Related topics
- View the latest post: Kodex - Insomnia (DMWD029)
- View the latest post: Kodex - Insomnia (Original Mix)
- View the latest post: Nuracore @ The Hardstyle Kodex (Kodex Tribute Mix)
- View the latest post: The Magic Show Podcast 35: Bioweapon B2B Toneshifterz, Kodex & Mind.Illusion
- View the latest post: Bioweapon, The Geminizers & Kodex @ The Magic Show Podcast 24
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Het overtreft niet The Machine remix , maar hij is zeker lekker 
-
T
Dit vind ik leuk.
Zo 
Lekker plaatje. Heb alleen 't idee dat ie ff net wat BPM's sneller moet om 'm nóg vetter te maken.
Vind het ook meer een melodie voor een hardcore plaat eigenlijk. Kan Kasparov nog wat van leren
Lekker plaatje. Heb alleen 't idee dat ie ff net wat BPM's sneller moet om 'm nóg vetter te maken.
Vind het ook meer een melodie voor een hardcore plaat eigenlijk. Kan Kasparov nog wat van leren
wesskeej wrote:Dit vindt mrazura ook leuk.
-
M
Dikke track, heel ander spul dan dat hij normaal maakt. Spreekt me wel aan dit!
Eerste climax is vet met die jankende synth, tweede climax helaas een beetje standaard.
Vraag me alleen af waarom ze hier een remix voor hebben gemaakt.
Vraag me alleen af waarom ze hier een remix voor hebben gemaakt.
omdat het kanDakpan wrote:Vraag me alleen af waarom ze hier een remix voor hebben gemaakt.
lekker track
Mee eensKevin-Raw wrote:Het overtreft niet The Machine remix , maar hij is zeker lekker
Eens. Vrijdag en anders zondag maar heG1LL wrote:Mee eensKevin-Raw wrote:Het overtreft niet The Machine remix , maar hij is zeker lekkerWil deze wel 's live horen
hele dikke plaat
klinkt inderdaad wel anders dan de andere bioweapon platen, dit is mss meer het
stijltje dat we gaan te horen krijgen van Code Black?
Dit is van Sam, Code Black is van Corey. (voor zover er bevestigingen zijn van deze of gene, ik heb nog steeds geen persberichten gezien).TST2GD wrote:hele dikke plaatklinkt inderdaad wel anders dan de andere bioweapon platen, dit is mss meer het
-
D
LEkker plaatje hoor! Niet gewend van bioweapon 
Toch maar overslaan, vind er niks aan.
Kodex zelf is eindbaas
Kodex zelf is eindbaas
1. Daar is nog niks over bekend iddKhadber wrote:Dit is van Sam, Code Black is van Corey. (voor zover er bevestigingen zijn van deze of gene, ik heb nog steeds geen persberichten gezien).TST2GD wrote:hele dikke plaatklinkt inderdaad wel anders dan de andere bioweapon platen, dit is mss meer het
2. Misschien is deze gemaakt voor dat ze ruzie (of wat dan ook) kregen
Wel lekker plaatje, vind het wel jammer dat ze niet samenwerken
Niet verkeerd. Hou wel van dit soort experimentele shit. Vind de 2e climax alleen al een stuk minder.
Dit.Inno wrote:Zo
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Anti gedeelte lijkt een beetje op kick it to the bone, pitcher! Well vette melodie, idd meer hardcore, maar kan ook door voor HS moet ik zeggen!
Leuke mix!
Leuke mix!
Heel erg dik! Eerste climax is goed uitgewerkt! Kippevel
Vind hem beter als de 2 andere versies (die ook heel dik zijn
)
Hoop hem zo meteen ook te horen idd !
Vind hem beter als de 2 andere versies (die ook heel dik zijn
Hoop hem zo meteen ook te horen idd !
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
zeker kippenvel plaatje dit