Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Die had die in oktober al voor elkaar volgens z'n FB. Hoop niet dat dat alsnog misgegaan isTiMOTHYb wrote:Gewoon rechtenproblemen lijkt mij?
Parvuz wrote:Het schijnt dat ze deze al draaien op classics feesten...
Ja en anders is het maar geen officiële remix, wil 'm gewoon kunnen luisteren op Spotify. Lijkt me geen probleem aangezien deze er ook gewoon op staat.
View on YouTube
View on YouTube
Ja maar hardcore scene geeft daar minder fucks om. Sefa heeft ook al 2 platen van zn album van spotify af moeten halen vanwege copyright.
Hmm, trieste zaak.makrooy wrote:Ja maar hardcore scene geeft daar minder fucks om. Sefa heeft ook al 2 platen van zn album van spotify af moeten halen vanwege copyright.
Als je triest voor Sefa bedoelt dan valt dat mee. Hij kopieert soms letterlijk hele muziekstukken en zet er een kick onder. Als je die uitbrengt om er geld aan te verdienen is het toch niet heel raar dat je dan een copyright strike aan je broek krijgt?fflkkr wrote:Hmm, trieste zaak.makrooy wrote:Ja maar hardcore scene geeft daar minder fucks om. Sefa heeft ook al 2 platen van zn album van spotify af moeten halen vanwege copyright.
Als je een eigen twist er aan geeft zoals deze remix, ok, maar copy/paste is een ander verhaal.
Wat vind jij eigenlijk van Frenchcore?
Ik hou net zo veel van Frenchcore als jij van Techno houdt.Alm1ghty wrote:Wat vind jij eigenlijk van Frenchcore?
Ik wil deze zo graag hebben zeg
jammer dat het zo lang duurt! 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
ErikZ wrote:Soon maar nu echt!
Wat heb ik gemist?
Ik weet niet wat jij binnenkort noemt...ErikZ wrote:Soon maar nu echt!
Nogmaals bevestigd door Wildstylez via Insta Q&A dat de release komt, duurt alleen langer dan gehoopt / verwacht.
Nog ff geduld

Nog ff geduld
Hmmm daar merk je verder helemaal niets van.hurricane wrote:duurt alleen langer dan gehoopt / verwacht.
Vond het al apart dat een 'aanstaande' release niet op de Decibel CD staat die hij heeft gemixt.hurricane wrote:Nogmaals bevestigd door Wildstylez via Insta Q&A dat de release komt, duurt alleen langer dan gehoopt / verwacht.
Nog ff geduld![]()
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
SoonSolis wrote:Komt met een beetje geluk in 2022 uit.
https://twitter.com/wildstylez/status/1 ... 4951250944
Is het dan eindelijk zo ver?
Is het dan eindelijk zo ver?