Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vocals :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze maken wel echt flink gebruik van die Street Regulator kick+bass zeg. Rest van de track is helaas niet veel soeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melodie doet me denken aan United from the Start. Vocals trouwens van MC Nolz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit best lekker klinken.. vocals wel -1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:41 
 
Hardtraxxer

die melodie is echt vet imo :$ hoop dat die word doorgezet!
en kickrolls +1 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Melodie doet me denken aan United from the Start.

Idd. Afwachten op HQ maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

United from the start 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfff dik, ze flikken het ook elke keer weer! :bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:10 
 

hardstylegeneration schreef:
die melodie is echt vet imo :$ hoop dat die word doorgezet!
en kickrolls +1 :yay:


Die wordt doorgezet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:25 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
hardstylegeneration schreef:
die melodie is echt vet imo :$ hoop dat die word doorgezet!
en kickrolls +1 :yay:


Die wordt doorgezet ;)

Benje in Australie geweest ja? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:44 
 
Hardtraxxer

Snitch_MP schreef:
Kiloknaller schreef:
hardstylegeneration schreef:
die melodie is echt vet imo :$ hoop dat die word doorgezet!
en kickrolls +1 :yay:


Die wordt doorgezet ;)

Benje in Australie geweest ja? >.<


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:45 
 

Snitch_MP schreef:
Kiloknaller schreef:
hardstylegeneration schreef:
die melodie is echt vet imo :$ hoop dat die word doorgezet!
en kickrolls +1 :yay:


Die wordt doorgezet ;)

Benje in Australie geweest ja? >.<


PB ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Vocals :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit smaak naar meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 05:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Pfff dik, ze flikken het ook elke keer weer! :bomb: :worship:


Komt omdat het ook elke keer het zelfde is.

Het is niks speciaals, klinkt hetzelfde als de rest, maar vind het persoonlijk wel lekker wegluisteren. Dus hoop dat ze er een dub versie van maken want de text is echt cringeworthy
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 12:11 
 
Hardtraxx Elite

RadicelArmy schreef:
Pfff dik, ze flikken het ook elke keer weer! :bomb: :worship:

Ja een vette melodie te maken, en als dan een climax komt is het weer fucking saai omdat het alleen een kick is met 1 geluidje.. Bah wat zijn ze overhyped. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Bah wat zijn ze overhyped. :sick:

Dit dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Melodie lijkt wel opvallend veel op deze track. (Zag ik op Facebook, ben zelf neit zo thuis in de HC scene! :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Bah wat zijn ze overhyped. :sick:


Dit dus. Ik gun de mannen van Minus Militia het succes best wel, maar de tracks missen creativiteit en ik zie eigenlijk haast geen verschil tussen de verschillende tracks van hun. Maar elke hype waait wel over, deze dus ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 13:53 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Het is niks speciaals, klinkt hetzelfde als de rest, maar vind het persoonlijk wel lekker wegluisteren. Dus hoop dat ze er een dub versie van maken want de text is echt cringeworthy

Tzoine schreef:
United from the start 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook ik gun ze het succes van harte. Helaas is het niet meer helemaal mijn muziek, dat is wel jammer :P
Maar ik wacht ff op een HQ voor een oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch juist vet dat ze wat speciaals doen voor een gig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

United from the riotstarter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:39 
 


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:sleep: :sleep:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks