Last edited by TheSoundOfHardstylez on 04 Dec 2012 21:34, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Chris One & The Beholder And Max Enforcer - Psycho Bitcrusher (Regain Mash)
- View the latest post: The Magic Show Week 45 | Degos & Re-Done, Adaro and Zany & Max Enforcer
- View the latest post: ANDY SVGE & Max Enforcer - Let It Move You (IAH014)
- View the latest post: Max Enforcer - Wreck The Refix 2010
- View the latest post: Zany & Max Enforcer ft. MC Dv8 - Decibel 2011 Anthem (GLD004)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
haat comments incoming.
emmerick wrote:haat comments incoming.
Handjes in de lucht, hartjes maken en meebléren.
This is what Hardstyle is all about
This is what Hardstyle is all about
:')emmerick wrote:haat comments incoming.
Max Enforcer
:')
Die break/vocals
:')
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Die piano vind ik eerlijk gezegd prachtig. En die melodie ook wel, samn met de kicks. Maar die vocals.. Mja.. Kill me :')
Lelijke vocalen, redelijke mid intro, veel te lange break en pitch kicks die veels te hoog gaan. Ook heb ik het idee dat Kelly de bekende Wildstylez & Noisecontrollers kick probeert te imiteren als ik zo die mid-intro effe luisterde (kan ik fout hebben!!). Maargoed, deze o zo goede producer is voor mij erg ver gezakt de laatste 2 jaar en dat is echt verschrikkelijk zonde als je dit vergelijkt met wat hij 2 jaar geleden en daarvoor allemaal deed. 
Kan die vent zich niet van de hoogste toren af laten wieberen ?
Manman, wat een meuk komt er bij hem uit zeg.... Vroeger een held, nu puur uit op hartjes en geld :')
Manman, wat een meuk komt er bij hem uit zeg.... Vroeger een held, nu puur uit op hartjes en geld :')
Ik vind dit topic niet echt bijdragen aan de sfeer op dit forum, kan deze nu ook dicht :')
Lyst wrote:Ik vind dit topic niet echt bijdragen aan de sfeer op dit forum, kan deze nu ook dicht :')
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vocals:
Kicks:
Melodie:
Op de verschrikkelijke kicks en vocals na is de melodie nog best te pruimen..
Alleen dat Max Enforcer hierachter zit is echt te treurig voor woorden
idd van held naar commercieel mainstream geld wolfje
Kicks:
Melodie:
Op de verschrikkelijke kicks en vocals na is de melodie nog best te pruimen..
Alleen dat Max Enforcer hierachter zit is echt te treurig voor woorden
idd van held naar commercieel mainstream geld wolfje
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Its still a 90% demo and don't know if it'll be released like this, but anyway, enjoy:)
Die 10% zullen vast uitmakenjambekkie wrote:Its still a 90% demo and don't know if it'll be released like this, but anyway, enjoy:)
Die 10% zijn de screeches, andere bassline en een andere melodie met andere synth. Ook zijn de vocals maar voor de sier, die komen niet in de versie van 100%Elexz wrote:Die 10% zullen vast uitmaken
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
klopt.patrickjeb wrote:Die 10% zijn de screeches, andere bassline en een andere melodie met andere synth. Ook zijn de vocals maar voor de sier, die komen niet in de versie van 100%Elexz wrote:Die 10% zullen vast uitmaken
bron: Max Enforcer zelf, hij komt krijgt ook een eigen XQ volgens Ibo
waarschijnlijk hoor je dan de 100% versie.
OT: boutplaat, echt dit is misschien nog erger dan time to rock
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
knap dat je dat hoort met deze kwaliteit.Analoxx wrote: Kicks:![]()
Laat me niet lachen, Max Enforcer een XQWout1997 wrote:klopt.patrickjeb wrote:Die 10% zijn de screeches, andere bassline en een andere melodie met andere synth. Ook zijn de vocals maar voor de sier, die komen niet in de versie van 100%Elexz wrote:Die 10% zullen vast uitmaken
bron: Max Enforcer zelf, hij komt krijgt ook een eigen XQ volgens Ibo
waarschijnlijk hoor je dan de 100% versie.
OT: boutplaat, echt dit is misschien nog erger dan time to rock
Piano's geinig, Vocals hoeven niet . Beter non-vocal mix en gelijk naar de melody knallen. Moet zeggen climax heeft wel een lekkere drive.
-
A
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
vocals eruit zagen en dan is het een lekker plaatje lijkt me
yhahahha die vocals.. Kelly gaat ook alleen voor het geld.. en idd voer voor 538 dit.. Melo is best leuk, non vocal mix zou ik nog wel willen draaien misschien