Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind na een paar keer luisteren die pitchkick helemaal niet storend :D

Echt een lekker nummer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 22:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Vind na een paar keer luisteren die pitchkick helemaal niet storend :D

Echt een lekker nummer :woot:


Goed om te horen :D

Hij knalde zaterdag ook behoorlijk hard :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 00:31 
 
Hardtraxxer

Goede track(Y) mooie melo met lekkere kicks;)

ga zo door(Y)
jullie kome er wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Hij knalde zaterdag ook behoorlijk hard :clap:

en vrijdag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Neilio schreef:
Hij knalde zaterdag ook behoorlijk hard :clap:

en vrijdag :cool:

en nog vele andere keren!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Neroz schreef:
Er is ook nog een anticlimax versie voor de liefhebbers.


Gewoon heel gauw releasen!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 15:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Neliis schreef:
Neroz schreef:
Er is ook nog een anticlimax versie voor de liefhebbers.


Gewoon heel gauw releasen!! (L)


Heel graag :P :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoorde deze net voorbij komen bij een Magic Show episode en wat is dit toch een bazentrack. Komt hier spoedig een release van? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:25 
 

Faalhaas schreef:
Hoorde deze net voorbij komen bij een Magic Show episode en wat is dit toch een bazentrack. Komt hier spoedig een release van? :)



mag je neroz of neilio zelf vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 20:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wat een gruwelijke track :D en die pitchkicks storen helemaal niet klinkt juist lekker.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 18:36 
 
Artiest

Ben druk op zoek naar een label, heb nu in totaal 3 tracks af inclusief deze.
Mocht er een release bekend worden zul je dat gauw genoeg zien staan:)

Greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

What theee fuuuck!
Dit is nou een track die PRECIES voldoet aan al mijn eisen van een perfecte, harde track (op de pitchkicks na, maar vind ze niet al te storend!)

Hopen dat er snel een label gevonden wordt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

\

EDIT: Oops.. http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/neroz-something-to-lose-dwx116-t31529.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat weer neilio!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een aardig nummertje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 00:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yes. Heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 10:07 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Lekkere plaat weer neilio!

Neroz mix. Neilio heeft hier vrij weinig mee van doen alleen dat hij heeft meegeholpen met de melo van het orgineel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tienus schreef:
Nuracore schreef:
Lekkere plaat weer neilio!

Neroz mix. Neilio heeft hier vrij weinig mee van doen alleen dat hij heeft meegeholpen met de melo van het orgineel...

Idd. Doe mij 't origineel ook maar, vind deze een beetje chaotisch en slecht afgewerkt.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks