Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 01:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
zo slecht is deze remix of bootleg nu ook weer niet

Jawel man dit is gewoon echt verschrikkelijk. Er zit niet eens iets van een originele typische hardstyle twist in. Het is gewoon het origineel met een synth die Coone gebruikt voor z'n eigen nummers, zelfde melo zelfde geluidje in de intro. Wat een ongeinspireerde kutzooi. Heeft er echt niets mee te maken dat het van Coone is, als het van Wildstylez of The Pitcher was werd het net zo goed afgekeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 10:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

ghndd schreef:
De wereld is inderdaad zo door die denkwijze. Het is mooi als je dat los kan maken bij bepaalde mensen, maar er zitten nu eenmaal mensen bij die daar niet voor kiezen en liever genieten van het mooie en het negatieve negeren. Ze kunnen niet allemaal de visie die jij (en ook andere) hebt delen en hun mond open gooien.

Ikzelf klaag bv. totaal niet vlug, omdat ik zo niet ben. Ik ga dus ook geen dingen roepen wat niet uit mezelf komt. Dat geldt niet alleen voor mij, maar ook voor andere.

Het zijn ook de mensen die alleen aan de korte termijn denken. Want als je de lange termijn gevolgen van dergelijke instellingen door zou hebben dan had je die instelling waarschijnlijk ook niet gehad, of je moet weinig connectie voelen met in dit geval hardstyle, want dan stap je als het misgaat gewoon weer over op een ander genre toch? Wat dat betreft zijn die mensen net een zwerm sprinkhanen, ze dalen neer op hetgeen dat op dat moment in is, maken het helemaal kapot, om vervolgens weer naar een andere plek te vertrekken. Maar goed dat je iets voor een ander kapot maakt kom niet in hun vocabulaire voor, want dat is negatief en dat negeren ze weer liever. Ach ja, die sprinkhanen weten immers ook niet wat voor schade ze allemaal aanrichten, dus je kunt ze het niet kwalijk nemen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 10:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hihi Lyst, grappig om te zien hoe mijn eigen gedachten door iemand anders hier neer worden gezet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst is the metaforman :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ghndd schreef:
De wereld is inderdaad zo door die denkwijze. Het is mooi als je dat los kan maken bij bepaalde mensen, maar er zitten nu eenmaal mensen bij die daar niet voor kiezen en liever genieten van het mooie en het negatieve negeren. Ze kunnen niet allemaal de visie die jij (en ook andere) hebt delen en hun mond open gooien.

Ikzelf klaag bv. totaal niet vlug, omdat ik zo niet ben. Ik ga dus ook geen dingen roepen wat niet uit mezelf komt. Dat geldt niet alleen voor mij, maar ook voor andere.

Als iedereen het negatieve altijd negeert, zal er uiteindelijk weinig positiefs overblijven om van te genieten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het zijn ook de mensen die alleen aan de korte termijn denken. Want als je de lange termijn gevolgen van dergelijke instellingen door zou hebben dan had je die instelling waarschijnlijk ook niet gehad, of je moet weinig connectie voelen met in dit geval hardstyle, want dan stap je als het misgaat gewoon weer over op een ander genre toch? Wat dat betreft zijn die mensen net een zwerm sprinkhanen, ze dalen neer op hetgeen dat op dat moment in is, maken het helemaal kapot, om vervolgens weer naar een andere plek te vertrekken. Maar goed dat je iets voor een ander kapot maakt kom niet in hun vocabulaire voor, want dat is negatief en dat negeren ze weer liever. Ach ja, die sprinkhanen weten immers ook niet wat voor schade ze allemaal aanrichten, dus je kunt ze het niet kwalijk nemen toch?


Sorry voor dubbelpost, maar moest bij het lezen van je post echt METEEN hieraan denken:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 20:53 
 
Hardtraxx Veteran



2018 versie neem ik aan. Geen idee meer hoe deze origineel klonk.

Btw: Dit topic en hoe vers het remixen van bekende plaatjes toen nog was. En de frustraties daarover toen. :corn: Nostalgie getriggered wel. 2012 moest eens weten wat Gearbox allemaal uitbrengt nu :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het voor een mainstream stage nog best een prima plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
helemaal para

skkltje


Leuk topic trouwens, 2012 in een notendopje. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, betere versie dit, vergeleken met de vorige : https://youtu.be/RboOIqApsZM?t=1h11m11s
Andere melo, vrij generiek wel. De rap en hardstyle zijn beter gescheiden, dat scheelt :x

Zou zomaar gemaakt kunnen zijn door Mandy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is gewoon "Coone ft. Ragga Twins - Jack Who (Straight Fire Remix)" met andere vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Durfde hem na het lezen van alle oude reacties eigenlijk niet te plaatsen, maar vooruit:



@ 37:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2024 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Vind het voor een mainstream stage nog best een prima plaat.


Ik lees dit maar ik kan me deze track totaal niet herinneren :lol:

Die reacties uit 2012 zijn ook prachtig, hardtraxx niks veranderd na 12 jaar :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2024 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook hier even smakelijk gelachen om de comments in dit topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Ook hier even smakelijk gelachen om de comments in dit topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2024 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan naar releases vandaag uit:



MARNIK & Naeleck & VINAI - Boyz In Paris (Coone Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2024 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat er niet voor gekozen is om de titel te veranderen naar 'Buddies in Paris', ik vind dat gezelliger klinken dan 'Boyz' en dan had je ook het correcte aantal lettergrepen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2024 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel lekker woke om de titel te veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2024 15:03 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Wel lekker woke om de titel te veranderen.


Zo heet de plaat. Marnik, Naeleck, and VINAI - Boyz In Paris
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2024 19:14 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.

Wel een geinige plaat, vooral dikke kick op 2:52 :D Maar die kick daarna had niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2024 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
RomanAnthony schreef:
Wel lekker woke om de titel te veranderen.


Zo heet de plaat. Marnik, Naeleck, and VINAI - Boyz In Paris


Maar het was toch een remix van Jay-Z & Kanye West - Niggas In Paris ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2024 10:54 
 
Hardtraxxer

Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2024 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Jambekkieee schreef:
RomanAnthony schreef:
Wel lekker woke om de titel te veranderen.


Zo heet de plaat. Marnik, Naeleck, and VINAI - Boyz In Paris


Maar het was toch een remix van Jay-Z & Kanye West - Niggas In Paris ??


Ja, dit. Toen ik mijn reactie typte, was de naam van dit topic ook nog Niggas in Paris remix.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle