Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 21 days ago
View on YouTube

View on YouTube
@ 11:00
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden :/ . Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
The cryp, the radical, we are of the chain :/
:lol:

maar krijg eerlijk gezegd wel kippenvel van die melodie! :loving:
Last edited by yowan on 16 Dec 2014 20:17, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
chas1n wrote:Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden :/ . Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.
Raar joh, dat je voor zulke vocals kiest als je voor het eerst een boeking met je live-act in Australië hebt.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Ik vind het heerlijk klinken :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Maximum wrote:
chas1n wrote:Altijd een cringe bij die zelfverheerlijkende vocals van ze, waarin ze altijd even in vernoemd moeten worden :/ . Verder kan ik er nog weinig uit opmaken.
Raar joh, dat je voor zulke vocals kiest als je voor het eerst een boeking met je live-act in Australië hebt.
Oh ja en al die andere zelfverheerlijkende vocals zijn voor alle eerste boekingen in NL natuurlijk. Dan is het helemaal oké. Deze track zal je van de drie mannen nu ook genoeg in Nederland te horen krijgen, dus allemaal leuk en aardig dat het voor hun eerste boeking in Australië is.
P
Hardtraxx Veteran
5056 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Pipa wrote:En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers
Hij mag wel weer met de vlag zwaaien.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
RadicelArmy wrote:
Pipa wrote:En heel die liveset hoor je niks verder van CR. Album plus 2 radical nummers
Hij zal vast wel zijn bijdrage hebben bij MM..
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
chas1n wrote:
Maximum wrote:
Oh ja en al die andere zelfverheerlijkende vocals zijn voor alle eerste boekingen in NL natuurlijk. Dan is het helemaal oké. Deze track zal je van de drie mannen nu ook genoeg in Nederland te horen krijgen, dus allemaal leuk en aardig dat het voor hun eerste boeking in Australië is.
Dat zijn nog twee tracks of zo? Overdrijf je niet een klein beetje? :P
P
Hardtraxx Veteran
5056 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
yowan wrote:
RadicelArmy wrote:
Hij zal vast wel zijn bijdrage hebben bij MM..
Wat ik hoor is alleen Strike Remix wel beetje CR. Ook ben ik benieuwd wat CR en Crypsis heel het half uur achter de laptop doen, aangezien heel die set al gemaakt is
J
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2014
last seen Jan 2015
HARDstyle zoals het bedoeld is!!!!! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
:/
M
Hardtraxx Veteran
14190 posts member since 2013
Nog zon troll.. man man man.
B
RadicelArmy wrote:
xd
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Lijkt wel aardig wat drive in te zitten iig :D

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
View on SoundCloud
D
Hardtraxxer
116 posts member since 2014
last seen May 2020
Opzich prima nieuw nummer van Radical!
^^

Oh wacht is dit Minus Militia? Dan zaten CR en Crypsis zeker ff op de plee toen radical dit nummer is zn eentje maakte..
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
chas1n wrote:
Maximum wrote:
Die vocals zijn natuurlijk zelfverheerlijking, maar ik vind het wel bij de 'act' rondom minus militia passen, vind het dus ook wel wat hebben.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Sow, die kicks in de mid zijn wel echt heel hard. Voor de rest is het niet mijn ding.
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
dik :D
Hardtraxx Veteran
4806 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
hopen dat ie tenminste als volwaardige radio edit komt al heb ik natuurlijk ook graag de full, volgens mij hebben de de vocals wel iets aangepast
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Snel opdoeken die act
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Je hoort werkelijk alleen maar radical's sound.
Jammer hoor! Maar als ik het zo hoor zou CR al helemaal buiten de boot vallen met zijn sounds in combinatie met dit. Aan de andere kant kan het wel een leuk experiment zijn. Zou een crypsis twist er nog wel in terug kunnen vinden.

Maar dit? 100% Radical.

geluidstechnisch klinkt het verder wel gewoon super strak.