Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 18:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Mc Alee vocals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 18:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden

Aan die vocalen te horen denk ik dat je gelijk krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb pas 13 seconden gehoord en ik hoop nu al dat er een instrumental mix komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker simpel weer. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn dit nou weer voor vocalen >.< . Hoopte dat de collab met The Beholder zou zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Mc Alee vocals?


Yep

Daveytl schreef:
Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden


Yep

chas1n schreef:
Wat zijn dit nou weer voor vocalen >.< . Hoopte dat de collab met The Beholder zou zijn

Dat had ik je vooraf wel kunnen voorspellen.

Man man man wat is dit weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:36 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden

dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden

Jep, behalve als het stiekem zo tering lomp is...
Maar verwacht dat het dichterbij Yellow Claw en Mr Polska achtige muziek komt dan bij "Je Moet Je Muil Houden".
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Zouden MC Alee en E-Life toevallig zich wat meer in het rap wereldje bezig en zich niet meer willen bemoeien in de hardere scene? Ze voegen niks toe met dat gemaakte gedrag en dat BRAAAAAHHH gegil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Daveytl schreef:
Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden

Jep, behalve als het stiekem zo tering lomp is...
Maar verwacht dat het dichterbij Yellow Claw en Mr Polska achtige muziek komt dan bij "Je Moet Je Muil Houden".


Ik zou inzetten op iets wat hier bij in de buurt komt...helaas



Heel verschrikkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gadverdamme zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran


@114 minuten

Is het ouderdom ofzo dat die lui niet horen dat zulke lyrics echt ontieggulluk kut zijn?
Rest is trouwens leuk, daar niet van. Toch wel aardig lomp, maar die tekst jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 18:36 
 
Hardtraxx Addict

Kom op zeg. Dit kan toch niet serieus zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vocalen :sick: :sick: Voor de rest ook niks aan. Ik heb het al zo vaak gezegd, maar ook dit duo komt bij lange na niet in de buurt van hun eerdere collabs..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vocalen :sick: :sick: Voor de rest ook niks aan.

Dit dus. Wat een verschrikking dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 19:52 
 
Hardtraxx Elite

BuzzLightyear schreef:
Wat een verschrikking dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja lyrics valt beetje tegen, maar voor de rest dikke track en kick hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 11:03 
 

heb dit soort vocalen juist gemist had je vroeger vaker :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is by far de kutste track van het jaar zeg, alleen die vocals al :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

dit had beter gekund
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan die MC Alee niet gewoon eens stoppen? Die Nederlandstalige vocals waren al kut bij 'Adrenaline' en 'Tijdbom', hier wordt het er ook niet bepaald beter op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij draaide Chris One deze als laatst op Reckless, was sowieso een Neophyte plaat die ik hoorde. Ging live aardig hard erop!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks