Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Neilio - Outside This World (Official Preview)

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind de echo in de vocal vreselijk irritant. melodie klinkt wel lekker maar zo ver weg vergeleken met de kick. Of is dat alleen bij de YT preview ofzo?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar haal je het vandaan :worship: . Zoveel dikke tracks maken, heerlijk dit gewoon weer :love: . Je kan heerlijk wegdromen hierbij wat een melodie weer :loving: en heerlijke kicks :D . Held :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt op het eerste gehoor nog niet slecht, mist (voor mij) alleen nog een beetje kracht, wat ik vaker heb bij tracks van je.. Jammer, want het is zeker geen slechte track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

klinkt super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat, goeie kicks. Alleen zou ik de melodie graag wat meer willen horen, klinkt idd wat zacht ten opzichte van de kicks (vind ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 03:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeie kick!

Lekkere melodie ook weer, zoals gebruikelijk. Maar ik zou hem graag wat beter horen. Ik snap dat je trots bent op die kick, maar de melodie mag iets meer op de voorgrond wat mij betreft. Also, in de 2e climax zit wel je riedeltje dat het nog dat beetje extra charme geeft, toch? ;)

Hoe dan ook, releasen die hap, kan ik weer 5 euro aftikken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja inderdaad, die vocals reeverb gaan mij ook irriteren.
intro is zeker dik! alleen synts mogen er voor mij zeker harder uit komen . Kick is ook lekker :cool: wil hem wel hebben heur :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 20:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

kga werken aan de synths!

Thanks iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

klinkt weer erg dik. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
klinkt weer erg dik. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het toch vreemd dat een groot aantal mensen die goede kicks noemt. Ik zit namelijk met één vraag: waar is de kracht van de kicks? Het is dan wel een YT-preview, maar ik geloof niet dat die kracht er wel is bij de officiële release.
Bij eerdere releases van Neilio heb ik dat ook steeds gehad. Tracks steken op zich goed in elkaar, maar die kicks kunnen naar mijn mening echt beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Ik vind het toch vreemd dat een groot aantal mensen die goede kicks noemt. Ik zit namelijk met één vraag: waar is de kracht van de kicks? Het is dan wel een YT-preview, maar ik geloof niet dat die kracht er wel is bij de officiële release.
Bij eerdere releases van Neilio heb ik dat ook steeds gehad. Tracks steken op zich goed in elkaar, maar die kicks kunnen naar mijn mening echt beter.


met wat voor headphone/boxen luister jij ? want er zit echt wel kracht in die kicks van hem hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:12 
 

nice sound Neil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Hunt schreef:
Ik vind het toch vreemd dat een groot aantal mensen die goede kicks noemt. Ik zit namelijk met één vraag: waar is de kracht van de kicks? Het is dan wel een YT-preview, maar ik geloof niet dat die kracht er wel is bij de officiële release.
Bij eerdere releases van Neilio heb ik dat ook steeds gehad. Tracks steken op zich goed in elkaar, maar die kicks kunnen naar mijn mening echt beter.


met wat voor headphone/boxen luister jij ? want er zit echt wel kracht in die kicks van hem hoor.

Een systeem die voldoende geschikt is om hardstyle te luisteren, eentje waarbij kicks duidelijk naar voren komen (of in dit geval niet). Ok, er zit bass in de kick, maar de punch mist kracht in mijn ogen (het tok-tok gehalte is te hoog). Hierdoor vind ik de kick niet vol klinken en mis je dus kracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals vind ik nog beetje vervelend klinken, de echo idd ook.

Synth valt nog iets te veel op de achtergrond, maar verder klinkt dit weer als een topplaat :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks