Related topics
- View the latest post: Minus Militia - The Militia Is Back
- View the latest post: Minus Militia - The Militia
- View the latest post: Crypsis - Break Down Low (Minus Militia Hardcore Edit)
- View the latest post: Radical Redemption - Judge Me (Minus Militia Remix)
- View the latest post: Intents Festival 2015 @ Minus Militia liveset
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden
. Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.
The cryp, the radical, we are of the chain

maar krijg eerlijk gezegd wel kippenvel van die melodie!
maar krijg eerlijk gezegd wel kippenvel van die melodie!
Last edited by yowan on 16 Dec 2014 20:17, edited 1 time in total.
Raar joh, dat je voor zulke vocals kiest als je voor het eerst een boeking met je live-act in Australië hebt.chas1n wrote:Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden. Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.
Oh ja en al die andere zelfverheerlijkende vocals zijn voor alle eerste boekingen in NL natuurlijk. Dan is het helemaal oké. Deze track zal je van de drie mannen nu ook genoeg in Nederland te horen krijgen, dus allemaal leuk en aardig dat het voor hun eerste boeking in Australië is.Maximum wrote:Raar joh, dat je voor zulke vocals kiest als je voor het eerst een boeking met je live-act in Australië hebt.chas1n wrote:Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden. Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers
Hij mag wel weer met de vlag zwaaien.Pipa wrote:En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers
RadicelArmy wrote:Hij mag wel weer met de vlag zwaaien.Pipa wrote:En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers
Hij zal vast wel zijn bijdrage hebben bij MM..
Dat zijn nog twee tracks of zo? Overdrijf je niet een klein beetje?chas1n wrote:Oh ja en al die andere zelfverheerlijkende vocals zijn voor alle eerste boekingen in NL natuurlijk. Dan is het helemaal oké. Deze track zal je van de drie mannen nu ook genoeg in Nederland te horen krijgen, dus allemaal leuk en aardig dat het voor hun eerste boeking in Australië is.Maximum wrote:Raar joh, dat je voor zulke vocals kiest als je voor het eerst een boeking met je live-act in Australië hebt.chas1n wrote:Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden. Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
Wat ik hoor is alleen Strike Remix wel beetje CR. Ook ben ik benieuwd wat CR en Crypsis heel het half uur achter de laptop doen, aangezien heel die set al gemaakt isyowan wrote:RadicelArmy wrote:Hij mag wel weer met de vlag zwaaien.Pipa wrote:En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers
Hij zal vast wel zijn bijdrage hebben bij MM..
-
JHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
HARDstyle zoals het bedoeld is!!!!!

-
MHardtraxx Veteran
- 14190 posts member since 2013
Nog zon troll.. man man man.
-
B
RadicelArmy wrote:Hij mag wel weer met de vlag zwaaien.Pipa wrote:En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
Opzich prima nieuw nummer van Radical!
Oh wacht is dit Minus Militia? Dan zaten CR en Crypsis zeker ff op de plee toen radical dit nummer is zn eentje maakte..
Oh wacht is dit Minus Militia? Dan zaten CR en Crypsis zeker ff op de plee toen radical dit nummer is zn eentje maakte..
Die vocals zijn natuurlijk zelfverheerlijking, maar ik vind het wel bij de 'act' rondom minus militia passen, vind het dus ook wel wat hebben.chas1n wrote:Oh ja en al die andere zelfverheerlijkende vocals zijn voor alle eerste boekingen in NL natuurlijk. Dan is het helemaal oké. Deze track zal je van de drie mannen nu ook genoeg in Nederland te horen krijgen, dus allemaal leuk en aardig dat het voor hun eerste boeking in Australië is.Maximum wrote:Raar joh, dat je voor zulke vocals kiest als je voor het eerst een boeking met je live-act in Australië hebt.chas1n wrote:Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden. Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.
Sow, die kicks in de mid zijn wel echt heel hard. Voor de rest is het niet mijn ding.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
dik 
hopen dat ie tenminste als volwaardige radio edit komt al heb ik natuurlijk ook graag de full, volgens mij hebben de de vocals wel iets aangepast
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Je hoort werkelijk alleen maar radical's sound.
Jammer hoor! Maar als ik het zo hoor zou CR al helemaal buiten de boot vallen met zijn sounds in combinatie met dit. Aan de andere kant kan het wel een leuk experiment zijn. Zou een crypsis twist er nog wel in terug kunnen vinden.
Maar dit? 100% Radical.
geluidstechnisch klinkt het verder wel gewoon super strak.
Jammer hoor! Maar als ik het zo hoor zou CR al helemaal buiten de boot vallen met zijn sounds in combinatie met dit. Aan de andere kant kan het wel een leuk experiment zijn. Zou een crypsis twist er nog wel in terug kunnen vinden.
Maar dit? 100% Radical.
geluidstechnisch klinkt het verder wel gewoon super strak.