Hoop ik toch ook wel op een web voor deze
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Komt wel goed.. Hardcopy deed dat ook met To Ya Brain/Prheakerz. Duurt 1 of 2 weekjes.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Heerlijk !Khadber wrote:Maandag uit dus!
Volgens mij wouden ze Alexes houden als DJ tool...zoiets heb ik gehoord van Jos
Jammer dat het een DJ-tool blijft, vind Alexes een heerlijke plaat met een blijvend tempo. Maar dan heb ik ook weer iets om naar uit te kijken bij een J&W setje! 
available within half a week zegt recess nu.
Nog ff wachten dus
Hij is het waard.
Taxi
Nog ff wachten dus
Hij is het waard.
Taxi
Wat?! Sorry.. NOG langer uitstellen.. laat maar zitten hoor 
Gast, dat zeggen ze altijd op deze dag, dat er nu weer een probleem van word gemaakt.
JA hij is te laat, je hebt in dit topic kunnen lezen waarom en wat. Als hij nu 1 dagje later aankomt ivm levering aan Recess zelf, is dat nou zo erg?
JA hij is te laat, je hebt in dit topic kunnen lezen waarom en wat. Als hij nu 1 dagje later aankomt ivm levering aan Recess zelf, is dat nou zo erg?
Nagenoeg iedere plaat heeft dat "probleem" bij recess.. Dus ik vind het eigenlijk niet eens erg. Die ene dag is toch niet zo gigantisch erg?Teknizion wrote:Vind het gewoon een beetje irritant worden
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Natuurlijk komt ie !! =D
Je hoeft trouwens ook niet steeds TaxiTaxi wrote:available within half a week zegt recess nu.
Nog ff wachten dus![]()
Hij is het waard.
Taxi
JowDennis Aka Mash wrote:Je hoeft trouwens ook niet steeds TaxiTaxi wrote:available within half a week zegt recess nu.
Nog ff wachten dus![]()
Hij is het waard.
Taxionder elk bericht te zetten.. word er een beetje gek van..
Misschien kunnen jullie een algemene afzeik topic aanmaken!
ik denk dat er veel gebruik van gemaakt word

ik denk dat er veel gebruik van gemaakt word
Die is er al kijk bij off topicHardMasterz wrote:Misschien kunnen jullie een algemene afzeik topic aanmaken!
ik denk dat er veel gebruik van gemaakt word![]()
Het zever topic
Taxi
Wicky!Dj C-Mind wrote:Die is er al kijk bij off topicHardMasterz wrote:Misschien kunnen jullie een algemene afzeik topic aanmaken!
ik denk dat er veel gebruik van gemaakt word![]()
Het zever topic
Taxi
Wees blij dat ie nog maar 18 berichten heeftDennis Aka Mash wrote:Je hoeft trouwens ook niet steeds TaxiTaxi wrote:available within half a week zegt recess nu.
Nog ff wachten dus![]()
Hij is het waard.
Taxionder elk bericht te zetten.. word er een beetje gek van..
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
@ Dance - Tunes

-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
haha ik zou m op je draaitafel leggen, anders krijg je dr geen muziek uit :') hahaRandM wrote:plaat ligt in me bakki
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Omfgfreddyadu8 wrote:haha ik zou m op je draaitafel leggen, anders krijg je dr geen muziek uit :') hahaRandM wrote:plaat ligt in me bakki