Lip DJ schreef:
THArdstyler schreef:
Wat ligt die kick ver op de achtergrond?

Hier hebben wij (ik en mijn team) inderdaad feedback op gekregen van meerdere labels. We gaan dit zeker nog veranderen.
Verder top om positieve reacties te lezen. Negatieve feedback is ook welkom, als het goed onderbouwd wordt. Van verbeterpunten kan je alleen maar sterker worden.
Het klopt inderdaad dat ik vanaf dag 1 er eerlijk voor uit gekomen ben dat ik een ghost team heb. Dit stond op de FB annoucement en in het tweede artikel van DJ MAG over mijn eerste track.
Ik heb er verder totaal geen verstand van, dus ik kan het verder niet onderbouwen, maar zo klonk het mij op het eerste gehoor. Mooi om te horen dan ook dat daar nog wat mee gedaan wordt!
Verder ben ik het met de overige reacties eens: de track klinkt zeker goed!