Related topics
- View the latest post: Donkey Rollers - Donkey Rollers E.P. (FUSION054-5)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Zany vs Donkey Rollers - The Psychedelic Fusion Of A Sound Trip (Zygoma Mashup)
- View the latest post: Nuracore @ The Donkey Foundation (Donkey Rollers Tribute)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
Zeker gruwelijk! ff Live een mashup erdoorheen knallen!!Diageo wrote:Gruwelijk![]()
Maar zou deze niet aan't einde van het jaar vrijgegeven worden, had ik toch ergens gelezen of heb ik het nou mis?
-
M
De tering, dat noem ik nog eens een mashup 
Nee gaat nog wel lang duren, eerst komt The Pitcher mashup vrij daarna deze.Hoeksemad wrote:Maar zou deze niet aan't einde van het jaar vrijgegeven worden, had ik toch ergens gelezen of heb ik het nou mis?
dit is zn beste mash-up die hij heeft gemaakt en hoop dat hij nog gaat komen 
wacht al te lang op deze mashup! hopelijk dat er nog iets mee gedaan word!
-
D
dit is 1 van de beste mash-ups ooit!! 
CorrectieDarkSymphony wrote:dit is de beste mash-ups ooit!!
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Steekt zo gruwelijk goed in elkaar. Helden Mash-Up

Dance the teh fuckin' beat, MOTHER*CK! 
JoS @ TwitterJackofSound
@Molhulshorst die hou ik nog even voor mezelf![]()
![]()
Ja, hij heeft paar maanden geleden beloofd om 'm weg te gevenMol wrote:JoS @ TwitterJackofSound
@Molhulshorst die hou ik nog even voor mezelf![]()
![]()
ik ga em ook ooit wel vrijgeven maar voorlopig nog even niet... sorryRik wrote: Ja, hij heeft paar maanden geleden beloofd om 'm weg te geven![]()
Kan me er ook wel iets bij voorstellen haha, het is ongetwijfeld veel te geniaal om het publiek te zien gaan hier op!
Haha, laten we het hopenJackofSound wrote:ik ga em ook ooit wel vrijgeven maar voorlopig nog even niet... sorryRik wrote: Ja, hij heeft paar maanden geleden beloofd om 'm weg te geven![]()