Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Climax spreekt me toch wel aan, maar die intro en die sound, yes! :D Dubversie zou nog leuker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet :D! Oude sounds mag ik wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 04:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad als een mix tussen Geal - Losing My Feeling en Swedish House Mafia & Laidback Luke & Deborah Cox - Leave This World Behind.

Maar het geheel is nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Jaaa goed dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 17:29 
 
Hardtraxx Elite

fijn nummertje, heel erg dik dat intro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Vet :D! Oude sounds mag ik wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 09:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melodie lijkt op Paradas de Tettas
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Melodie lijkt op Paradas de Tettas

:lol: :lol:
nu hoor ik dat alleen nog maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 14:49 
 
Hardtraxx Addict

Woow wat verbaasd deze track mij zeg! :oh: echt heeerlijk plaatje! Dat intro :loving:
ook de melodie is erg fijn! Echt wel het laatste wat ik verwacht had nadat ik de titel zag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijk dat ze dit nog kunnen/doen hopelijk komt er nog wat meer van dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheChaosRulerz schreef:
Rip off van Geal - Losing my feeling!!!

How on earth... :lol:

Super vette track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook ik ben aangenaam verrast.

Dit is heerlijk! Intro als hoogtepunt. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook goed klinken, maar ligt het aan mij dat de kicks zo slap klinken, of komt dat omdat het een youtubelink is?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks