Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:24 

Hardtraxx Veteran

Ik versta in die lyrics: Prepare yourself for hardcoreee!!! Maar dat zal het wel niet zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:29 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Ik versta in die lyrics: Prepare yourself for hardcoreee!!! Maar dat zal het wel niet zijn xd

Prepare yourself to be fucked up
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 16:53 

Hardtraxx Elite

Midintro vind ik redelijk. De break is ook lekker gedaan en de melodie die daarop volgt is heerlijk. Maar helaas hebben we hier te maken met Minus Militia en dus zie je het al van mijlenver aankomen dat er een anti aan zit te komen. Verpest meteen de hele track. Ze hebben mijn interesse in MM tot dusver nog niet kunnen wekken. Over de kicks: ik wacht nog even een HQ af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 11:04 

Tja... Weer meer van hetzelfde, kan er niks anders van maken. Om live te horen is het vast wel dik maar om het zo even te luisteren, nee ik kan hier niet zoveel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 13:38 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
en daarbij zou Minus Militia een eigen soundbank krijgen maar tot nu toe zijn alle 3 de platen typisch RR

Ze hebben gezegd dat ze voor MM een nieuwe soundbank hebben gemaakt en het lijkt me niet dat ze zouden liegen. Dat het klinkt als RR geef ik je geen ongelijk in, maar hij kan ook gewoon de meeste invloed hebben gehad bij het creƫren van de soundbank (Omdat hij bijv. op het moment het meest in trek is bij het publiek).
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks