Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 22:21 

Tel schreef:
PNXRMX schreef:
Beter dan scrap attack imo, maar veeeel te standaard gewoon. Niemand durft iets nieuws te proberen met een anthem ofzo? Fade To Black is echt de enige anthem in heel lang die me echt boeit. Volgens mij is de gemiddelde track nog wel beter dan een gemiddeld anthem, alsof ze echt moeite doen om ze zo saai mogelijk te maken.

afgelopen 2 hard bass anthems zijn imo ook heel erg lekker! :thumbsup:

CTRL ALT DELETE :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 22:26 

Hardtraxxer

Timmer schreef:
Headhunterz nu zak je echt diep!! :oh:

Het is niet wat je van hem verwacht nee.. Misschien is dit een stap in de richting naar zijn nieuwe stijl?? Aangezien hij na Studio Sessions zei dat het tijd was voor iets nieuws. Wel grappig dat de kick van de climax voor de tel komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 22:58 

Hardtraxx Addict

Geen nieuwe track maar diep respect voor deze jongens van AVIO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 23:04 

Hardtraxx Veteran

Delcone schreef:
Geen nieuwe track maar diep respect voor deze jongens van AVIO!

ja dan post je dat toch niet hier :/
staat ook al in Wist je Dat topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 23:23 

Hardtraxx Addict

Is het verplicht ofzo om alle topic door te nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 23:28 

Hardtraxx Addict

Nee echt niet :oh: Dat kan toch niet een anthem zijn van hhz :/ Damn hij valt me hier echt wel mee tegen, dit is echt wel een van zijn slechte tracks ooit.... jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 00:40 

Hardtraxx Elite

Wat nog t ergste is, die lead klinkt als een Nexus presetje met een vibrato eroverheen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 00:59 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Biological Insanity was nog slechter dan scrap attack, ik vind deze ook waardeloos, maar nog wel beter dan scrap attack...

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 06:19 

Hardtraxxer

Even een vraagje he maar komt deze track ooit nog eens uit Brennan Heart & Frontliner - Search For More ????
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 08:11 

Hardtraxx Veteran

jeff schreef:
Even een vraagje he maar komt deze track ooit nog eens uit Brennan Heart & Frontliner - Search For More ????

Zover er geen informatie is, moet je uitgaan van niet. Gedraaid op Qlimax zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 09:42 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 09:59 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
jeff schreef:

Zover er geen informatie is, moet je uitgaan van niet. Gedraaid op Qlimax zeker?

nope, defqon 2008 voor t eerst en op decibel en Q-base erna..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 10:02 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:

Leuk geprobeerd, maar nee... Niks voor mij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 10:03 

Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:

Geen touw aan vast te knopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 10:19 

Hardtraxx Addict

Ik vind de intro wel lekker maar zodra de break komt :huh:
Waarom proberen ze altijd hun best voor een anthem... en als ze dat doen is het weer "net niet"
Als die nou Soundflip kicks erin had klonkt die miscchien nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 10:27 

Hardtraxxer

Wesz schreef:
Waarom proberen ze altijd hun best voor een anthem... en als ze dat doen is het weer "net niet"

Dus kunnen ze beter niet hun best doen? Want dan is het wel goed? Ik snap je zin niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 10:28 

Hardtraxx Veteran

Climax had heel anders gemoeten, is volstrekt kut. Rest is geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 11:24 

Hardtraxx Addict

Canyonree schreef:
Wesz schreef:

Dus kunnen ze beter niet hun best doen? Want dan is het wel goed? Ik snap je zin niet.

Nou, het is soms dat een producer echt zijn best wel doen voor een anthem, maar als hij een gewone track maakt is die veel beter
Ze proberen te veel voor een anthem en dan slaat het bij sommige mense niet aan of vinde die mense het raar omdat het niet echt zijn stijltje is

Zoals No Time To Waste vind ik de break te laaaaaaaaaaaaaang en de melodie ook weer "net niet"
Nu ook met Pavelow Remix hetzelfde
Alhoewel na paar keer luisteren dat ik het misschien nog iets ga vinden
Ze moeten niet teveel "outside the box" denken als je snap wat ik bedoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 11:44 

Hardtraxxer

geen gezeik, ik vind em vet :) juist wel out of the box denken! genoeg dezelfde shit op de wereld.. of het je ding is, aan jou de keuze ;)
denk dat dit live heel leuk kan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 11:46 

Artiest

Wesz schreef:
Canyonree schreef:
Wesz schreef:

Nou, het is soms dat een producer echt zijn best wel doen voor een anthem, maar als hij een gewone track maakt is die veel beter
Ze proberen te veel voor een anthem en dan slaat het bij sommige mense niet aan of vinde die mense het raar omdat het niet echt zijn stijltje is

Zoals No Time To Waste vind ik de break te laaaaaaaaaaaaaang en de melodie ook weer "net niet"
Nu ook met Pavelow Remix hetzelfde
Alhoewel na paar keer luisteren dat ik het misschien nog iets ga vinden
Ze moeten niet teveel "outside the box" denken als je snap wat ik bedoel

Sowieso krijgt een producer eisen opgelegd voor een Anthem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 11:51 

Hardtraxx Veteran

Ik denk wel dat de breaks ongeveer vastliggen.
Vind dat in die pavelow remix die climax veel te kort is tegenover de rest van de track, het duurt 3 minuten voor ie komt, dan komt ie 45 seconden is het al gedaan , dan denk je dat er een 2de climax komt en is het de outro. Vind de climax zelf dan wel leuk geprobeerd en de outro vind ik aardig.
Nu ja , als ik al naar defqon zou gaan, zou ik er wel men friet gaan opeten, maar voor de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 12:14 

Hardtraxx Addict

DoubleDutch schreef:
Ik denk wel dat de breaks ongeveer vastliggen.
Vind dat in die pavelow remix die climax veel te kort is tegenover de rest van de track, het duurt 3 minuten voor ie komt, dan komt ie 45 seconden is het al gedaan , dan denk je dat er een 2de climax komt en is het de outro. Vind de climax zelf dan wel leuk geprobeerd en de outro vind ik aardig.

weetje wat ik vind ?
dat jij niet zo mag redeneren over een track wat geen hardstyle is. (sorry, wist niet hoe ik t anders moest zeggen)

2e climax zoveel seconden, ik denk dat, komt er dit etc etc etc....
dit is andere muziek..... en geen hardstyle dus dat werkt gewoon anders qua qlimaxes opbouw en alles

Citaat:
Nu ja , als ik al naar defqon zou gaan, zou ik er wel men friet gaan opeten, maar voor de rest.

LOL :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 12:29 

Hardtraxx Elite

JoosiieJ schreef:
Geen touw aan vast te knopen...

Daarom zo geinig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 12:45 

Hardtraxx Elite

in en outro zijn vet, climax niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 12:49 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
geen gezeik, ik vind em vet :) juist wel out of the box denken! genoeg dezelfde shit op de wereld.. of het je ding is, aan jou de keuze ;)
denk dat dit live heel leuk kan worden

ja precies dit gewoon is wat anders en tot nu toe heeft pavelow mijn verwachtingen meer dan overtroffen,
live gaat dit gewoon zoo vet worden :bomb: net als frontliner want ik vind die previews van hem best dik!
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks