wootum schreef:
maar ook dit duo komt bij lange na niet in de buurt van hun eerdere collabs..
Dit dus...
The Constructor schreef:
Kan die MC Alee niet gewoon eens stoppen? Die Nederlandstalige vocals waren al kut bij 'Adrenaline' en 'Tijdbom', hier wordt het er ook niet bepaald beter op.
Deed Alee de vocals van Adrenaline? Eerst wel gedacht, maar aangezien er nooit werd vermeld Neophyte Record Allstars ft. Alee... Nederlandse vocals stoor ik me overigens echt niet aan bij Tijdbom en Adrenaline, past er wel bij.
Maar van mij Neophyte inderdaad wel weer eens tracks gaan produceren zonder de vocals van Alee, die blijkbaar in bijna al zijn tracks moeten tegenwoordig.
