Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Neroz & Neilio

Track(s): New Answers

Sample/video:

z.s.m denk ook wel een ripje uit tms :love:
wel jammer van die pitchkicks in de laatste beats.

Edit:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een knaller!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:06 
 
Hardtraxx Newbie

Wow dit klinkt echt ziek _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:07 
 
Artiest

thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neroz schreef:
thanks :D

doe effe wat aan die overdreven pitch in de laatste beats :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Neroz schreef:
thanks :D

doe effe wat aan die overdreven pitch in de laatste beats :$

idd :P ...maar verder vette track moet ik zeggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track :thumbsup:

Ja die overdreven pitch moet er echt uit, dan issie helemaaal vet :D
Misschien dat als je 'm naar beneden pitched dat ie wel vet klinkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 21:58 
 
Artiest

Ik zal eens kijken ;) denk dat het dan te laag gaat dan zou ik de melodie een paar noten omhoog moeten schroeven, bedankt voor de tips :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:02 
 

doet ie ook zomaar ff als nieuwe plaat bij Rookies!! :D
zie feest-topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:05 
 
Artiest

Melodie staat perfect op die toonhoogte en toonsoort.
Vind de pitch niet zo erg op het moment, het heeft nu toegevoegde waarde, harmonisch met de melo.
Ik zie graag gebeuren dat er 2de climax een andere kick komt, zo'n echte rag kick die blijft op 1 noot, vette fx kicks erbij enzo...
Ik hoor het al helemaal, maar goed... ik ben de producer niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
doet ie ook zomaar ff als nieuwe plaat bij Rookies!! :D
zie feest-topic


wat bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:56 
 

hij draaide m op 13 november jongstleden ook. vandaar het filmpje. zeg nu je toch hier bent: zouden jullie die plaat samen kunnen draaien over 2 weken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:43 
 
Artiest

voor nog meer mensen die niet kunnen volgen wat ^ hij zegt:

http://partyflock.nl/party/196547:Rookies_v.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 07:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

lekkere track mannen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 12:11 
 

vind het wel hele lekkere track !! :thumbup:
en die pitchkick heb ik helemaal geen last van, vind ze wel in ut nummer passen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 12:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind de pitchkicks lekker hoor !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 13:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Neilio addiction :drool:

Vette shit gewoon :cool:
Ga zo dooR! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:52 
 

Vind de pitchkick bij deze track helemaal niet storend, klinkt best lekker zo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeker niet storend die pitch kick. Track gewoon zo laten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heerlijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Roells schreef:
zeker niet storend die pitch kick. Track gewoon zo laten :love:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ook deze klinkt goed! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 10:26 
 
Artiest

Er is ook nog een anticlimax versie voor de liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:28 
 
Hardtraxx Newbie

wanneer komt hier een release van :thumbsup:

heerlijke tracks :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele gave track :D Ook erg benieuwd naar de anticlimax versie!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks