Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het lijkt een beetje aan creativiteit te ontbreken zo. Een aantal producers is in ieder geval met grote regelmaat de house-scene achterna te gaan waar het remixen van pop/rap/top 40 ook een tijd een nieuwe dimensie krijgt. Helaas, want behalve dat deze remixes kwalitatief niet de sterkste zijn is het ook nog eens niet orgineel. Die combinatie is best wel dodelijk voor je tracks.

Kun je niet gewoon zeggen dat je het kut vind xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ontzettend jammer heh echt heel erg jammer... Hoe in een korte tijd zowat alle grote namen dit soort prut maken. Remixje hier bootlegje daar, nog even Niels Geuzenbroek erbij halen. Bah ik vind het echt niks. Ik heb mainstream altijd gemogen maar echt sinds 2012 is er zo ontzettend weinig normaals uitgekomen. Alleen maar dit soort prut. En waarom vraag ik me dan af... Waarom? Willen jullie dan zo graag dat veel mensen Hardstyle gaan luisteren? Kan het toch niet geloven, heb deze stijl heel erg gewaardeerd en dan wil je de liefhebbers hiermee wegjagen ofzo? Moet er een nieuwe doelgroep komen die alles pikt van djs en alles helemaal geweldig vinden zonder dat ze er ook maar 1% verstand van hebben? Man man man... Echt triest dat de mainstream zo erg gezakt is in zo'n korte tijd.

En dan de smoes van 'het was voor de fun'. Daar kan ik me ook zo aan ergeren. Als je iets voor de fun maakt, maak het dan draai het desnoods 1 of 2 keer maar prop het niet in iedere set. Dat is zo hypocriet, alsof er geen betere hardstyle ooit gemaakt is... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan de :') smiley al terug?

Dat er uberhaupt een topic voor wordt gemaakt trouwens, wat mij betreft zo min mogelijk aandacht aan besteden. Hier schiet niemand wat mee op.

Khadber schreef:
Het lijkt een beetje aan creativiteit te ontbreken zo. Een aantal producers is in ieder geval met grote regelmaat de house-scene achterna te gaan waar het remixen van pop/rap/top 40 ook een tijd een nieuwe dimensie krijgt. Helaas, want behalve dat deze remixes kwalitatief niet de sterkste zijn is het ook nog eens niet orgineel. Die combinatie is best wel dodelijk voor je tracks.

Dit is serieus jouw mening na het luisteren van deze track? Het mist 'een beetje' aan creativiteit, en het is kwalitatief niet de sterkste. Understatementreactie van het jaar is alweer binnen.

Reactie van Coone op twitter is ook weer vreselijk, echt zo'n politieke reactie ook. Als de track had aangeslagen had hij er een full bootleg van gemaakt, en nu is 't opeens niet zo serieus. Die ongein met de Opposites werd wat beter ontvangen, en hups voorts stonden de mannen op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:36 
 

The Challenge verdiende een bom respect, daarna ging het gewoon echt langzaam naar beneden met Coone... Breng nog eens iets uit als de release van Twilight Zone/Trow your handz ofzo. Waren de vette Coone platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:48 
 

patrickjeb schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Maar ik denk eigenlijk niet dat dit soort tracks populair zullen worden bij de doelgroep van het originele nummer.


Je moest eens weten..
Ja ik heb eigenlijk totaal geen idee hoe hardstyle leeft op het moment, omdat ik me ervan afsluit. Ik luister alleen nog wat echte hardstyle, maar ik neig nu meer naar hardcore.

Komt misschien ook omdat ik alleen in kroegen kom waarin hooguit loose my mind wordt afgespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 00:00 
 

Fuck it ik ga house en electro opzoeken. Willen de jongens enkel nog maar kleuters of debielen bereiken met hun muziek? Mensen die in compleet uit hun dak gaan als ze op 1 avond wild ones, niggas in paris, feel so close, licht uit, i follow rivers etc etc van een hardstyle dj horen? Al goed zijn nog niet allemaal zo triest. Zoals hierboven gezegd is 2012 nu al het diep triestigste jaar voor de Hardstyle en dat is jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Fuck it ik ga house en electro opzoeken.


Daar is het nog erger hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 00:20 
 

Paling schreef:
Spablauw schreef:
Fuck it ik ga house en electro opzoeken.


Daar is het nog erger hoor.

Bwa daar heb je bv. Hardwell die ontzettend veel bootlegs maakt. Ze 1 of 2 keer draait en online gooit voor wie wil. Daarna blijven die tracks voor wat ze zijn. Verder zijn veel van zulke bootlegs gewoon op een eigen plaat gemaakt. Dat houd het allemaal veeel gevarieerder in die stijl vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 00:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Paling schreef:
Spablauw schreef:
Fuck it ik ga house en electro opzoeken.


Daar is het nog erger hoor.

Bwa daar heb je bv. Hardwell die ontzettend veel bootlegs maakt. Ze 1 of 2 keer draait en online gooit voor wie wil. Daarna blijven die tracks voor wat ze zijn. Verder zijn veel van zulke bootlegs gewoon op een eigen plaat gemaakt. Dat houd het allemaal veeel gevarieerder in die stijl vind ik.


Niet alleen hardwell hoor. Daarnaast neemt house de laatste tijd flink wat plaatsen in de Top40 in. Maar goed, dit is weer een hele andere discussie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kan de :') smiley al terug?

Dat er uberhaupt een topic voor wordt gemaakt trouwens, wat mij betreft zo min mogelijk aandacht aan besteden. Hier schiet niemand wat mee op.

Khadber schreef:
Het lijkt een beetje aan creativiteit te ontbreken zo. Een aantal producers is in ieder geval met grote regelmaat de house-scene achterna te gaan waar het remixen van pop/rap/top 40 ook een tijd een nieuwe dimensie krijgt. Helaas, want behalve dat deze remixes kwalitatief niet de sterkste zijn is het ook nog eens niet orgineel. Die combinatie is best wel dodelijk voor je tracks.

Dit is serieus jouw mening na het luisteren van deze track? Het mist 'een beetje' aan creativiteit, en het is kwalitatief niet de sterkste. Understatementreactie van het jaar is alweer binnen.

Reactie van Coone op twitter is ook weer vreselijk, echt zo'n politieke reactie ook. Als de track had aangeslagen had hij er een full bootleg van gemaakt, en nu is 't opeens niet zo serieus. Die ongein met de Opposites werd wat beter ontvangen, en hups voorts stonden de mannen op Qlimax.


Jay Z en Kanye West op Qlimax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waar gaat het heen met deze scene als zelfs mensen als Spablauw, Khadber en Jay het al niet meer zien zitten :lol: Het kan me eerlijk gezegd allemaal geen ruk meer schelen ook, het is toch al veel te laat om er nog wat aan te doen als scene. Oja, en
emmerick schreef:
Mechanismes werken nu eenmaal zo als iets minder gewild is zal het na verloop van tijd verdwijnen. dus ook jullie hardstyle

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gewoon. Niet. Doen. Punt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:33 
 
Hardtraxxer

Weet je wat mij opvalt, dat er veel na-apers zijn op het gebied van commentaar, een paar zeggen hmm kvind het slecht dan zegt de rest dat ook, zo slecht is deze remix of bootleg nu ook weer niet, gewoon omdat het 'coone' is reageren velen van tss was een track enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:40 
 
Hardtraxxer

eens met iedereen, t valt niet te citeren

dit is gewoon meer poep dan een laxatie bejaardentehuis dat een jaar word opgespaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:42 
 

Gondrez schreef:
Weet je wat mij opvalt, dat er veel na-apers zijn op het gebied van commentaar, een paar zeggen hmm kvind het slecht dan zegt de rest dat ook, zo slecht is deze remix of bootleg nu ook weer niet, gewoon omdat het 'coone' is reageren velen van tss was een track enz.

O, ja joh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
Weet je wat mij opvalt, dat er veel na-apers zijn op het gebied van commentaar, een paar zeggen hmm kvind het slecht dan zegt de rest dat ook, zo slecht is deze remix of bootleg nu ook weer niet, gewoon omdat het 'coone' is reageren velen van tss was een track enz.

Jij ziet vanaf je laptop of iemand een ander na praat of daadwerkelijk zijn mening geeft? Knap van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
Weet je wat mij opvalt, dat er veel na-apers zijn op het gebied van commentaar, een paar zeggen hmm kvind het slecht dan zegt de rest dat ook, zo slecht is deze remix of bootleg nu ook weer niet, gewoon omdat het 'coone' is reageren velen van tss was een track enz.


Alleen Wout1997 doet dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 12:09 
 

Dakpan schreef:
Gondrez schreef:
Weet je wat mij opvalt, dat er veel na-apers zijn op het gebied van commentaar, een paar zeggen hmm kvind het slecht dan zegt de rest dat ook, zo slecht is deze remix of bootleg nu ook weer niet, gewoon omdat het 'coone' is reageren velen van tss was een track enz.


Alleen Wout1997 doet dat.

En Cruelty :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 12:41 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Dakpan schreef:
Gondrez schreef:
Weet je wat mij opvalt, dat er veel na-apers zijn op het gebied van commentaar, een paar zeggen hmm kvind het slecht dan zegt de rest dat ook, zo slecht is deze remix of bootleg nu ook weer niet, gewoon omdat het 'coone' is reageren velen van tss was een track enz.


Alleen Wout1997 doet dat.

En Cruelty :lol:

ik zeg niet iedereen he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 12:48 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Gondrez schreef:
Weet je wat mij opvalt, dat er veel na-apers zijn op het gebied van commentaar, een paar zeggen hmm kvind het slecht dan zegt de rest dat ook, zo slecht is deze remix of bootleg nu ook weer niet, gewoon omdat het 'coone' is reageren velen van tss was een track enz.

Jij ziet vanaf je laptop of iemand een ander na praat of daadwerkelijk zijn mening geeft? Knap van je.

nee, kspreek over het algemeen , er wordt veel negatieve commentaar op coone zijn tracks gegeven, maar hij staat er toch wel op veel grote festivals
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 12:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik kom niet meer bij :lol:
Hij staat op veel grote festivals, laten we er voor het gemak van uitgaan dat hij daar staat omdat hij een grote aanhang heeft en niet omdat de organisatoren hem pushen, dus omdat hij een grote aanhang heeft is hij goed. En dat begint over meelopen :lol: xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 12:50 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Gondrez schreef:
Weet je wat mij opvalt, dat er veel na-apers zijn op het gebied van een z aan het eind van je naam

kheb -ez omdat mijn naam toevalig gonzalez is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 12:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heb mijn post ge-edit omdat je double post veel hilarischer was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 13:04 
 

/thread :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 13:08 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Heb mijn post ge-edit omdat je double post veel hilarischer was xd
ah ok dan :p
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle