Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Minus Militia

Track(s): Ain't F*cking Around

Sample/video:


9:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel dik! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 20:47 
 
Hardtraxxer

Vocals zijn van Jedi Mind Tricks - Animal rap. Zelfde vocals zitten in Leviathan van Warface, klinkt al aardig goed in lq!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit laatmaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 21:13 
 
Hardtraxxer

dit klinkt best aardig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel die melodie niet helemaal, maar die intro en outro... :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette vocals!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie begint weer beetje terug te komen in de 'raw' kant. :thumbsup: Goede ontwikkeling.
Lekker plaatje dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Melodie begint weer beetje terug te komen in de 'raw' kant. :thumbsup: Goede ontwikkeling.
Lekker plaatje dit.


Hier sluit ik me volledig bij aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ziek vet dit! Intro en outro die er flink op klappen en een goede melodie :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt goed dit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 17:47 
 

RadicelArmy schreef:
Heel dik! :worship:

Dit! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Melodie begint weer beetje terug te komen in de 'raw' kant. :thumbsup: Goede ontwikkeling.
Lekker plaatje dit.

Mee eens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 19:46 
 
Hardtraxxer

thomasbartelen schreef:
Parvuz schreef:
Melodie begint weer beetje terug te komen in de 'raw' kant. :thumbsup: Goede ontwikkeling.
Lekker plaatje dit.

Mee eens :thumbsup:


Die melodie lijkt anders akelig veel op die van the legion of strength :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Die melodie lijkt anders akelig veel op die van the legion of strength :P

melodieën in t algemeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 20:50 
 

volgens mij gaat dit live erg hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na Legion of Strength (waar hij wel ubah veel op lijkt trouwens) beste track van Minus.. heerlijk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 05:53 
 
Hardtraxxer

hehe eindelijk weer is een echte nieuwe track (Masters en Defqon.1 van MM nogal inspiratieloos) van Minus Militia! Klapt er goed op en lekkere melodie! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 08:41 
 
Hardtraxxer

Dopaminer schreef:
hehe eindelijk weer is een echte nieuwe track

Till 8 in the morning?
Vind dit wel echt een hele dikke plaat, melodie top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1ste filmpje 2.15 :drool: Wat een klapper :bomb:
1 van de weinige MM platen die me weet te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Melodie begint weer beetje terug te komen in de 'raw' kant. :thumbsup: Goede ontwikkeling.


wat is deze heerlijk zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie +1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:22 
 
Hardtraxx Addict

Vind dat stuk bij 2:14 ook wel erg vet klinken!
En zeker een lekkere melodie! :thumbsup:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks