Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:15 

Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:

Voor de geïnteresseerde, het EP van MYST bestaat weer uit 6 platen waarvan nu 5 platen online te vinden zijn. De laatste wordt meer euforisch dan de andere platen die tot nu toe online staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:22 

Hardtraxxer

Paultheone schreef:

Voor de geïnteresseerde, het EP van MYST bestaat weer uit 6 platen waarvan nu 5 platen online te vinden zijn. De laatste wordt meer euforisch dan de andere platen die tot nu toe online staan :)

Gaaf :loving: platen klinken stuk voor stuk erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:25 

Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:39 

Hardtraxx Veteran

Wat ongekend dit, dit komt op m'n TOTY shortlist. Wat een plaat zeg :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 18:21 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

From The Ashes, The Wickedest One, Opinions of Me, Echo met Sound Rush? en Feel the Force?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 18:23 

Hardtraxx Veteran

Feel The Force is al uit, de 5de is de remix van Before You Go van High Voltage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 18:24 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Feel The Force is al uit, de 5de is de remix van Before You Go van High Voltage.

Ahaa oke. Maar Echo hoort dus ook bij het album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:02 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

ohhh baas, gruwelijke remix :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:28 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Paultheone schreef:

Ahaa oke. Maar Echo hoort dus ook bij het album?

Yes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 23:54 

Hardtraxx Veteran

Van de vocals ben ik ook niet erg fan, maar in deze plaat komt dat echt goed tot zijn recht. De kick past hier perfect bij en wat een melodie! De drive die MYST altijd brengt in zijn nummers is echt van ongekend hoog niveau. (L) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 11:13 

Hardtraxxer

Na alle positieve reacties zal ik dan maar even roet in het eten gooien want ik kan hier helemaal niets mee :x
Melodie wordt nergens spannend en heb het gevoel alsof ik dit riedeltje al 100 keer eerder heb gehoord. Kicks komen niet goed tot hun recht en ik zal maar niet beginnen over de vocals >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 11:17 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het zelf ook niet een hele bijzondere plaat. Melodie is wel heel lekker, maar niet echt origineel ofzo. Heb wel meerdere van zulke melodieën gehoord. De kicks vind ik ook niet zo. Vocalen vind ik wel weer vet. Het is wel een lekker nummertje, maar de andere platen zijn wel vetter. Is niet erg, er staan altijd wel wat mindere plaatjes op een (mini)album ;)

Edit: Kicks worden na elke luisterbeurt wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 11:38 

Hardtraxxer

Vocals moet ik ff aan wennen. Toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het maar verschrikkelijk, maar werd al minder bij de 2de keer. Alleen de kicks vind ik nu niet lekker klinken (dat tok geluid :/ ). Verder wordt dit wel een steengoed mini album
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks