Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Minus Militia

Track(s): Be Prepared

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor zover ik weet hoor ik echt Minus Militia sounds :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt op Reign Supreme op het eerste gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Lijkt op Reign Supreme op het eerste gehoord


vind ik nie erg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 17:44 
 
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/photo.php?v=68 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=681742395216881&set=vb.100001433794592&type=2&theater

Weggehaald.. Wat was dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Snitch_MP schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=681742395216881&set=vb.100001433794592&type=2&theater

Weggehaald.. Wat was dit?

Werkt bij mij alweer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker op het eerste gehoor, lijkt inderdaad een beetje op Reign Supreme. Ben benieuwd hoe het in HQ klinkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere sfeer, lijkt zoals eerder gezegt op Reign Supreme.
Hoop trouwens wel dat er wat Minus Militia platen gereleased gaan worden en dat het geen G4H verhaaltje word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?v=231922363666163&set=vb.144223209102746&type=2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 23:12 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk stijltje :$ Reign Supreme vond ik ook erg vet maar nu hopen dat het niet teveel in de herhaling gaat vallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk geen Prostitute/One By One/Die andere verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 11:13 
 
Hardtraxx Newbie

Deze klapte er flink op bij MoH :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt Als MM :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

redelijke kwaliteit, gefilmd met een S3.



let niet op de woorden die ondertussne worden gezegd HAHA!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze heet dus 'Be Prepared' Radical Redemption zette zijn volledige Qapital Tracklist op FB :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ook dit vind ik weer helemaal niks >.<
is gewoon weer zn plaat van hoe harder hoe beter :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:39 
 
Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
Nee ook dit vind ik weer helemaal niks >.<
is gewoon weer zn plaat van hoe harder hoe beter :/


Onzin.
Dit is gewoon een heerlijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Intervention schreef:
Nee ook dit vind ik weer helemaal niks >.<
is gewoon weer zn plaat van hoe harder hoe beter :/


Onzin.
Dit is gewoon een heerlijke track.


Zeker geen onzin. zijn platen zijn op een paar na altijd zo geforceerd hard
en daarbij zou Minus Militia een eigen soundbank krijgen maar tot nu toe zijn alle 3 de platen typisch RR
wat ik geen goede zaak vind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een onderbouwende mening onzin noemen, goed bezig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 14:47 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind juist de kicks van de Minus Militia platen beter uit de verf komen dan alle RR platen. Meer het idee dat Crypsis daar aan gewerkt heeft. Sowieso bij deze plaat vind ik het helemaal niet geforceerd klinken, wat overigens wel vaak bij RR van toepassing is dat geef ik toe. Maar in deze track kan ik niks vinden dat ik echt geforceerd vind klinken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 15:00 
 
Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
is gewoon weer zn plaat van hoe harder hoe beter :/



jaron123 schreef:
Gewoon een onderbouwende mening onzin noemen, goed bezig :lol:


Heel onderbouwend inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Intervention schreef:
is gewoon weer zn plaat van hoe harder hoe beter :/



jaron123 schreef:
Gewoon een onderbouwende mening onzin noemen, goed bezig :lol:


Heel onderbouwend inderdaad.


Zie je ergens heel staan ? Hij geeft toch gewoon wat hij ervan vindt en waarom. Beetje dom om dan onzin te zeggen he :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 09:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze is zoooo dik he, die opbouw met al die geluidjes in het begin en de break, heerlijk. :bomb:
Climax is een beetje leeg maar stoor ik mij niet aan :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks