Indyy schreef:
Duruz schreef:
yannickvk schreef:
ik vind hem eigenlijk echt nergens naar klinken zo in hq.
Overdrijven is ook een vak.
Hoezo 'overdrijven'? Is toch gewoon z'n mening?

het was eigenlijk meer een vergelijking met hoe die live klonk. toen ik die trance kick live hoorde dacht ik wel even van "wow, dit is vet". terwijl als ik hem nu terug luister in deze kwaliteit ik meer heb van "wat is dit dan".