Maar wat een bak drive zit hier in, de show van die jongens is ook echt geniaal
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Tering wat een plaat
Heel benieuwd naar die mid intro kick
Prachtig hoeveel plezier ze er zelf in hebben 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Malice komt met een album. Mark my words.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Jej, een album. Die hebben we nog niet gehad dit jaarRaven wrote:Malice komt met een album. Mark my words.
Deze vind ik dan best leuk. Volgens mij een soort psytrance kick als in Number 23. Als ze die richting op gaan kan het nog interessant worden.
is dit geen collab met rooler? volgens mij is die psytrance kick een beetje zijn ding zegmaar. heeft hij vaker in zijn tracks gebruikt.Chroman wrote:Deze vind ik dan best leuk. Volgens mij een soort psytrance kick als in Number 23. Als ze die richting op gaan kan het nog interessant worden.
ook de manier waarop rooler losgaat vind ik erop wijzen.
kan er ook naast zitten natuurlijk.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
View on Facebook
kicks beginnen nu wel veel richting hardcore te gaan, met die distortion op de tail zo, jammer
kicks beginnen nu wel veel richting hardcore te gaan, met die distortion op de tail zo, jammer
Ja dat dacht ik ook, maar RawStyleNation zal het wel wetenyannickvk wrote:is dit geen collab met rooler? volgens mij is die psytrance kick een beetje zijn ding zegmaar. heeft hij vaker in zijn tracks gebruikt.Chroman wrote:Deze vind ik dan best leuk. Volgens mij een soort psytrance kick als in Number 23. Als ze die richting op gaan kan het nog interessant worden.
ook de manier waarop rooler losgaat vind ik erop wijzen.
kan er ook naast zitten natuurlijk.
-
DHardtraxx Veteran
Beetje variatie is juist goed.Ultraterrorloudsound wrote:https://www.facebook.com/MaliceRaw/videos/1773934602848089/
-
BHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Is er al wat bekend over Courage? Zag wel dat Rawphoric Experiment 1 deze dagen uitkomt en die vind ik niet zo heel veel aan. Vind het ook vrij stil kwa Malice releases. En las hier ook iets over een Malice Cd. Is daar ook meer info over want op internet is daar weinig van terug te vinden.
Malice is aan een album aan het werken volgens mij. Kan dus nog wel even duren voor de tracks uitkomen.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dus omdat er dit jaar al aardig wat albums zijn uitgekomen kan hij geen album meer uitbrengen?Basshunterzz wrote:Jej, een album. Die hebben we nog niet gehad dit jaarRaven wrote:Malice komt met een album. Mark my words.
dit verwacht ik ook wel ja.DL22 wrote:Malice is aan een album aan het werken volgens mij. Kan dus nog wel even duren voor de tracks uitkomen.
vind het stuk met die trance-achtige kick ook heel erg vet gedaan. rest van de track spreekt me tot nu toe wat minder aan.
-
BHardtraxx Newbie
- last seen Jan 2018
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Hoe kom je hier aan?
Godverdomme, die anti, WAAROM??? Die donkere melodie is enorm vet, als ze die nu toch eens hadden doorgezet... Neen, komen ze weer met zoiets aanzetten. Ik heb ze afgeschreven en zet Dictatorship wel op.
-
BHardtraxx Newbie
- last seen Jan 2018
Gewoon via soundcloud (zoekoptie). Anders stond hij hier nietHoe kom je hier aan?
ik vind hem eigenlijk echt nergens naar klinken zo in hq.
-
BHardtraxx Newbie
- last seen Jan 2018
Dit is alles wat ik kon vinden en vind hetzelf wel een vette track. Maar heb zelf ook liever de officiele release zoals Rawphoric experiment. (GBD174)yannickvk wrote:ik vind hem eigenlijk echt nergens naar klinken zo in hq.
-
DHardtraxx Veteran
Overdrijven is ook een vak.yannickvk wrote:ik vind hem eigenlijk echt nergens naar klinken zo in hq.
-
DHardtraxx Veteran