Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




@ 11:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden :/ . Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The cryp, the radical, we are of the chain :/
:lol:

maar krijg eerlijk gezegd wel kippenvel van die melodie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden :/ . Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.

Raar joh, dat je voor zulke vocals kiest als je voor het eerst een boeking met je live-act in Australië hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het heerlijk klinken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
chas1n schreef:
Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden :/ . Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.

Raar joh, dat je voor zulke vocals kiest als je voor het eerst een boeking met je live-act in Australië hebt.


Oh ja en al die andere zelfverheerlijkende vocals zijn voor alle eerste boekingen in NL natuurlijk. Dan is het helemaal oké. Deze track zal je van de drie mannen nu ook genoeg in Nederland te horen krijgen, dus allemaal leuk en aardig dat het voor hun eerste boeking in Australië is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers


Hij mag wel weer met de vlag zwaaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Pipa schreef:
En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers


Hij mag wel weer met de vlag zwaaien.

:lol:
Hij zal vast wel zijn bijdrage hebben bij MM..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Maximum schreef:
chas1n schreef:
Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden :/ . Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.

Raar joh, dat je voor zulke vocals kiest als je voor het eerst een boeking met je live-act in Australië hebt.


Oh ja en al die andere zelfverheerlijkende vocals zijn voor alle eerste boekingen in NL natuurlijk. Dan is het helemaal oké. Deze track zal je van de drie mannen nu ook genoeg in Nederland te horen krijgen, dus allemaal leuk en aardig dat het voor hun eerste boeking in Australië is.

Dat zijn nog twee tracks of zo? Overdrijf je niet een klein beetje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
RadicelArmy schreef:
Pipa schreef:
En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers


Hij mag wel weer met de vlag zwaaien.

:lol:
Hij zal vast wel zijn bijdrage hebben bij MM..


Wat ik hoor is alleen Strike Remix wel beetje CR. Ook ben ik benieuwd wat CR en Crypsis heel het half uur achter de laptop doen, aangezien heel die set al gemaakt is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 15:55 
 
Hardtraxx Newbie

HARDstyle zoals het bedoeld is!!!!! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Nog zon troll.. man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 18:32 
 

RadicelArmy schreef:
Pipa schreef:
En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers


Hij mag wel weer met de vlag zwaaien.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt wel aardig wat drive in te zitten iig :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 16:59 
 
Hardtraxxer

Opzich prima nieuw nummer van Radical!
^^


Oh wacht is dit Minus Militia? Dan zaten CR en Crypsis zeker ff op de plee toen radical dit nummer is zn eentje maakte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Maximum schreef:
chas1n schreef:
Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden :/ . Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.

Raar joh, dat je voor zulke vocals kiest als je voor het eerst een boeking met je live-act in Australië hebt.


Oh ja en al die andere zelfverheerlijkende vocals zijn voor alle eerste boekingen in NL natuurlijk. Dan is het helemaal oké. Deze track zal je van de drie mannen nu ook genoeg in Nederland te horen krijgen, dus allemaal leuk en aardig dat het voor hun eerste boeking in Australië is.


Die vocals zijn natuurlijk zelfverheerlijking, maar ik vind het wel bij de 'act' rondom minus militia passen, vind het dus ook wel wat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sow, die kicks in de mid zijn wel echt heel hard. Voor de rest is het niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 19:03 
 
Hardtraxxer

dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 22:34 
 

hopen dat ie tenminste als volwaardige radio edit komt al heb ik natuurlijk ook graag de full, volgens mij hebben de de vocals wel iets aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snel opdoeken die act
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 17:54 
 
Hardtraxx Addict

Je hoort werkelijk alleen maar radical's sound.
Jammer hoor! Maar als ik het zo hoor zou CR al helemaal buiten de boot vallen met zijn sounds in combinatie met dit. Aan de andere kant kan het wel een leuk experiment zijn. Zou een crypsis twist er nog wel in terug kunnen vinden.

Maar dit? 100% Radical.

geluidstechnisch klinkt het verder wel gewoon super strak.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks