Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Dit origineel vind ik al verschrikkelijk, laat staan een bootleg van deze gasten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 18:44 
 
Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
Gondrez schreef:
Qlown schreef:
Monsterkick? Omdat ie wat luider staat? :lol:

nee jongen die kick is gewoon hard ;)


Het is niet eens grappig..

wie zegt er dat dit grappig is? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik, dat hoopte ik althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 10:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
Qlown schreef:
Monsterkick? Omdat ie wat luider staat? :lol:

nee jongen die kick is gewoon hard ;)



1. Mastering
2. Lage frequenties
3. Fatsoenlijke punch

Zijn al 3 dingen die deze kick mist.
N-Vitral - Smitgotten, dat zijn harde kicks die je live tenminste nog voelt.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks