Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:03 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
maar ook dit duo komt bij lange na niet in de buurt van hun eerdere collabs..

Dit dus...

The Constructor schreef:
Kan die MC Alee niet gewoon eens stoppen? Die Nederlandstalige vocals waren al kut bij 'Adrenaline' en 'Tijdbom', hier wordt het er ook niet bepaald beter op.

Deed Alee de vocals van Adrenaline? Eerst wel gedacht, maar aangezien er nooit werd vermeld Neophyte Record Allstars ft. Alee... Nederlandse vocals stoor ik me overigens echt niet aan bij Tijdbom en Adrenaline, past er wel bij.
Maar van mij Neophyte inderdaad wel weer eens tracks gaan produceren zonder de vocals van Alee, die blijkbaar in bijna al zijn tracks moeten tegenwoordig. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:54 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
The Constructor schreef:
Kan die MC Alee niet gewoon eens stoppen? Die Nederlandstalige vocals waren al kut bij 'Adrenaline' en 'Tijdbom', hier wordt het er ook niet bepaald beter op.

Deed Alee de vocals van Adrenaline? Eerst wel gedacht, maar aangezien er nooit werd vermeld Neophyte Record Allstars ft. Alee... Nederlandse vocals stoor ik me overigens echt niet aan bij Tijdbom en Adrenaline, past er wel bij.
Maar van mij Neophyte inderdaad wel weer eens tracks gaan produceren zonder de vocals van Alee, die blijkbaar in bijna al zijn tracks moeten tegenwoordig. >.<

Alee zit bij Neophyte Records, dus valt onder Allstars ;) Vocals zijn ook van Alee. Ik kan me sowieso niet echt een track herinneren waarin hij een meerwaarde had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 18:39 

Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=VmOL-uc8oR8 staat al een tijd op youtube :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks