Heb je alleen bij de outro een andere distor? aangezien deze anders klinkt dan in je hele track,of komt het echt omdat hij daar los klinkt?RadicalRedemption wrote:Hahah, lekkere verwarring hier! Laatste +/- 15 seconden is inderdaad outro van m'n nieuwe track 'The Worst Nightmare'..
Related topics
- View the latest post: Kodex - Insomnia (Bioweapon Remix)
- View the latest post: Kodex - Insomnia (DMWD029)
- View the latest post: Nuracore @ The Hardstyle Kodex (Kodex Tribute Mix)
- View the latest post: The Machine ft. Kodex - Difficult
- View the latest post: The Magic Show Podcast 38 - B-Front, Crypsis, Chris One, The Machine Kodex & The Geminizers
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
RArtiest
- 27 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Wat wil je precies weten?Delcone wrote:Heb je alleen bij de outro een andere distor? aangezien deze anders klinkt dan in je hele track,of komt het echt omdat hij daar los klinkt?RadicalRedemption wrote:Hahah, lekkere verwarring hier! Laatste +/- 15 seconden is inderdaad outro van m'n nieuwe track 'The Worst Nightmare'..
Tering dat nummer van Radical Redemption
Ben benieuwd wanneer die vent een release krijgt en of hij op MiM komt. Wie is dat eigenlijk? Komt zomaar uit het niets met een collab met Crypsis en 2 dikke solotracks.
The Machine klinkt (zoals altijd) ook weer top.
Of je bij de outro een andere distortion gebruik bij je bassline,of is het gewoon de zelfde ''kick'' als bij de climax ect..RadicalRedemption wrote:Wat wil je precies weten?Delcone wrote:Heb je alleen bij de outro een andere distor? aangezien deze anders klinkt dan in je hele track,of komt het echt omdat hij daar los klinkt?RadicalRedemption wrote:Hahah, lekkere verwarring hier! Laatste +/- 15 seconden is inderdaad outro van m'n nieuwe track 'The Worst Nightmare'..
Of heb je gewoon echt een andere kick bij de outro (punch tail ect..
let me help you remember
-
RArtiest
- last seen Apr 2017
Voor outro heb ik niet dezelfde kick gebruikt als bij de climax. Heb voor outro helemaal een nieuwe kick gemaakt, heeft 'ie lekker veel ruimte!!Delcone wrote:Of je bij de outro een andere distortion gebruik bij je bassline,of is het gewoon de zelfde ''kick'' als bij de climax ect..
Of heb je gewoon echt een andere kick bij de outro (punch tail ect..
let me help you rememberBAM BAM
Wanneer kunnen we een release verwachten? 
-
RArtiest
- last seen Apr 2017
Zo gauw ik dat weet hoor je dat, maar ik heb zelf ook geen enkel idee.Nando wrote:Wanneer kunnen we een release verwachten?
Mim komt toch met nieuwe? Met Darkness is Calling, Pulling the Trigger, Nackt, Jealousy? Die zou er toch al eigenlijk moeten zijn. Waar blijft die?RadicalRedemption wrote:Zo gauw ik dat weet hoor je dat, maar ik heb zelf ook geen enkel idee.Nando wrote:Wanneer kunnen we een release verwachten?
-
RArtiest
- last seen Apr 2017
Als het goed is moet die inderdaad wel binnen afzienbare tijd uit komen!p-stylez wrote:Mim komt toch met nieuwe? Met Darkness is Calling, Pulling the Trigger, Nackt, Jealousy? Die zou er toch al eigenlijk moeten zijn. Waar blijft die?RadicalRedemption wrote:Zo gauw ik dat weet hoor je dat, maar ik heb zelf ook geen enkel idee.Nando wrote:Wanneer kunnen we een release verwachten?
Ganzgeile remix. attack synths all the way.
Wat er in het filmpje,van beide tracks te horen is klinken ze,beide super dik 
Vanavond alletwee zeker op Loudness te horen :-D
Dan ga ik helemaal kapot. Vooral bij The Worst Nightmare.Titatovenaar wrote:Vanavond alletwee zeker op Loudness te horen :-D
The Worst Nightmare is dus niet gedraaid @ Loudness voor zover ik weet. Van de Insomnia Remix weet ik het eigenlijk niet 
Jah deze is gedraaid
na We Are One volges mij (overigens heldig dat kodex die draaide
)
Lijkt me wel! iemand gaat niet een edit maken voor en feest als hij niet gedraait word!Daveytl wrote:The Worst Nightmare is dus niet gedraaid @ Loudness voor zover ik weet. Van de Insomnia Remix weet ik het eigenlijk niet
Remix ging ziek hard. Hele vette remix. Kodex z'n set was sowieso top, als je We Are One draait ben je een held. Altijd al live willen horen.
Ja was qua tracks echt dik jammer dat eerste uur gezeik met geluid was waardoor hij niet kon horen wat hij aan het mixen wasDakpan wrote:Remix ging ziek hard. Hele vette remix. Kodex z'n set was sowieso top, als je We Are One draait ben je een held. Altijd al live willen horen.