Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
yannickvk schreef:
ik vind hem eigenlijk echt nergens naar klinken zo in hq.


Overdrijven is ook een vak.


Hoezo 'overdrijven'? Is toch gewoon z'n mening? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Duruz schreef:
yannickvk schreef:
ik vind hem eigenlijk echt nergens naar klinken zo in hq.


Overdrijven is ook een vak.


Hoezo 'overdrijven'? Is toch gewoon z'n mening? :aww:


het was eigenlijk meer een vergelijking met hoe die live klonk. toen ik die trance kick live hoorde dacht ik wel even van "wow, dit is vet". terwijl als ik hem nu terug luister in deze kwaliteit ik meer heb van "wat is dit dan".
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks