Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer vond ik dit nummer 3x niks. Maar na een aantal keer luisteren is hij toch wel vet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 14:20 
 
Hardtraxx Addict

E-rik schreef:
Analoxx schreef:
Vind hem best lekker :D


dit dus! Prima plaatje, kick had misschien iets harder gemogen maar verder heel erg prima :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks