Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 15:14 
 

Artiest: Max Enforcer & Wildstylez
Track(s): Lose Control

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 15:52 
 
Hardtraxxer

The Prophet - R3tro ?! o.o
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

wizzieuploadzz schreef:
The Prophet - R3tro ?! o.o

Die komt 4 minuten later. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 16:09 
 
Hardtraxx Addict

Fijne plaat, totaal niet wat ik verwacht had van een collab tussen deze 2 mannen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro is echt superdik inderdaad een Seismic sound zoals ze twitterde een tijdje geleden, climax ligt me wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kelly kan het dus wel nog :worship: Intro is echt ongelofelijk dik, climax zoals dakpan zegt wat minder, maar best oke ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:07 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijk, verrassend resultaat en ook nog eens boven verwachting! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:45 
 
Hardtraxx Elite

E-rik schreef:
heerlijk, verrassend resultaat en ook nog eens boven verwachting! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:45 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem ook dik en dan ook vooral die intro die me terug doet denken aan het Beholder & Balistic tijdperk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Kelly kan het dus wel nog :worship: Intro is echt ongelofelijk dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro :thumbup: Climax :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Die melodie doet me denken aan een house plaat maar kan er zo 123 niet op komen.. Maar dat terzijde is dit echt een enorm gave plaat! die kicks liggen me wel

EDIT: Axwell, Ingrosso, Angello, Laidback Luke Ft. Deborah Cox - Leave the World Behind
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Seismic sounds in de intro :loving: :loving: Climax klinkt ook zeker lekker, maar had het graag in dezelfde stijl verder zien gaan. Maaaar: meer van dit graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:08 
 
Hardtraxxer

Intro is heel vet :thumbsup:
Climax daarin tegen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:55 
 

Jaaaa lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat die intro :love: Climax is stuk minder maar nog steeds heerlijk. Geweldige plaat had ik totaal niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 00:34 
 
Hardtraxx Elite

SEISMIC en een anti climax. Godverdomme, dit had ik niet verwacht. Alles behalve haha! Hele zieke track!!
Ik dacht meteen aan The Beholder & Balistic waar ik altijd zo dol op was. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sodemieter, wat is dit vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 10:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rip off van Geal - Losing my feeling!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg echt dikke kippenvel van de intro ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Die melodie doet me denken aan een house plaat maar kan er zo 123 niet op komen.. Maar dat terzijde is dit echt een enorm gave plaat! die kicks liggen me wel

EDIT: Axwell, Ingrosso, Angello, Laidback Luke Ft. Deborah Cox - Leave the World Behind


lijkt er inderdaad wel heel erg veel op... maar prima plaatje verder ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:24 
 

Kwisniks schreef:
Fijne plaat, totaal niet wat ik verwacht had van een collab tussen deze 2 mannen :).


Ik wel. Ze gaven ook aan welke sounds ze zouden gebruiken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:25 
 

TheChaosRulerz schreef:
Rip off van Geal - Losing my feeling!!!


Ga jij even gauw douchen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks