Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:16 

Hardtraxxer

Artiest: Lip DJ

Track(s): Alone

Sample/video:

Info:
Citaat:
Proud to preview the second track called ''Alone'' that my team have made.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:35 

Hardtraxx Veteran

Wat ligt die kick ver op de achtergrond? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:39 

Hardtraxx Veteran

Eerste track die ik van Lip Dj hoor, klinkt helemaal niet slecht. Klinkt zelfs meer dan prima! Goeie vocals ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:49 

Rickzel schreef:
Eerste track die ik van Lip Dj hoor, klinkt helemaal niet slecht. Klinkt zelfs meer dan prima! Goeie vocals ook.

lip dj zn produceer team*
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:53 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat hij er eerlijk voor uit komt.
Eens een luisterbeurt geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 13:09 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Rickzel schreef:

lid dj zn produceer team*

Titel is toch gewoon Lip Dj. Als ik het over The Pitcher heb heb ik het toch ook over "de mensen achter the Pitcher".
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 18:09 

Hardtraxxer

THArdstyler schreef:

Hier hebben wij (ik en mijn team) inderdaad feedback op gekregen van meerdere labels. We gaan dit zeker nog veranderen.

Verder top om positieve reacties te lezen. Negatieve feedback is ook welkom, als het goed onderbouwd wordt. Van verbeterpunten kan je alleen maar sterker worden.

Het klopt inderdaad dat ik vanaf dag 1 er eerlijk voor uit gekomen ben dat ik een ghost team heb. Dit stond op de FB annoucement en in het tweede artikel van DJ MAG over mijn eerste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 18:11 

Hardtraxx Addict

Lip DJ schreef:
THArdstyler schreef:

Hier hebben wij (ik en mijn team) inderdaad feedback op gekregen van meerdere labels. We gaan dit zeker nog veranderen.

Verder top om positieve reacties te lezen. Negatieve feedback is ook welkom, als het goed onderbouwd wordt. Van verbeterpunten kan je alleen maar sterker worden.

Het klopt inderdaad dat ik vanaf dag 1 er eerlijk voor uit gekomen ben dat ik een ghost team heb. Dit stond op de FB annoucement en in het tweede artikel van DJ MAG over mijn eerste track.

Maar volgens mij heb je zelf best wel veel invloed in de studio neem ik aan? Maar wel mooi dat je er voor uit komt, kunnen heel veel artiesten van leren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 18:17 

Hardtraxxer

cb92 schreef:
Maar volgens mij heb je zelf best wel veel invloed in de studio neem ik aan?

We hebben alle 3 evenveel invloed. Een track moet ook bij mij passen, ik ben tenslotte het gezicht achter de draaitafel die de track moet en natuurlijk wil dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 19:00 

Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:
THArdstyler schreef:

Ik heb er verder totaal geen verstand van, dus ik kan het verder niet onderbouwen, maar zo klonk het mij op het eerste gehoor. Mooi om te horen dan ook dat daar nog wat mee gedaan wordt!

Verder ben ik het met de overige reacties eens: de track klinkt zeker goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 19:19 

Hardtraxx Crew

Nog steeds geen release gehad dus dit topic gaat dicht
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks