Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 17:28 

Hardtraxx Crew

Download Lip DJ @ Defqon.1 Weekend Festival 2015 | MAGENTA | Sunday:

Tracklist:
01. Tuneboy - Housensation (Isaac Remix)
02. Southstylers - Crystal
03. The Raiders - A Feeling
04. Showtek ft. EMC - Raver
05. Dark Oscillators - Nero
06. Brennan Heart - Memento
07. Williams Syndrome - Limbo
08. Killer Clown - Silentium
09. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Rmx)
10. The Prophet - Recession
11. Wildstylez - Delay Distortion
12. Activator & Zatox - Freedom
13. Headhunterz - Subsonic
14. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
15. Max Enforcer - Gold
16. Noisecontrollers - Set U Free (DJ Tool)
17. Headhunterz - Rock Civilization
18. Activator & Zatox - Oxygen
19. Showtek - We Speak Music
20. D-Block & S-te-fan - Supernova
21. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)
22. D-Block & S-te-fan & Wildstylez - The Human Soul
23. Headhunterz - Woznotwoz
24. The Hose - I Survived
25. Headhunterz - Scrap Attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 17:44 

Bierkoning

Wat een fucking dikke lijst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 18:05 

Hardtraxx Crew

Lijst is heel dik, maar vrijwel iedere tease of overgang ligt er (net) naast. Jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 18:23 

Hardtraxxer

Klopt Zenda. Dit heb ik zelf ook op meerdere kanalen gezegd (Hardtraxx, Partyflock en FB). Ik baal hier enorm van, maar de zenuwen namen de overhand. En die zenuwen krijg je niet weggeduwd in die korte tijd. Dit is absoluut geen excuus. Ik had dit al jaren niet meer meegemaakt. Misschien omdat het nu voor ''de grote Q'' was? Misschien een soort van Delete moment (Decibel 2013)...

Soms moet iemand goed op zijn bek gaan om sterker terug te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 18:47 

Hardtraxx Veteran

Nou dit is wel even een stuk minder erg dan wat er met Delete gebeurde, vind het niet zo'n ramp. Denk dat het live niet eens zo heel erg opviel. (was er niet bij). De overgangen zelf zijn toch niet zo súper erg?

Als men weet dat je met zulke lijstjes aankomt, komt het publiek de volgende keer echt wel weer :thumbsup:

maar ken het gevoel wel hoor, ik kan mezelf al zo enorm storen aan mixfoutjes als ik zelf in m'n eentje een mixje in elkaar flans op m'n kamertje haha, laat staan als je voor publiek op Defqon staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 18:50 

Hardtraxxer

Leuke lijst! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:07 

Hardtraxx Veteran

Pfoe nu ik deze lijst zie baal ik wel een beetje dat ik toen bij Chris One stond :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:08 

Artiest

Lip DJ schreef:
Klopt Zenda. Dit heb ik zelf ook op meerdere kanalen gezegd (Hardtraxx, Partyflock en FB). Ik baal hier enorm van, maar de zenuwen namen de overhand. En die zenuwen krijg je niet weggeduwd in die korte tijd. Dit is absoluut geen excuus. Ik had dit al jaren niet meer meegemaakt. Misschien omdat het nu voor ''de grote Q'' was? Misschien een soort van Delete moment (Decibel 2013)...

Delete had op decibel 2013 gewoon veel te veel gezopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:27 

Dark Oscillators - Nero :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:33 

Hardtraxxer

DJ Mani schreef:
Lip DJ schreef:

Delete had op decibel 2013 gewoon veel te veel gezopen.

Hij had zoveel gedronken omdat hij te zenuwachtig voor zijn optreden was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:50 

Hardtraxx Addict

Lip DJ schreef:
Ik baal hier enorm van, maar de zenuwen namen de overhand. En die zenuwen krijg je niet weggeduwd in die korte tijd.

Dit was ook het geval op CRAFT?

Lip DJ schreef:

Klopt helemaal! Van fouten kan men alleen maar leren! :) Ik maak ook nog steeds foutjes na 12 jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:56 

Hardtraxxer

Silvio Aquila schreef:

Nope, op CRAFT werd ik door Audiomedics erop geattendeerd dat ik snel moest in mixen omdat Natural Born Raver afliep. Wat bleek, het was een radio edit zonder outro dus.

Silvio Aquila schreef:
Klopt helemaal! Van fouten kan men alleen maar leren!

Inderdaad, hier leer ik ook zeker van. Beter op mijn bek gaan dan niet live draaien of met sync.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 22:26 

Hardtraxx Veteran

Ik heb echt genoten, ben door de regen gerent om op tijd bij je set te zijn. Toch moet ik eerlijk toegeven dat ik live het zo heel af en toe merkte dat het niet altijd even lekker ging. Desondanks was de sfeer top, de mensen leken te genieten en de nummers waren top. Zelfs ondanks dat het weer dus echt bedroevend was, was de sfeer hier dus top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 23:15 

Hardtraxx Addict

Lijst ziet er in eerst instantie lekker uit :) ...

Het technische gedeelte is helaas een stuk minder prettig ...

Wat ik alleen niet begrijp:

Lip DJ schreef:
Silvio Aquila schreef:

Nope, op CRAFT werd ik door Audiomedics erop geattendeerd dat ik snel moest in mixen omdat Natural Born Raver afliep. Wat bleek, het was een radio edit zonder outro dus.

Waarom moeten zij jou erop attenderen met de apparatuur van nu die we als DJ's tot beschikking hebben? De cdj gaat notabene knipperen een halve minuut (of langer) voor het einde van de track?

Lip DJ schreef:
Silvio Aquila schreef:
Klopt helemaal! Van fouten kan men alleen maar leren!

Inderdaad, hier leer ik ook zeker van. Beter op mijn bek gaan dan niet live draaien of met sync.

Waarom kies je ervoor om dan op defqon juist op je bek te gaan? Het lijkt er bijna op dat je dat zegt :/ . Lijkt mij niet echt het juiste moment ervoor ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 01:04 

Hardtraxx Veteran

Want zenuwen kun je ook plannen >.< Mijn god wat een domme opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 01:05 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:

Dat zeg ik het niet .... Ik heb het over het zekere voor het onzekere nemen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 01:06 

Hardtraxx Veteran

Charon_NL schreef:
Rickzel schreef:

De tering jij bent snel :P dat is niet wat ik uit je opmerking op maak... zoiets kan je toch overkomen? Vind het wat anders dat je jezelf naar de tering zuipt dan dat je overvallen wordt door zenuwen en een "blackout" krijgt. Dat kan de beste overkomen.

Dat gebeurt toch juist op een groot feest als Defqon? Als de belangen het hoogst zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 01:11 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Charon_NL schreef:
Rickzel schreef:

De tering jij bent snel :P dat is niet wat ik uit je opmerking op maak... zoiets kan je toch overkomen? Vind het wat anders dat je jezelf naar de tering zuipt dan dat je overvallen wordt door zenuwen en een "blackout" krijgt. Dat kan de beste overkomen.

Dat gebeurt toch juist op een groot feest als Defqon? Als de belangen het hoogst zijn.

Ik zit momenteel gewoon in verveling het één en ander af te struinen haha.

Ik snap je punt, en ik zeg ook niet dat zenuwen helemaal geen rol spelen, want dat gebeurt altijd wel. Mij maakt het allemaal verder ook niet uit, maar ik vind het wel frapant dat er dus nu niet voor het zekere gekozen is. Want juist nu, op een feest als dit waar de Q van Q-Dance ook voor Quality staat, mag je dat zeker verwachten! Hoe oud of jong iemand is, hoe ervaren of niet, dat zou nooit wat uit mogen maken.

Maar goed, dat is mijn mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 01:14 

Hardtraxx Veteran

Ja daar heb je ook zeker gelijk in, maar dat is eigenlijk weer een andere discussie. Je kan er ook respect voor hebben dat ze iemand als Lip Dj een kans gunnen. Zeg alleen dat ik het me gewoon redelijk kan voorstellen en dat ik het een beetje overdreven vind om hem hier op af te branden als hij al zelf duidelijk uitlegt waar het aan ligt en dat hij er zelf ook van baalt.

Hij had na de eerste "mislukte" tease er al voor kunnen kiezen om á la technoboy door te gaan mixen, maar daar zit dan ook weer niemand op te wachten :P Dan liever zo'n setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 01:18 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Ja daar heb je ook zeker gelijk in, maar dat is eigenlijk weer een andere discussie. Je kan er ook respect voor hebben dat ze iemand als Lip Dj een kans gunnen. Zeg alleen dat ik het me gewoon redelijk kan voorstellen en dat ik het een beetje overdreven vind om hem hier op af te branden als hij al zelf duidelijk uitlegt waar het aan ligt en dat hij er zelf ook van baalt.

Hij had na de eerste "mislukte" tease er al voor kunnen kiezen om á la technoboy door te gaan mixen, maar daar zit dan ook weer niemand op te wachten :P Dan liever zo'n setje.

Het is net hoe je het ziet. Ik ben hier niet om iemand af te branden. En juist als 'Professional', mits je je bekritiseerd voelt, dan moet je het ook oppakken en er wat mee doen (of niet).

Met dat teasen zeg je mij bijvoorbeeld ook wat. Ik ben daar geen ster in, ik zou dat ook bijvoorbeeld nooit doen, want het is zonde van de moeite, en ik vind het persoonlijk niet altijd tof. Voel je je niet bekwaam op dat moment omdat te doen, of is het al fout gegaan, dan zou ik persoonlijk er inderdaad voor kiezen om het laten rusten in het in de lokale kroeg weer een keer te proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 07:02 

Hardtraxxer

Charon_NL schreef:
Waarom moeten zij jou erop attenderen met de apparatuur van nu die we als DJ's tot beschikking hebben? De cdj gaat notabene knipperen een halve minuut (of langer) voor het einde van de track?

Ik weet niet of je wel eens met 6 man achter de cdj's heb gestaan. Ik weet ook dat ik dat knipperen moet zien, maar eerlijk gezegd let ik daar nooit meer op. Ik draai normaal solo en dan weet ik gewoon dat er full versies worden gedraaid. Je verwacht uiteraard dat je collega's ook hun huiswerk doen.

Charon_NL schreef:
Ik heb het over het zekere voor het onzekere nemen

Wat bedoel je hiermee? Om de sync aan te gooien?

Rickzel schreef:
dat ik het een beetje overdreven vind om hem hier op af te branden

Het motiveert uiteraard niet, maar dat hoort bij het vak. Als je fouten maakt gaan mensen je erop aanspreken.
Mocht Q mij ooit nog eens in de toekomst boeken, dan moet ik maar een yoga les van te voren nemen om 10 keer zo hard terug te komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 07:06 

Donateur

Lip DJ schreef:
Ik baal hier enorm van, maar de zenuwen namen de overhand.

De mensen stonden ook wel erg dicht bij de booth. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 09:58 

Hardtraxxer

15. Max Enforcer - Gold
16. Noisecontrollers - Set U Free (DJ Tool)

(L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 11:18 

Hardtraxx Veteran

Maar een luisterbeurt geven voor de tracks dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 12:58 

Hardtraxx Addict

Lip DJ schreef:
Ik weet niet of je wel eens met 6 man achter de cdj's heb gestaan.

Jah heb ik weleens :)

Citaat:
Ik weet ook dat ik dat knipperen moet zien, maar eerlijk gezegd let ik daar nooit meer op. Ik draai normaal solo en dan weet ik gewoon dat er full versies worden gedraaid. Je verwacht uiteraard dat je collega's ook hun huiswerk doen.

Laat het dan juist een goede les zijn om het wel te doen ;), gewoon een tip. Wel vind ik het nog steeds vreemd dat je jou 'collega's' eigenlijk de schuld geeft van een fout die jij maakt. Of je nou radio edits of volledige tracks draait, ik zie het verschil niet? Als mensen dat kunnen, hartstikke leuk, zolang het maar geen YT rips vind ik ;)

Citaat:
Wat bedoel je hiermee? Om de sync aan te gooien?

Net hoe jij het zelf wilt invullen, ik zou het zelf niet doen, aangezien ik het alleen maar een vervelende en irritante optie vind.

Citaat:
Het motiveert uiteraard niet, maar dat hoort bij het vak. Als je fouten maakt gaan mensen je erop aanspreken.

Het zou je juist altijd moeten motiveren, daar heeft een normaal mens geen yoga voor nodig (Y). Gewoon je schoenen nog steviger strikken en je mouwen opstropen, en voor jezelf draaien, niet alleen anderen een plezier doen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle