Nice! Vind het een heerlijke plaat, net als het origineel.
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Ik vind dit op de een of andere manier echt zo'n oeverloze zeikplaat. Komt geen eind aan
+1TiMOTHYb wrote:Ik vind dit op de een of andere manier echt zo'n oeverloze zeikplaat. Komt geen eind aan
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Ik denk dat Wildstylez nu wel een beetje naam heeft opgebouwd buiten de hardstyle met een aantal goede remixen. Daardoor gaat dat ook makkelijker denk ik.hurricane wrote:
Ik denk dat het best knap is om hier een officiele remix van te krijgen qua rechten en alles
Verder lekker luister plaatje, hoef deze op een feest niet te horen.
Ahh super chill inderdaad dat deze een release krijgt 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Neemt niet weg dat het knap is tochwolbie wrote:Ik denk dat Wildstylez nu wel een beetje naam heeft opgebouwd buiten de hardstyle met een aantal goede remixen. Daardoor gaat dat ook makkelijker denk ik.hurricane wrote:
Ik denk dat het best knap is om hier een officiele remix van te krijgen qua rechten en alles
-
WHardtraxxer
- last seen Jun 2026
Vraag mij af waar jij het uit op maakt dat ik het niet knap vind.Millard Fillmore wrote:Neemt niet weg dat het knap is tochwolbie wrote:Ik denk dat Wildstylez nu wel een beetje naam heeft opgebouwd buiten de hardstyle met een aantal goede remixen. Daardoor gaat dat ook makkelijker denk ik.hurricane wrote:
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Dit.TiMOTHYb wrote:Ik vind dit op de een of andere manier echt zo'n oeverloze zeikplaat. Komt geen eind aan
Omdat je een argument geeft voor waarom het makkelijker gaat met zijn connecties? Je zegt het letterlijk zelf...wolbie wrote:Vraag mij af waar jij het uit op maakt dat ik het niet knap vind.
-
WHardtraxxer
- last seen Jun 2026
Doelde er meer op hij het verdient om officiele remix te maken. En hij heeft de remixen van Great Spirit en Chakra op naam staan, die buiten de hardstyle goed ontvangen zijn.
Last edited by wolbie on 04 Dec 2018 18:54, edited 1 time in total.
Vet dat hij dat voor elkaar krijgt!hurricane wrote:Dit wordt een officiele remix![]()
![]()
Bron: Wildstylez Facebook
Een van de beste platen van dit jaar en ook heel hoog in mijn all-time favorieten, heerlijk meeslepend!
Mag wel eens uitkomen. Fijn plaatje. 
Kan maar niet stoppen met het luisteren van deze plaat! Wat een euphorie 
Het is pas 1 á anderhalve maand bekend dat dit een officiele remix word, dus ja.
Dan kan het nog altijd een jaar duren...patrickjeb wrote:Het is pas 1 á anderhalve maand bekend dat dit een officiele remix word, dus ja.
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
gaaf hoe sommige vragen beantwoord wordenSolis wrote:Dan kan het nog altijd een jaar duren...patrickjeb wrote:Het is pas 1 á anderhalve maand bekend dat dit een officiele remix word, dus ja.
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
johSolis wrote:Ik bedoelde dat het lang duurt...
Huh?Millard Fillmore wrote:johSolis wrote:Ik bedoelde dat het lang duurt...
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Nuracore wrote: