Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 16:28 
 
Hardtraxxer

JackofSound schreef:
Rik schreef:
Ja, hij heeft paar maanden geleden beloofd om 'm weg te geven :x :surrender:


ik ga em ook ooit wel vrijgeven maar voorlopig nog even niet... sorry ;)


Maar deze mash up is al behoorlijk oud man , waarom niet gewoon vrijgeven :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 16:50 
 
Hardtraxxer

H4rdstyleLova schreef:
JackofSound schreef:
Rik schreef:
Ja, hij heeft paar maanden geleden beloofd om 'm weg te geven :x :surrender:


ik ga em ook ooit wel vrijgeven maar voorlopig nog even niet... sorry ;)


Maar deze mash up is al behoorlijk oud man , waarom niet gewoon vrijgeven :thumbup: .

Mol schreef:
Citaat:
JackofSound
@Molhulshorst die hou ik nog even voor mezelf :P ;)


JoS @ Twitter


lezen blijft een kunst
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:57 
 

Rik schreef:
DarkSymphony schreef:
dit is de beste mash-ups ooit!! :drool:

Correctie :cool:

ja oke :D haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Idd beste Mashup ooit!
Luisterde deze altijd uit een mix :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:20 
 

goddelijkste mash-up ooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:41 
 
Artiest

Hij moet hem eigenlijk voor zichzelf houden voorlopig, puur omdat het bijna z'n handtekening is.
Zeg Jack Of Sound tegen hardstyle fans/volgers en ze zeggen Donkey Rollers mash-up.
Voor jezelf houden, dan wordt ie ook niet kapot gedraait. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is echt een top mashup :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:09 
 
Hardtraxxer

sterke mash up :thumbsup:
komt zeker op de 2de plaats :)

vind die van philippe rochard ( paar jaar terug ) toch net iets gaver :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hij moet hem eigenlijk voor zichzelf houden voorlopig, puur omdat het bijna z'n handtekening is.
Zeg Jack Of Sound tegen hardstyle fans/volgers en ze zeggen Donkey Rollers mash-up.
Voor jezelf houden, dan wordt ie ook niet kapot gedraait. :cool:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roefke schreef:
sterke mash up :thumbsup:
komt zeker op de 2de plaats :)

vind die van philippe rochard ( paar jaar terug ) toch net iets gaver :cool:


Is die ooit gereleased/vrijgegeven trouwens? Dat is toch die met dat stuk dat ook in Survivors of Hardcore zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 07:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
DarkSymphony schreef:
dit is de beste mash-ups ooit!! :drool:

Correctie :cool:


Die SAIFAM (Automatic DJz - Mad Lay part 1/2/3/4) mash-ups zijn ook erg vet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 16:40 
 
Hardtraxxer

Guido schreef:
roefke schreef:
sterke mash up :thumbsup:
komt zeker op de 2de plaats :)

vind die van philippe rochard ( paar jaar terug ) toch net iets gaver :cool:


Is die ooit gereleased/vrijgegeven trouwens? Dat is toch die met dat stuk dat ook in Survivors of Hardcore zit?


In 2007 gereleased op Sector Beatz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 16:52 
 
Hardtraxxer

Guido schreef:
roefke schreef:
sterke mash up :thumbsup:
komt zeker op de 2de plaats :)

vind die van philippe rochard ( paar jaar terug ) toch net iets gaver :cool:


Is die ooit gereleased/vrijgegeven trouwens? Dat is toch die met dat stuk dat ook in Survivors of Hardcore zit?


ja, is idd met dat stuk erin :)

hier linkje
http://www.discogs.com/Philippe-Rochard-Mash-Up/release/1007932
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi, bedankt beide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump :$

Wat blijft dit een super geniale mashup :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is die bump nou weer nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hij moet hem eigenlijk voor zichzelf houden voorlopig, puur omdat het bijna z'n handtekening is.
Zeg Jack Of Sound tegen hardstyle fans/volgers en ze zeggen Donkey Rollers mash-up.
Voor jezelf houden, dan wordt ie ook niet kapot gedraait. :cool:

Helemaal mee eens, maar ik zou het natuurlijk helemaal niet erg vind als ie ooit word gereleased! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze bump is nodig ja :D
Om nog maar is te zeggen dat het een super MASH is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 13:53 
 
Hardtraxxer

Zo dan! Dat is nog eens een Mash-up! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 21:08 
 



:D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De beste mash die hij ooit heeft gemaakt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 21:38 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
De beste mash die hij ooit heeft gemaakt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ontzettend vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige mashup :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Briljant :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks