Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:59 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dat kan meer liggen aan bijv MF Point Of Perfection, waar toch ook Hardstyle elementen inzitten. Maar ik weet niet meer precies waar en wanneer. If so, excuses.

excuses geaccepteerd meid :aww: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 20:01 

Hardtraxx Veteran

Kartong is geniaal hahhah :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 20:26 

Donateur

Khadber schreef:
frankhardenberg schreef:
goh dat Pavelow gedoe is voor mij persoonlijk 1 grote flop
is gewoon halvegare dubstyle
ga maar tijd steken in NC & Kasparov werk en SMD & Killerclown & Williams Syndrome

Dubstyle is een naam voor broken beats-muziek met Hardstyle.
Dit is een Broken Beats track. Weet dus waar je over praat.

Ik vind het wel wat hebben in mijn kamertje hier, ik zou er echter niet los op kunnen gaan op een feest.

dubstyle en brokenbeats is allemaal een pot nat
niks aan
kan je niet oplos gaan zit geen energie in
kortom
wat is er wel goed aan die tracks?
laat Hardstyle in zn waarde en laat het zoals hhet was en is. Thera etc voor de early achtige, Scantraxx voor de melodietjes, Fusion voor de rauwere tracks samen met AVIO en melodietjes
en die andere die spreken ook voor zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 23:08 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
goh dat Pavelow gedoe is voor mij persoonlijk 1 grote flop
is gewoon halvegare dubstyle
ga maar tijd steken in NC & Kasparov werk en SMD & Killerclown & Williams Syndrome

frankhardenberg schreef:
niks aan
kortom

Ook al ligt de muziek je niet zo, dan hoef je toch niet te eisen dat ze er geen tijd in gaan steken? Laat ze lekker bezig zijn met muziek die ze leuk vinden om te maken, straks ga je weer zeuren dat het te commerciel wordt omdat ze alleen dezelfde muziek aan het produceren zijn en nooit wat anders proberen. Er zijn best veel producers die het af en toe ff zat zijn om alleen met hetzelfde bezig te zijn en ook om de gedachten even ergens anders op te krijgen even wat anders gaan doen.

frankhardenberg schreef:
laat Hardstyle in zn waarde en laat het zoals hhet was en is. Thera etc voor de early achtige, Scantraxx voor de melodietjes, Fusion voor de rauwere tracks samen met AVIO en melodietjes
en die andere die spreken ook voor zichzelf.

Helaas voor jou staat een label niet voor een muziek stijl. Scantraxx heeft ook nog A2 en mensen als Ran-D, niet bepaald de meest melodieuze, tracks van The Pitchers zijn dan meestal ook weer erg vrolijk en niet erg rauw en die zit dan weer bij Fusion, Thera doet gewoon alles wat hij leuk vind, van harddance, early hardstyle tot gewoon (Geck-O o.a.).

Leer er maar mee leven dat mensen ook wel eens veranderingen willen en dingen gaan proberen. Ze producen niet voor jou, maar zijn er mee begonnen omdat ze het zelf leuk vinden en smaken kunnen ook breder worden dan één soort muziek.

Mensen als Crypsis en Chain Reaction komen ook uit de hardcore, mag dat dan ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 23:13 

Donateur

Echo schreef:
Laat ze lekker bezig zijn met muziek die ze leuk vinden om te maken, straks ga je weer zeuren dat het te commerciel wordt omdat ze alleen dezelfde muziek aan het produceren zijn en nooit wat anders proberen

dan zijn ze juist niet commercieel bezig..
Echo schreef:
Helaas voor jou staat een label niet voor een muziek stijl. Scantraxx heeft ook nog A2 en mensen als Ran-D, niet bepaald de meest melodieuze, tracks van The Pitchers zijn dan meestal ook weer erg vrolijk en niet erg rauw en die zit dan weer bij Fusion, Thera doet gewoon alles wat hij leuk vind, van harddance, early hardstyle tot gewoon (Geck-O o.a.).

Leer er maar mee leven dat mensen ook wel eens veranderingen willen en dingen gaan proberen. Ze producen niet voor jou, maar zijn er mee begonnen omdat ze het zelf leuk vinden en smaken kunnen ook breder worden dan één soort muziek.

Mensen als Crypsis en Chain Reaction komen ook uit de hardcore, mag dat dan ook niet?

nee maar wel grotendeels, verder snap jij volgens mij nog niet wat ik bedoel ik doel natuurlijk op de lieverdjes van Scantraxx de over het algemeen harde/rauwe tracks van Theracords en de harde kicks van AVIO en de harde tracks van Fusion die over het algemeen met of zonder melodie een tikkeltje harder zijn als Scantraxx
en hoezo betrek je Crypsis & Chain Reaction erbij?
die producen Hardstyle niet een mengelmoesje van allemaal soorten muziek bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 23:41 

Donateur

Jezus, die HHZ-defqon anthem. Wat een softe bassline, dat verknalt al meteen de rest (die ook niet veel soeps is).

Hoop niet dat dit zijn nieuwe sound gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 23:43 

Hardtraxxer

Leuk dat broken beats, dubstyle, house, rock, hardcore of hoe je het ook wilt noemen... Maar ik wordt er niet echt warm van... Maar hoort dit niet in het ''andere muziek'' topic thuis? Je hoeft hier maar een track te plaatsen wat half op hardstyle lijkt en je word al door gewezen :huh: Zo! Nu eerst een Dommelsch
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 00:38 

frankhardenberg schreef:
niks aan
kortom

1. Dubstyle en Brokenbeats is niet hetzelfde.
2. Moet je Áltijd los kunnen gaan op muziek?
3. Smaken verschillen, leven en laten leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 10:39 

Donateur

Kunnen mensen de omghardstyleisdeenigemuziekstijl bril even afzetten? Wat pavelow doet is geniaal, en ik heb dit liever op een feest, dan dat er een Darren Mase een avond opent, of een Dock45. Op defqon1 ga ik er ZEKER naar toe, lekkere rauwe kicks met een wat lager tempo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 10:58 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Kunnen mensen de omghardstyleisdeenigemuziekstijl bril even afzetten? Wat pavelow doet is geniaal, en ik heb dit liever op een feest, dan dat er een Darren Mase een avond opent, of een Dock45. Op defqon1 ga ik er ZEKER naar toe, lekkere rauwe kicks met een wat lager tempo!

Ik vindt het zo: producer technisch enzo zit het allemaal prima in elkaar, die tracks zijn echt niet slecht. Maar ik vindt het gewoon niet bij hardstyle passen en het zal ook nooit bij hardstyle passen..
Doe mij maar gewoon een opening met hardtrance en daarna early hardstyle oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 11:05 

Aan het typen...

Teknizion schreef:

Helemaal geen darren mase of pavelow op een hardstyle/hardcore feest. Van mij mogen ze best andere muziek maken, maar ga dan ook optreden op de feesten waar ze dubstep en varianten erop draaien en niet op een feest met hardere stijlen zoals defqon. Of heeft bas de helpende hand van Q nodig om door te breken?
Laat hem concurreren met andere dubstep (ja ik weet het, het is geen 100% dubstep) artiesten, in plaats van in het gespreide bedje van q-dance te blijven liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 11:09 

Donateur

Plus één voor lyst, al kan ik het wel waarderen als men af en toe andere muziekstijlen gebruikt in hardstyle of hardcore. Bijv drum n bass en hardcore/terror kunnen uitstekend samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 11:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Teknizion schreef:

Helemaal geen darren mase of pavelow op een hardstyle/hardcore feest. Van mij mogen ze best andere muziek maken, maar ga dan ook optreden op de feesten waar ze dubstep en varianten erop draaien en niet op een feest met hardere stijlen zoals defqon. Of heeft bas de helpende hand van Q nodig om door te breken?
Laat hem concurreren met andere dubstep (ja ik weet het, het is geen 100% dubstep) artiesten, in plaats van in het gespreide bedje van q-dance te blijven liggen.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 13:08 

Hardtraxx Veteran

Monstertraxx :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 13:20 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:

Monstertraxx :yay:

Opzich wel lekker oldschool achtig =)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 13:26 

Hardtraxx Veteran

Het Defqon Australia anthem wordt de grond in geboord dat het te blij is en over deze plaat wordt niet geklaagd. Kartong is natuurlijk wel wat minder soft. Maar die melodie is net zo heppie de peppie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 13:54 

Donateur

helemaal geweldig kartong :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 14:03 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Plus één voor lyst, al kan ik het wel waarderen als men af en toe andere muziekstijlen gebruikt in hardstyle of hardcore. Bijv drum n bass en hardcore/terror kunnen uitstekend samen.

Dat doet bijvoorbeeld amnesys vaak gewoon korte stukjes er in stoppen en dat klinkt echt vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 14:05 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Het Defqon Australia anthem wordt de grond in geboord dat het te blij is en over deze plaat wordt niet geklaagd. Kartong is natuurlijk wel wat minder soft. Maar die melodie is net zo heppie de peppie..

Deze plaat vindt ik ook niet zo goed, maar hier zit nog een fatsoenlijke kick achter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 11:34 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 11:46 

Hardtraxx Veteran

zit een aardige kick onder,, break wel wat te lang vind ik.. Maar zeker niet slecht :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 11:48 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Kunnen mensen de omghardstyleisdeenigemuziekstijl bril even afzetten?

Haha geniaal omschreven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 11:50 

Hardtraxx Veteran

Mr. Monster schreef:

opzich wel te doen dat nummer, alleen ik blijf die gasten toch echt showtek wannabees vinden,
ook zo'n kale vent en een met ze haartjes omhoog en blije melodietjes met een bass eronder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 12:33 

Hardtraxx Addict

Tatanka - Tokio? Vind 't wel lekker klinke ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 12:37 

Donateur

klinkt nice ja
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks