Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Jack of Sound

Track(s): Ultimate Donkey Rollers Mashup

Sample/video:


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jack of Sound = Mash up :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:32 
 
Hardtraxxer

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 02:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijk :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 10:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Gruwelijk :D :D


Zeker gruwelijk! ff Live een mashup erdoorheen knallen!! :bomb:
:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar zou deze niet aan't einde van het jaar vrijgegeven worden, had ik toch ergens gelezen of heb ik het nou mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 15:28 
 

De tering, dat noem ik nog eens een mashup :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Maar zou deze niet aan't einde van het jaar vrijgegeven worden, had ik toch ergens gelezen of heb ik het nou mis?


Nee gaat nog wel lang duren, eerst komt The Pitcher mashup vrij daarna deze. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit is zn beste mash-up die hij heeft gemaakt en hoop dat hij nog gaat komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wacht al te lang op deze mashup! hopelijk dat er nog iets mee gedaan word!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 13:09 
 

dit is 1 van de beste mash-ups ooit!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
dit is de beste mash-ups ooit!! :drool:

Correctie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 11:47 
 
Hardtraxxer

Steekt zo gruwelijk goed in elkaar. Helden Mash-Up :yay: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dance the teh fuckin' beat, MOTHER*CK! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: wat een lekkere mashup :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
JackofSound
@Molhulshorst die hou ik nog even voor mezelf :P ;)


JoS @ Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Citaat:
JackofSound
@Molhulshorst die hou ik nog even voor mezelf :P ;)


JoS @ Twitter

Ja, hij heeft paar maanden geleden beloofd om 'm weg te geven :x :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ja, hij heeft paar maanden geleden beloofd om 'm weg te geven :x :surrender:


ik ga em ook ooit wel vrijgeven maar voorlopig nog even niet... sorry ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan me er ook wel iets bij voorstellen haha, het is ongetwijfeld veel te geniaal om het publiek te zien gaan hier op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja denk t ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JackofSound schreef:
Rik schreef:
Ja, hij heeft paar maanden geleden beloofd om 'm weg te geven :x :surrender:


ik ga em ook ooit wel vrijgeven maar voorlopig nog even niet... sorry ;)

Haha, laten we het hopen :evil: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een mashup!! :bomb: :love: :bomb:

Held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JackofSound schreef:
Rik schreef:
Ja, hij heeft paar maanden geleden beloofd om 'm weg te geven :x :surrender:


ik ga em ook ooit wel vrijgeven maar voorlopig nog even niet... sorry ;)


Zolang je hem nog wel blijft draaien! :bomb:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks