Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 13:50 
 

Lyst schreef:
Waar gaat het heen met deze scene als zelfs mensen als Spablauw, Khadber en Jay het al niet meer zien zitten :lol:

Ja weet je ik ben echt wel een liefhebber van de mainstream, mits je op Decibel wel ziet dat men in de Loudness veel harder los gaat en ik daar zeker even graag sta. Weet je zolang het maar hardstyle is die goed ineen zit, en waar ik van kan genieten.
Maar dit soort shit is zelfs voor een all round liefhebber als ik inderdaad :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ik heb nooit gezegd dat ik het slecht vind, almachtige. Ik luister het niet eens omdat Coone mij toch niet veel meer boeit en het een remix van een of ander irritant rap nummer is.


Dit dus, De kick van coone heb ik nooit wat gevonden. ook bevalt zijn stijl mij gewoon niet. Bepaalde combinaties etc. Ben hier al heel lang van afgestapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 14:02 
 

Cruelty schreef:
Ik heb nooit gezegd dat ik het slecht vind, almachtige. Ik luister het niet eens omdat Coone mij toch niet veel meer boeit en het een remix van een of ander irritant rap nummer is.

Ging niet over deze toppa, majn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Waar gaat het heen met deze scene als zelfs mensen als Spablauw, Khadber en Jay het al niet meer zien zitten :lol:

Ja weet je ik ben echt wel een liefhebber van de mainstream, mits je op Decibel wel ziet dat men in de Loudness veel harder los gaat en ik daar zeker even graag sta. Weet je zolang het maar hardstyle is die goed ineen zit, en waar ik van kan genieten.
Maar dit soort shit is zelfs voor een all round liefhebber als ik inderdaad :sick:


'Mits' betekent geen 'echter' :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 14:42 
 

Firetrap schreef:
Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Waar gaat het heen met deze scene als zelfs mensen als Spablauw, Khadber en Jay het al niet meer zien zitten :lol:

Ja weet je ik ben echt wel een liefhebber van de mainstream, mits je op Decibel wel ziet dat men in de Loudness veel harder los gaat en ik daar zeker even graag sta. Weet je zolang het maar hardstyle is die goed ineen zit, en waar ik van kan genieten.
Maar dit soort shit is zelfs voor een all round liefhebber als ik inderdaad :sick:


'Mits' betekent geen 'echter' :P.

Mits het echter wel zo is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 16:51 
 
Hardtraxxer

Ik vind het nummer nog niet eens zo heel slecht :')
Heb ik weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit kan echt niet man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Firetrap schreef:
Spablauw schreef:
Ja weet je ik ben echt wel een liefhebber van de mainstream, mits je op Decibel wel ziet dat men in de Loudness veel harder los gaat en ik daar zeker even graag sta. Weet je zolang het maar hardstyle is die goed ineen zit, en waar ik van kan genieten.
Maar dit soort shit is zelfs voor een all round liefhebber als ik inderdaad :sick:


'Mits' betekent geen 'echter' :P.

Mits het echter wel zo is

Echter is dit niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Je hebt neem ik aan wel door dat dit juist de instelling is waardoor de hele scene geworden is zoals hij nu is? En ik kan je vertellen uit eigen ervaring, er blijft steeds minder van over. Kijk wat er gebeurt is met de early hardstyle en kijk hoeveel aanbod er nog over is.


Ik snap precies wat je bedoelt en het is ook jammer.
Maar als jij je eigen ogen open doet, dan zie je dat de wereld zo eenmaal in elkaar steekt.
Helaas gebeurd dat ook bij hardstyle. En zoals je al aangaf, het valt niet meer te redden.

Verder ben ik benieuwd of jouw woorden ooit voor verandering hebben gezorgd in de scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:09 
 
Hardtraxxer

Dit is echt op zoveel vlakken lame. Origineel was al kut, deze remix is zo cheap als wat en klinkt bijna nog erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

ghndd schreef:
Ik snap precies wat je bedoelt en het is ook jammer.
Maar als jij je eigen ogen open doet, dan zie je dat de wereld zo eenmaal in elkaar steekt.
Helaas gebeurd dat ook bij hardstyle. En zoals je al aangaf, het valt niet meer te redden.

Verder ben ik benieuwd of jouw woorden ooit voor verandering hebben gezorgd in de scene?

Iets is nooit nu eenmaal zo. Er is altijd een reden of een oorzaak. En die reden hier is dat 95% van de mensen nooit zijn mond open doet, omdat hem/haar het allemaal amper interesseert en omdat een hoop mensen negatieve dingen liever negeren en zich richten op het positieve. Dus de wereld is nu eenmaal zo, omdat jullie allemaal zo denken. En mijn woorden hebben hooguit voor wat inzicht hier op Hardtraxx gezorgd en als Hardtraxx zullen we vast wel ooit een minimale invloed op de scene hebben gehad. Maar het gaat in zulke gevallen nooit om een individu, maar om een grote groep die wat van zich moet laten horen, maar dat is vrij lastig als iedereen zo'n instelling heeft als jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Iets is nooit nu eenmaal zo. Er is altijd een reden of een oorzaak. En die reden hier is dat 95% van de mensen nooit zijn mond open doet, omdat hem/haar het allemaal amper interesseert en omdat een hoop mensen negatieve dingen liever negeren en zich richten op het positieve. Dus de wereld is nu eenmaal zo, omdat jullie allemaal zo denken. En mijn woorden hebben hooguit voor wat inzicht hier op Hardtraxx gezorgd en als Hardtraxx zullen we vast wel ooit een minimale invloed op de scene hebben gehad. Maar het gaat in zulke gevallen nooit om een individu, maar om een grote groep die wat van zich moet laten horen, maar dat is vrij lastig als iedereen zo'n instelling heeft als jij.

De wereld is inderdaad zo door die denkwijze. Het is mooi als je dat los kan maken bij bepaalde mensen, maar er zitten nu eenmaal mensen bij die daar niet voor kiezen en liever genieten van het mooie en het negatieve negeren. Ze kunnen niet allemaal de visie die jij (en ook andere) hebt delen en hun mond open gooien.

Ikzelf klaag bv. totaal niet vlug, omdat ik zo niet ben. Ik ga dus ook geen dingen roepen wat niet uit mezelf komt. Dat geldt niet alleen voor mij, maar ook voor andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 20:43 
 

Firetrap schreef:
Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Waar gaat het heen met deze scene als zelfs mensen als Spablauw, Khadber en Jay het al niet meer zien zitten :lol:

Ja weet je ik ben echt wel een liefhebber van de mainstream, mits je op Decibel wel ziet dat men in de Loudness veel harder los gaat en ik daar zeker even graag sta. Weet je zolang het maar hardstyle is die goed ineen zit, en waar ik van kan genieten.
Maar dit soort shit is zelfs voor een all round liefhebber als ik inderdaad :sick:


'Mits' betekent geen 'echter' :P.

Ik was juist I Miss You van the Wasted Penguinz aan't luisteren, miss <--> mits, klonk toch goed ;) haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Gondrez schreef:
Weet je wat mij opvalt, dat er veel na-apers zijn op het gebied van commentaar, een paar zeggen hmm kvind het slecht dan zegt de rest dat ook, zo slecht is deze remix of bootleg nu ook weer niet, gewoon omdat het 'coone' is reageren velen van tss was een track enz.


Alleen Wout1997 doet dat.


Wat wil je hiermee bereiken?
Van mij mag je elke keer zulke opmerkingen maken maar je schiet er niets mee op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite

Weer een saai nummer van Coone... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Dakpan schreef:
Gondrez schreef:
Weet je wat mij opvalt, dat er veel na-apers zijn op het gebied van commentaar, een paar zeggen hmm kvind het slecht dan zegt de rest dat ook, zo slecht is deze remix of bootleg nu ook weer niet, gewoon omdat het 'coone' is reageren velen van tss was een track enz.


Alleen Wout1997 doet dat.


Wat wil je hiermee bereiken?
Van mij mag je elke keer zulke opmerkingen maken maar je schiet er niets mee op ^^


Waarschijnlijk niet, maar hij heeft wel gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Kom jij ook al populair doen? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:13 
 

helemaal para
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Wat wil je hiermee bereiken?


Meelopers verdelgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wout1997 schreef:
Wat wil je hiermee bereiken?


Meelopers verdelgen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Kom jij ook al populair doen? :thumbdown:


Lol, als er iemand popie jopie probeert te doen ben jij het wel :P met je her voice superbassmixxzzzzz

Edit: haha pakdan, jouw reactie en jouw avatar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blablachat. Niet hier aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik schaam me dat dit hardstyle genoemd wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:44 
 
Hardtraxxer

vette remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Backstabber schreef:
vette remix!

Dit dus, snap het hele gezeik niet zo :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle