Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Myst

Track(s): Opinions of Me

Sample/video:

Bron: Youtube

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/myst-alchemy-nbn12-t63068.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 22:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wtf zeg.

Myst moet toch echt wel minsten 10 platen in de TOTY hebben staan als hij dit soort geniale platen blijft uitbrengen, incl die in die studio preview en de collab met Endymion en al zijn voorgaande werk natuurlijk.

Imo is Myst toch echt wel de man van het jaar. Niet per se met de beste plaat, maar hoe hij uit het niks is gekomen en nu in de spotlight staat en nog steeds alleen maar vette platen maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Attentie licht...

Klinkt wel weer als een goed plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Attentie licht...


MYST draaide als opener op Supremacy, dus vandaar dat er nog geen lichtshow actief was.

OT: Dikke plaat! MYST is inderdaad een van de positieve verassende namen van dit jaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die man blijft ook maar kwaliteit produceren. Elke track van hem heeft imo wel iets speciaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYST baasje hoor. Klink erg vet weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend dikke plaat weer. Imo is MYST inderdaad dé verrassing van 2017. Heeft zelfs PN overtroffen dit jaar, vind ik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al die nieuwe platen klinken weer zo ongelooflijk goed. Zit een bepaald soort energie in die mij echt volledig pakt. Alleen eeuwig zonde dat de beste man nu nog bijna alle stages moet openen, waardoor ik hem nog geen een keer live heb gezien >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is inderdaad weer een heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een toevoeging aan de scène :loving: Na zijn ep klinkt ook al zijn nieuwe werk weer enorm lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:04 
 
Hardtraxxer

Klinkt weer heel goed! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wtf zeg.

Myst moet toch echt wel minsten 10 platen in de TOTY hebben staan als hij dit soort geniale platen blijft uitbrengen, incl die in die studio preview en de collab met Endymion en al zijn voorgaande werk natuurlijk.

Imo is Myst toch echt wel de man van het jaar. Niet per se met de beste plaat, maar hoe hij uit het niks is gekomen en nu in de spotlight staat en nog steeds alleen maar vette platen maakt.


helemaal mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 15:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:love:

Tot nu toe wel TOTY voor mij. Kicks pitchen perfect mee met de melodie.

Niet de hardste kicks inderdaad maar het geheel past echt perfect bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een lekkere plaat :thumbsup: . Vind alleen de kicks niet zo. Missen wat impact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat weer. Heerlijke 1e climax en de 2e die daar dan nog schep bovenop doet, pff wat goed :loving: :loving:. Vocals passen er ook weer goed bij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow heel erg vet dit, dikste MYST plaat tot nu toe naar mijn mening. Heel benieuwd wat er nog meer komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

From The Ashes en The Wickedest One doen me wel meer dan deze, maar ook dit is weer heel goed. Benieuwd wat er nog meer op die EP gaat komen, en wat deze man nog meer gaat brengen. Hopelijk gaat hij qua populariteit Phuture Noize achterna want dat verdient hij in mijn ogen zeker wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de melodie wederom geniaal van de beste man. Alleen die kicks missen inderdaad een beetje kracht. Voor de rest prima track! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut vocals :sick: :sick: :sick: de rest is zeer dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is exact wat ik zoek in hardstyle! Myst dikke dikke baas :worship: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Vind de melodie wederom geniaal van de beste man. Alleen die kicks missen inderdaad een beetje kracht. Voor de rest prima track! :thumbup:


Had hetzelfde! Maar kan niet anders dan dat dit een super album gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geniale melodie. :love:

Van de vocalen en kicks helaas niet zo'n fan.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks