Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 13:54 

Hardtraxxer

Aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 14:26 

Hardtraxx Veteran

LennartOpp schreef:

Aub.

Dank je wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 14:44 

Hardtraxx Veteran

En over brennan heart, als er nou 1 track voorbij komt in een set van iemand anders( bijvoorbeeld dbstf die come as one draaide zaterdag) blijf ik ook bewegen, al zal ik minder uit men plaat gaan. Een hele brennan heart set zal ik wel vermijden, en als dat niet kan , dan zou ik geen uur gaan stilstaan ofzo :/ IK beweeg bijna een hele avond maar als er een mindere track voorbij komt is dat gewoon minder hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 15:14 

Hardtraxx Veteran

DoubleDutch schreef:
LennartOpp schreef:

Aub.

Dank je wel!

Vind hem persoonlijk wat soft, dan bedoel ik vooral de melo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 15:47 

Hardtraxxer

Juni dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:42 

Hardtraxxer

LennartOpp schreef:

Aub.

ik vind hem wel lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 22:03 

Donateur

Geen idee of ie al ergens is geplaatst maar de nieuwe Wildstylez:

Klinkt weer tof. Wildstylez weet van simpele dingen toch altijd wat tofs te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 22:57 

Hardtraxx Addict

die klinkt weer lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 23:04 

Hardtraxxer

UUenZeL schreef:
Wat is dat in godsnaam toch voor een onbegrijpelijke hetze tegen Brennan Heart? Ik weet 100% zeker dat alle bashers gewoon keihard staan te stampen, of mee staan te zingen als een van zijn tracks wordt gedraaid op een feestje. Ik vind het soms een beetje triest ;)

maar dat is toch exact hetzelfde als het "showtek" syndroom ;) .. Al moet ik zeggen dat ik wel vaak mee zing op zijn nummers, topper van hem is toch wel nothing else matters :P ( geintje ), ben het me lyst eens, zijn sets zijn vrij saai en wss meer breaks dan stamp gedeeltes.. maar respect voor die man, want hij maakt voor de grote feesten altijd wel wat edits, en dat is alleen maar positief.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 23:13 

Hardtraxx Veteran

Bezemsteel schreef:
UUenZeL schreef:
Wat is dat in godsnaam toch voor een onbegrijpelijke hetze tegen Brennan Heart? Ik weet 100% zeker dat alle bashers gewoon keihard staan te stampen, of mee staan te zingen als een van zijn tracks wordt gedraaid op een feestje. Ik vind het soms een beetje triest ;)

maar dat is toch exact hetzelfde als het "showtek" syndroom ;) .. Al moet ik zeggen dat ik wel vaak mee zing op zijn nummers, topper van hem is toch wel nothing else matters :P ( geintje ), ben het me lyst eens, zijn sets zijn vrij saai en wss meer breaks dan stamp gedeeltes.. maar respect voor die man, want hij maakt voor de grote feesten altijd wel wat edits, en dat is alleen maar positief.. :)

Er is een verschil. Showtek maakt tegenwoordig redelijke platen en innoveert zichzelf continue. Als je het verschil in sound hoort tussen Early Sounds (2006) en nu hoor je dat duidelijk. Bij Brennan Heart is er helemaal niets veranderd. Bovendien bewijst Brennan Heart keer op keer dat hij een klein liefhebberspubliek niet aan de praat kan houden door zijn trackkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 23:16 

Hardtraxxer

Piaaa schreef:
LennartOpp schreef:

Vind hem persoonlijk wat soft, dan bedoel ik vooral de melo

Vergeleken met bijvoorbeeld Straight to tha beat enz. misschien wat minder, maar zeker niet soft. Ben wel te spreken over deze mannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 23:36 

Hardtraxxer

Solutio - Devastator

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 01:16 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Bezemsteel schreef:
UUenZeL schreef:

Er is een verschil. Showtek maakt tegenwoordig redelijke platen en innoveert zichzelf continue. Als je het verschil in sound hoort tussen Early Sounds (2006) en nu hoor je dat duidelijk. Bij Brennan Heart is er helemaal niets veranderd. Bovendien bewijst Brennan Heart keer op keer dat hij een klein liefhebberspubliek niet aan de praat kan houden door zijn trackkeuze.

Er is nog een verschil. Showtek is afgezakt tot het maken van de meest cheesy shit die hardstyle tot nu toe gezien heeft, met echt hele zwakke kicks ook, terwijl Brennan Heart technisch gezien keer op keer kwaliteit blijft neerzetten.

Waarmee ik meer bedoel te zeggen: jezus, dat Brennan Heart-gebash gaat echt te ver. Dat er nu zelfs een lijn getrokken word tussen hem en Showtek. Ik blijf Brennan Heart de meest volwassen muzikant in de scene vinden (qua muziek, niet qua persoon), en daar blijf ik bij. En ik ben geen 'dagjesmens' die gaat voor de Headhunterz en DBSTF, want 13ineendozijn melodietjestrack, daar hoef je me niet voor wakker te maken. Maar BH is echt wel wat anders dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 01:19 

Hardtraxx Addict

Ja, ik vind al dat gebash gewoon ook erg jammer.
Ik bedoel BH is toch een artiest die al lang in de scene zit en ik heb me persoonlijk al vaak vermaakt op zen setjes. En ook ik ben absoluuut geen melodietjes man, want ik zal persoonlijk altijd voor de 'raw' hardstyle kiezen als de keuze er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 09:12 

Aan het typen...

Ach Brennan is hopeloos achteruit gegaan, sinds dat Thera weg is gegaan.
Noem eens 1 Brennan Heart track die beter is dan een Brennan & Heart track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 10:03 

Hardtraxx Veteran

S.P.T. schreef:
Solutio - Devastator

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 11:36 

Artiest

Lyst schreef:

Revival X en One Blade ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 11:40 

Artiest

ben ik t ook mee eens, maar goed Cornelis is dan ook een held :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 12:09 

Donateur

Nego schreef:
Lyst schreef:

Revival X en One Blade ;)

& Get Wasted
Vanaf dat nummer ging het ook gelijk bergafwaarts.
Citaat:
Er is nog een verschil. Showtek is afgezakt tot het maken van de meest cheesy shit die hardstyle tot nu toe gezien heeft, met echt hele zwakke kicks ook, terwijl Brennan Heart technisch gezien keer op keer kwaliteit blijft neerzetten.

Schei uit! Brennan Heart is zeker niet cheesy met nummers als My Way, In The End, Till U Believe It en de helft van z'n album met vrolijke melodietjes, lange breaks etc.
Nou geef mij dan maar liever Showtek, die zijn misschien cheesy maar die gebruiken tenminste een lekkere reversed bassline als kick, ipv van die holle tok-kicks van BH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 13:00 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Dat valt ook wel weer mee. Platen zoals Muzik Bizz, Face the Enemy en City of Intensity vind ik toch erg goede platen. Ook al zijn ze niet erg divers kwa ingredienten toch vind ik dat er een goede dosis creativiteit in zit. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 13:29 

Hardtraxxer

Dennis Aka Mash schreef:
Lyst schreef:

Dat valt ook wel weer mee. Platen zoals Muzik Bizz, Face the Enemy en City of Intensity vind ik toch erg goede platen. Ook al zijn ze niet erg divers kwa ingredienten toch vind ik dat er een goede dosis creativiteit in zit. ;)

Mee eens :yes: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 13:31 

Hardtraxx Veteran

Ran-D & Adaro - Struggle for Existence

Bass Modulators vs Spectrum - Journey

Frontliner - Rebirth of the Sun

weet niet of deze hier al stonden overigens.. maar zijn wel nieuwe in hoge kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 14:01 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:

Ran-D & Adaro - Struggle for Existence

Bass Modulators vs Spectrum - Journey

Frontliner - Rebirth of the Sun

weet niet of deze hier al stonden overigens.. maar zijn wel nieuwe in hoge kwaliteit.

Ze zitten toch ook in de downloadbare set van B-Front en Alpha Twins?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 14:24 

Aan het typen...

DjThera schreef:
ben ik t ook mee eens, maar goed Cornelis is dan ook een held :thumbsup:

Cornelis als in de C. van C. van Dijk xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 14:38 

Artiest

Wie anders? :innocent:
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks