyadu8 schreef:

lekker trackje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 18:54 

freddyadu8 schreef:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 19:05 

Hardtraxx Elite

FRArnold schreef:

Als ik alleen al kijk hierboven, met alle respect voor Thera hoor, want luister graag naar z'n muziek, maar dan geef ik toch Headhunterz alleen al mijn voorkeur om zijn passie en kwaliteiten als producer.

[/quote]

Je geeft de voorkeur aan Headhunterz over Thera om zijn passie voor muziek....... Weet je wel wie Thera is? Ik zie Headhunterz niet op elk forum enthousiast over alles rondom muziek en zijn label lullen hoor. En Thera is in het buitenland misschien wel groter als Headhunterz, dus deze redenatie is een beetje scheef..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 19:07 

Aan het typen...

Als er een iemand een passie voor muziek heeft is dat thera wel ^^
En fix je quote ff, dawasiknie zo zoiets nooit zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 19:22 

Lyst schreef:
Als er een iemand een passie voor muziek heeft is dat thera wel ^^

Passie voor muziek heeft elke DJ, period.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 19:29 

Aan het typen...

Bij sommige djs speelt faam en geld ook een rol. Elke DJ heeft passie voor muziek, alleen de een wat meer dan de ander. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 19:36 

Lyst schreef:
Bij sommige djs speelt faam en geld ook een rol. Elke DJ heeft passie voor muziek, alleen de een wat meer dan de ander. -.-

Maar zo begint het niet, pas als ze groot zijn gaat geld en ego een rol spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 19:40 

Aan het typen...

We hebben het hier toch ook niet over djs niet net begonnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 19:46 

Dacht meer aan dj's in het algemeen, vond beetje stom dat je alleen Thera erbij haalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 19:48 

Aan het typen...

Citaat:

Hier werd Headhunterz verkozen boven Thera, vanwege headhunterz passie voor muziek, terwijl ik denk dat Thera meer passie voor muziek heeft dan headhunterz. Dus daarom had ik het over thera...
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks