Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Artiest: Josh & Wesz

Track(s): Like Thiz (Bass Chaserz Remix)

Sample/video:
View on SoundCloud
@36:50

Bron:
SC
Last edited by wootum on 17 Mar 2019 09:31, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Na lage verwachtingen is dit best een vette (en respectvolle) remix :)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Pedaalemre wrote:Na lage verwachtingen is dit best een vette (en respectvolle) remix :)
Eens. Vind de tweede climax best te pruimen, al zet ik 100 keer liever het origineel op. In ieder geval een stuk beter gedaan dan de Les Phases rework.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Ik zie de meerwaarde hier totaal niet van in. Saaie remix.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Klinkt inderdaad helemaal niet verkeerd. Tweede climax best tof gedaan door de noten door te trekken. Niet verwacht bij de titel dit te zeggen maar geslaagde remix wat mij betreft.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Ik vind die lange uithalen in de eerste climax echt helemaal niks. Dat haalt echt de energie uit die geniale melodie.
Tweede climax is dan wel weer beter maar deze remix had niet gehoeven imo. Ben hoe het in hq klinkt.
M
Hardtraxx Veteran
14188 posts member since 2013
RomanAnthony wrote:
Pedaalemre wrote:Na lage verwachtingen is dit best een vette (en respectvolle) remix :)
Eens. Vind de tweede climax best te pruimen, al zet ik 100 keer liever het origineel op. In ieder geval een stuk beter gedaan dan de Les Phases rework.
Dit.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Eerst HQ maar eens afwachten. Alhoewel ik al weer veel te veel onnodige pingpong kickrolls hoor die alle kanten uitschieten. Voegt echt niks toe behalve een dikke vleug tryhard.

Je moet ook wel echt immens grote bingoballen hebben wil je deze plaat durven remixen trouwens. Nee, echt niks voor mij dit. Too much cringe.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
InfinI wrote:
Eerst HQ maar eens afwachten. Alhoewel ik al weer veel te veel onnodige pingpong kickrolls hoor die alle kanten uitschieten. Voegt echt niks toe behalve een dikke vleug tryhard.

Je moet ook wel echt immens grote bingoballen hebben wil je deze plaat durven remixen trouwens. Nee, echt niks voor mij dit. Too much cringe.
Dit. De remix toont nergens ballen, er is bijna niks veranderd afgezien van de slappere kick en de melodie die is doorgehaald. Waarom zou je dit ooit verkiezen boven het origineel?
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Japper28 wrote:
InfinI wrote:

Dit. De remix toont nergens ballen, er is bijna niks veranderd afgezien van de slappere kick en de melodie die is doorgehaald. Waarom zou je dit ooit verkiezen boven het origineel?
Moet dat dan? Een remix hoeft toch niet beter te zijn. Ik heb het origineel ook grijs geluisterd, om het in een nieuw jasje te horen vind ik prima.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Zo letterlijk moet je dat ook niet opvatten :P Wat ik er mee bedoel is dat de kleine aanpassingen die ze hebben gemaakt maar weinig toe voegt of verbetert, waardoor ik me dan afvraag of echt wel echt 'in een fris' jasje is gestoken. Ik snap ook niet waarom de oude kicks plaats hebben gemaakt door deze holle flubber kicks, mist veel te veel punch. Maar goed, dat heb ik tegenwoordig wel bij meer tracks, het zal wel mijn smaak zijn die is blijven steken in 2009.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Liever het origineel, die lange uithalen met de melodie vind ik echt niks.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 39 minutes ago
Origineel is top en dit klinkt zo te horen ook helemaal niet verkeerd :)
Hardtraxx Veteran
3482 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Ik heb laatst ook geprobeerd deze te remixen, maar kreeg je de juiste feeling er niet in. Hier zit dat ook er niet in, dat huppelende accent op de triplet is wat (voor mij) deze plaat zo vet maakt. De intro is helemaal op de schop gegaan, terwijl dat ook weer zo heerlijk kenmerkend is voor deze plaat.

Maar goed, de nieuwere generaties zullen het wel waarderen.

we hebben anders altijd deze nog;

View on YouTube
Japper28 wrote:Ik snap ook niet waarom de oude kicks plaats hebben gemaakt door deze holle flubber kicks, mist veel te veel punch. Maar goed, dat heb ik tegenwoordig wel bij meer tracks, het zal wel mijn smaak zijn die is blijven steken in 2009.
Oudere kicks / platen hebben veel meer dynamic range. Tegenwoordig is alles naar de 0 afgemixt. Daardoor lijken oudere platen meer impact te hebben.

Voordeel is dat je deze plaat nu weer gemakkelijk in hedendaagse setjes kan stoppen.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 11 days ago
Dit valt mij alleszins mee eerlijk gezegd!
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Mark With A Tarrel wrote: we hebben anders altijd deze nog;

View on YouTube
Kijk dát is een remix :worship: Was 'm al helemaal weer vergeten :D
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Nieuwe preview in de op.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
:lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
wootum wrote:Nieuwe preview in de op.
Iemand SC of YouTube?
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Nee bedankt.
Hardtraxxer
477 posts member since 2016
Dit hoeft van mij echt niet. Zo prachtig als tijdens de golden era gaat het noooit meer klinken :love:
Hardtraxxer
273 posts member since 2017
last seen Jul 2025
klinkt op zich niet heel verkeerd.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Gebeurt hier nog iets mee?

Anders maak ik wel mijn eigen 2k20 remuxx.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Mark With A Tarrel wrote:Gebeurt hier nog iets mee?

Image
https://www.instagram.com/stories/basschaserz/
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Faalhaas wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Gebeurt hier nog iets mee?

Image
https://www.instagram.com/stories/basschaserz/
Net te laat, gisteren mijn eigen remix gemaakt :lol:

Is veel meer trouw aan de feeling van het origineel en eigenlijk meer een sound update met de melodie van de Silver Nikan remix in de 2e climax. Komt ook binnenkort als free ;).