Related topics
- View the latest post: Neilio - Outside This World (Official Preview)
- View the latest post: Neilio & Omegatypez - Streamrocker (Preview)
- View the latest post: Neilio - New Track in the making EPIC Studio Preview
- View the latest post: Rebourne & Neilio - Reality (Neilio Kick Edit)
- View the latest post: Rebourne & Neilio - Reality (Neilio Kick Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Hm, melodie is lekker, leuk nummer!
Klein puntje, misschien is het de 360p YouTube, maar de synth is best scherp in de oren als de muziek hard gaat. Beetje ruizend.
Klein puntje, misschien is het de 360p YouTube, maar de synth is best scherp in de oren als de muziek hard gaat. Beetje ruizend.
-
MHardtraxxer
- 89 posts member since 2011
- last seen Oct 2013
klinkt goed man 
Klinkt lekker 
Vind de kick soms onnodig een stukje gepitched. Vind het persoonlijk mooier als ie een paar verschillende toonhoogtes heeft en die eventjes aanhoudt en niet om de 2-3 tonen verspringt
Ik weet nu al dat wanneer die compleet is dat ik nog constant dat PREVIEW er door heen blijf horen in m'n kop
Vind de kick soms onnodig een stukje gepitched. Vind het persoonlijk mooier als ie een paar verschillende toonhoogtes heeft en die eventjes aanhoudt en niet om de 2-3 tonen verspringt
Ik weet nu al dat wanneer die compleet is dat ik nog constant dat PREVIEW er door heen blijf horen in m'n kop
Ik vind Neilio echt een top producer! intervention,new answers,as god said maar dit meot ik in HQ horen voordat ik dit echt goed kan beluisteren 
Ik mag dit styletje wel, vorige tracks waren ook dik in orde. 
-
D
p-stylez wrote:lekker zomers man
Snap ik, zal hopelijk snel ook een HQ versie komenHarderTonez wrote:Ik vind Neilio echt een top producer! intervention,new answers,as god said maar dit meot ik in HQ horen voordat ik dit echt goed kan beluisteren
Thanks iedereen voor de comments
-
RHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Mar 2014
topper 
Heerlijke track weer! Als ik jou was zou ik meedoen aan de Digital Age Contest voor Defqon.1 
+1!KickinAzz wrote:Heerlijke track weer! Als ik jou was zou ik meedoen aan de Digital Age Contest voor Defqon.1
Tis eigenlijk heel geheim, maar dit wordt wsl de track die ik ga gebruiken ervoor..patrickjeb wrote:+1!KickinAzz wrote:Heerlijke track weer! Als ik jou was zou ik meedoen aan de Digital Age Contest voor Defqon.1
Lekker trackje hoor, goede melodie
. Maar ik hoop niet dat het de Digital Age contest zal winnen.
klinkt lekker, ben benieuwd naar het geheel! 
Thanks man! Maar hoezo niet?D-Ruz wrote:Lekker trackje hoor, goede melodie. Maar ik hoop niet dat het de Digital Age contest zal winnen.
Hehe ikzelf ook wel eigenlijk, moet nog even kijken hoe ik de break ga doen enzo, maar komt goedMaximum wrote:klinkt lekker, ben benieuwd naar het geheel!