Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan mij gewoon niet voorstellen dat iemand als Crypsis met zijn ervaring bij deze plaat denkt:
Ja hier sta ik 100% achter, dit zit goed in elkaar en van hoge kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Kan mij gewoon niet voorstellen dat iemand als Crypsis met zijn ervaring bij deze plaat denkt:
Ja hier sta ik 100% achter, dit zit goed in elkaar en van hoge kwaliteit


Denk het wel, perfect voor minus militia toch? Gewoon een beukplaat met een enorme bak met drive, hoeft toch niet altijd een uniek vernieuwend muziekstuk te worden ofzo? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
Kan mij gewoon niet voorstellen dat iemand als Crypsis met zijn ervaring bij deze plaat denkt:
Ja hier sta ik 100% achter, dit zit goed in elkaar en van hoge kwaliteit


Denk het wel, perfect voor minus militia toch? Gewoon een beukplaat met een enorme bak met drive, hoeft toch niet altijd een uniek vernieuwend muziekstuk te worden ofzo? :/


Mij hoor je toch niet over vernieuwd of uniek? Heb het over goed in elkaar steken en van hoge kwaliteit zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
Kan mij gewoon niet voorstellen dat iemand als Crypsis met zijn ervaring bij deze plaat denkt:
Ja hier sta ik 100% achter, dit zit goed in elkaar en van hoge kwaliteit


Denk het wel, perfect voor minus militia toch? Gewoon een beukplaat met een enorme bak met drive, hoeft toch niet altijd een uniek vernieuwend muziekstuk te worden ofzo? :/


Mij hoor je toch niet over vernieuwd of uniek? Heb het over goed in elkaar steken en van hoge kwaliteit zijn

Met alle respect maar wat vind jij hoge kwaliteit of goed in elkaar steken? Wat is jouw maatstaf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
Kan mij gewoon niet voorstellen dat iemand als Crypsis met zijn ervaring bij deze plaat denkt:
Ja hier sta ik 100% achter, dit zit goed in elkaar en van hoge kwaliteit


Denk het wel, perfect voor minus militia toch? Gewoon een beukplaat met een enorme bak met drive, hoeft toch niet altijd een uniek vernieuwend muziekstuk te worden ofzo? :/


Mij hoor je toch niet over vernieuwd of uniek? Heb het over goed in elkaar steken en van hoge kwaliteit zijn

Je moet natuurlijk wel de act erbij in je achterhoofd houden. Minus Militia is gemaakt om lomp op te stampen. Niemand gaat naar MM voor de prachtige nummers. Door een ander bepaald soort tracks te maken kunnen ze hun act gewoon laten doodbloeden.
Ik ben ook geen fan van dit soort nummers, maar kan het live gewoon wel waarderen, even een halfuurtje verstand op nul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 15:16 
 
Hardtraxxer

Vind dit toch echt meer onder hardcore vallen :x
Maakt verder niet uit, lekker ram nummertje voor tussendoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
kan het live gewoon wel waarderen, even een halfuurtje verstand op nul.


Dit dus, wat had je dan verwacht toen je een Minus Militia topic aanklikte. Al die opmerkingen over "hoe kan Crypsis hier achter staan bla bla" vind ik echt zulke gigantische onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
ErikZ schreef:
Mij hoor je toch niet over vernieuwd of uniek? Heb het over goed in elkaar steken en van hoge kwaliteit zijn

Je moet natuurlijk wel de act erbij in je achterhoofd houden.

Waarom zou je een nummer niet gewoon kunnen beoordelen op wat je hoort, maar moet je rekening houden met alle hosanna eromheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
tjakevladze schreef:
ErikZ schreef:
Mij hoor je toch niet over vernieuwd of uniek? Heb het over goed in elkaar steken en van hoge kwaliteit zijn

Je moet natuurlijk wel de act erbij in je achterhoofd houden.

Waarom zou je een nummer niet gewoon kunnen beoordelen op wat je hoort, maar moet je rekening houden met alle hosanna eromheen?

Hoi Bouke, jij hier in de releasesectie? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom ook even buurten :cool: Moet eerlijk bekennen dat ik de track niet heb geluisterd, maar dat is in deze ook niet zo relevant :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks