Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is niet normaal deze track. Gister live gehoord bij Chain Reaction, maar die 3de climax, dat was echt niet normaal zo goed was dat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Radical gehoord. Wat een monsterplaat, compleet die tent uitgeblazen. :drool: Misschien wel de fijnste nieuwe track die ik heb gehoord op Decibel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2x live gehoord dit weekend, meteen verkocht :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[zippy]http://www36.zippyshare.com/v/EjRAVwFs/file.html[/zippy]

Vanaf 41:06. Niet helemaal HQ, wel iets beter.
Kicks klinken lekker :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima kwaliteit als je hem download.

Tijd is overigens vanaf 41:45

Terugkomend op mijn vorige reactie, als ik hem zo terug luister is er geen 3de climax maar gewoon een leuke overgang naar Shakedown :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal geen fan van MM maar dit vind ik wel tof! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 17:43 
 

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 17:46 
 

Gruwelijk dikke plaat :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste kick! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 19:21 
 
Hardtraxx Addict

Normaal houd ik helemaal niet van MM.. maar dit klinkt echt dik :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is echt een lekkere track. Benieuwd naar Supremacy wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Melodie +1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dik! maar jesus wat is die laatste climax te chaotisch, wel vet al die kicks vooral die Endless void kick, man wat is die lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Die eerste kick! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een hele dikke track dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track is van me soundcloud gehaald. Snap dat echt niet. Je weet dat de setjes uitgezonden worden via livestream/radio en dat het door tientallen mensen geript gaat worden. vervolgens knip ik alleen de andere 19 nummers uit de set zodat er 1 liedje overblijft en dan gaan ze daar over bitchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Live acts zijn exclusief mattie. Area 51 wordt minder goed bewaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Track is van me soundcloud gehaald. Snap dat echt niet. Je weet dat de setjes uitgezonden worden via livestream/radio en dat het door tientallen mensen geript gaat worden. vervolgens knip ik alleen de andere 19 nummers uit de set zodat er 1 liedje overblijft en dan gaan ze daar over bitchen


Khad hem al gedownload van je soundcloud, dus thanks anyways! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt erg goed, die melodie is fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweld. En dat in combinatie met een leuke melodie. Chapeau MM :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 19:31 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt lekker hoor :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een van de betere platen van MM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Thanks aan Chroman voor de tip dat deze track zo heet. :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks