chas1n schreef:
Maximum schreef:
chas1n schreef:
Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden

. Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.
Raar joh, dat je voor zulke vocals kiest als je voor het eerst een boeking met je live-act in Australië hebt.
Oh ja en al die andere zelfverheerlijkende vocals zijn voor alle eerste boekingen in NL natuurlijk. Dan is het helemaal oké. Deze track zal je van de drie mannen nu ook genoeg in Nederland te horen krijgen, dus allemaal leuk en aardig dat het voor hun eerste boeking in Australië is.
Die vocals zijn natuurlijk zelfverheerlijking, maar ik vind het wel bij de 'act' rondom minus militia passen, vind het dus ook wel wat hebben.