Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 09:48 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt toch wel vet hoor :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kronos :thumbsup:

Altijd komische of originele shit in zijn tracks: Boombaby, Level 2, Kaboom. Prima shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister een paar keer gehoord op Defqon, wat een plaat live :drool: Heerlijke drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja vind hem ook wel vet eigenlijk :D Wel echt vaak gehoord op 1 dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Altijd komische of originele shit in zijn tracks: Boombaby, Level 2, Kaboom. Prima shit!

Be Reborn.

Ik vond deze ook wel vet eigenlijk. Normaal nooit geluisterd maar omdat Ran-D ermee aan kwam ineens
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:14 
 

niet echt spannend en die kicks blijven vervelend :/
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks